Selamlar..............bölümleri biriktirip atiyorum sonrasında yazmak zor oluyor.....Siz bunlari okurken ben de yks 25 hazırlanıyor olacağam aslinda 2024 yani bu sene girdim.ama pek emin değilim istedigim bolume puanimim yeteceğinden o yüzden daha da çok Çalışacam....Sizleri seviyorum.......💕💕💕💕💕❤❤❤6.Bölüm
"Nefesin ,Nefesimi kesiyor kalbime bir ok gibi saplanıyor.."
yassmincicegicanıma sözleri için tesekkur etmek isterim ....yukardaki sozlerin sahibi......
~Önceki bölumden'"
"Kokun çok güzel" sesi kısık çıkmişti.Ama nedense sanki bağlanmiştim buraya ya bir türlu kalkamıyordum yerimden bana bu kadar yakın olması ürpermeme sebep olmuştu.
Kaç saat öyle kaldık bilmiyorum ama bazen düşünmuyorda değilim ben azere neden kızgındım bazı gerçekler ögrenmiştim dedemin ölümünde bir suçu olmadığini Ve buna rağmen ben onu vurmuştum.O beni affetse ben kendimi affetmiyordum ben onu ölüme terk etmiştim.
O buna rağmen beni hala seviyormuydu yoksa bana oyun mu oynuyordu.Neydi onun bu tavrı aşk mı yoksa sahte bir oyunmuydu yaşayayım görecektik.
................~~~~~~~~~
"Of tamam yeter mi bu kadar.Saçlarım kuruyor da sonra "
"Tamam "gülümsemişti.Ben mi çok gaddar davranıyordum bazen acaba niye düşünmeden edemedim.
"Eee çıkmayacakmisin "Yanlış sorumu sordum acaba
"Neden?" Elindeki saç kurutma makinesini kenara bırakmiş bana dönmüştü.
"Giyineceğem de "Onun önünde kıyafet alamazdım
Hele alt çekmeceyi hiç açamazdım.Çunku içinde iç çamaşırlarım vardi."Sen ,Daha önce bu kadar utangaçmıydın ya ?"Hatırlamıyorumda "
Elini masaya koymuş bende tam bornozla önunde duruyordum ki hiç iyi bir durumda değildik.
"Peki sen daha önce bu kadar arsızmıydin hatirlamıyorumda "
Bu dediğime kahka atmiş ve odadan çıkmişti.Yanaklarımın yandiği hissettim.Hemen üzerimi giyindim.Ne yaşamiştik biz az önce bide tavrımdan prim vermeyeceğem derken Her saniye bana yaklaşması bütun dengemi altüst ediyordu.
Aşagıya indim.Nerdeyse akşam olmuştu.Akşam yemeği yemeye başlamiştik.
"Melike abla yarın sabah dönuyoruz."
"Tamam oğlum"
"Nereye ?"Elimde kaşığı tutmuş Azere bakıyordum nereye gidiyorduk."
"Anneannenin evine canım "
Çukur,yani evim,eski evim balattaydi.Anneannemin evi ise Kadıkoydeydi.
Anneannem hep onunla yaşamamizi filen isterdi.Tabi hiç ama hiç sevmedıgım kuzenim Ayda da vardı anlaşamazdik.Onun yaninda bir kaç kuzenle daha vardı.
"Yarın yola çıkarız "Yakın saten buraya
Yine gece oldu ya bu yatak işin acil çare bulmak gerekiyor yoksa olacak gibi değildi anneannem de bir odam vardı doğru doğru da anneannem asla izin vermezdi ki kendi odamda kalmama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDA
General Fiction"Sen " Sevdiğim adam mıydı gerçekten şu an karşımdaki adam canlı bir şekilde bana bakıyor yetmiyor üzerime geliyordu. "Yaklaşma " sesimin acizliğini küfredeyim" "Neden,Özlemedin mi beni;Ben seni çok özledım ama" Yeni bir kurgu hepinize şimdiden iyi...