Merhabalar....
Adanadan dönüyoruz Abla.Ayrıca gelmek istemiyorum.Amcamlara başka birşey uydur.Abla lütfen israr etme .....Kırgındım.Hemde çok kırgındım.Amcamlara.....
Ablam aramiş.Musait olunca bizi yemeğe davet etmişti.Ben gitmek istemiyordum.
Telefonu kapattım."Ne diyor ablan"
"Bizi musait olunca yemeğe çağırıyor"
"Tabi ki öyle değil ama,Bir çıkış yolu olarak gördüler.Hem hatırlamıyonmu Babannen seni bizim eve gönderdinde amcanlar gelip alabildiler mi seni benden"
"Orası öyle ama "
"Bak,Kesinlikle karışmak haddime değil,Amcanlarinla senin aranda olan bir mesele,Ama sen ne karar verirsen ver ben her türlü yanındayım."
"Biliyorum,Aslında evlenmize izin verdikleri için gidip teşekkür filen mi etsem "bu dediğime gülücem hiç aklıma gelmezdi.
"Görüşmek istemesen,evimize almayiz olur biter."
"Saçmalama ya bide koruma dik evin önüne koçovalılardan görüşmeye gelenlerin kafalarına sıksınlar."
"Mantıklı ha "Şaka yapa yapa yolu bitirmiştik.Sonund Istanbula vardık.Melike abla bizi kapıda karşılamış en sevdığım yemeklerden yapmıştı.
"Ellerine sağlık Melike abla ya "
"Afiyet olsun kızım,"Melike ablanın el lezzeti gerçekten.
Yemek servisinden sonra Balkonda kahvelerimi içmıştık.Azer çalışma odasında işleriyle ilgilenirken bende odama geldim.Banyoda işlerimi halledip.Dışlerimi fırçaladım.Tam kapıdan çıktım.Arkadan dolanan ellerle çığlık attım."Sakin ol benim ya"Azerdi gelen ışıklar açık olmasa rağmen görmedim.
"Ödümü kopardın ya Azer.Niye sessiz geliyorsun?"
"Kusura bakma bu kadar korkacağını düşünemedim canım vallahi özur dilerim" Boynumdan öpmuştü.Bazen şöyle çocuk gibi oluyordu.Koca Mafya bozuntusu."Böyle yaparak gönlümü alamazsın tamam mı uzaklaş"
"Hadi ya "Diyerek beni kocağına almış.Dudaklarımdan öptükten sonra geri yere indirdi."Üstümü değiştireyim "diyerek dolaba yöneldi."Git banyoda giyin "
"Niye ya "
"Bak git banyoda giyin bak vallahi koltukta yatarsın ha"
"Off "
Pijimasını alıp tam banyoya gideceğı sırada.Pijimalarını geri bıraktı.Tışortunu çıkartıp.yere at "Napıyorsun"Üstüme üstüme gelmeye başladı."Nasıl olsa üstümü çıkaracağım için gerek yok bence "
"Hayır,Hem "Hala gelmeye devam ediyordu."Hem ne "
Azerin çapkın bakışlarından kurtuldum.Ilk birliklikteliğimızı Adana da yaşamıştık.
"Eeee bekliyorum.Yatağın yanındakı komideye yaklaştım.Çekmeceden ilaç alıp bir tane hap aldım.Ağzıma atıp sürahıden bardağa su döküp içtım."Gel"
"Neydi içtığin ilaç bir rahatsızlığin mı var."Sorgulayan bakışları yine atmıştı."Sadece doğum kontrol hapı sakin ol"
"Ne gerek var" Elleri hala belimdeydi."Gerek var bence hem ben daha hazir-
"Peki şimdilik kapatıyorum bu konuyu."
Azeri dudağından öpup kendime dogru
çektım.Kendimi yatakla buluşturdum.Azer ister istemz bozulmuştu.Bu duruma ne de olsa ona sormadan Aldığım bir önlemdi.Ama Hazır değildim.Ve hazır olmadığım bir hamililik istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDA
Beletrie"Sen " Sevdiğim adam mıydı gerçekten şu an karşımdaki adam canlı bir şekilde bana bakıyor yetmiyor üzerime geliyordu. "Yaklaşma " sesimin acizliğini küfredeyim" "Neden,Özlemedin mi beni;Ben seni çok özledım ama" Yeni bir kurgu hepinize şimdiden iyi...