5.Bölüm💕

3 1 0
                                    

💕Selamlar 💕

~~~~~~~

5.Bölüm "Gerçeklerı anlat"

^^^^^^^^

"Neden burası bizim odamız "

"Bizim değil senin"

Onunla burda durmuş yer kavgası yapmayacaktım ya bana anlatacaktı herşeyi yada bu evliliğe şans filen vermeyecektim aksine benimle evlendiğinde bin pişman edecektim.

"Ne istiyorsun Karaca "

"Seninle aynı odada kalmak istemiyorum."

"Heee konu anlaşıldı."

"Ne anladın acaba"

"Niye ya tadını çıkarırdık odanın "

Tek gözünü bana doğru kırpmış yataği işaret yapmişti.

Arsız...

"Şimdi söyle yapiyoruz sen yatakta yatıyorsun bende koltukta evde Melike abla var ve anneme söylerse hiç iyi olmaz "

"Bana ne ya ondan uyumuştur Melike abla "

"Karaca uzatma haa illada diyorsan ki bu odada kalmayalım okey başka odada kalırız "

"Sen nereye acaba,sen burda kaliyorsun "kapıdaki elini tutup itmiştim.

"Olmaz ikimizde bu odada kalacağiz  "

"Hayır "

"Sen,yatakta yatıyorsun bende koltukta "

"Sen niye koltukta ben yatmam o yatakta "

"Niye ya ne var yatakta "

"Istemiyorum "

Ne olursa olsun yatmayacaktim o yatakta hemen geçip yere yatak serdim.Bulduğum kadariyla bütün çarşafı yere serdim.

Şuanda biri gelmiş olsa rezil ve gülünecek haldeydik.

Azer koltukta, ben ise yerde yatıyordum.Koca yatak dururken biz farklı yerlerde yatıyorduk şaka gibi..

Karaca uyumuş.Azeri uyku tutmamiş ayağa kalkmişti.

Azer,karaca uyurken yanına gelmiş uykusunda izlemişti.Gözü ellerine gitti.Tırnaklarını batırmişti ellerinin içine arabada fark etmişti bunu

"Ellerinin içini parçalayacak kadar çok mu korkuttum seni Karaca "Yerinden kalkıp çekmeceden krem almiş acıtmayarak elinin içine sürmuştu karacanın "

~Karacadan~

Sabah gözlerimi açıp yatağa topladım.Azer daha yatıyordu.Ne kadar da masum uyuyordu.Aman bana neyse ya

Banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra giyinme odasına geçip uzerimi giydim.

Melike abla burdaydı.Anneannemde çalışıyordu.Kendi ablamiz gibiydi

KARA SEVDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin