Merhabalarrrr sizleri çok seviyorum Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen öpüyorüm sizi
En sevdiğiniz şarkı nedir ????
"4.Bölüm "
"Kına "
......
Bazı anlar vardır.Ölumden korkarız ölmemek için allaha yalvarırız.Ama bazı anlar vardır.Ölmek için allaha yalvarırız biz bile ne istediğimizi bilmezken Allah bizim hangi istediğimizi secsin ....
@yassmincicegi "iltifat ediyorum burdan"
Şşşşş sessizlik bügün en mutsuz günüm.Akşam olmuş sabahtan beridir kına için hazırlık yapılıyordu.Bende üstümde bindallı ile odamda öylece oturuyordum.Herkes beni dışarıya beklerken ben odamda oturuyordum ve o Allahın lanet günü gelip çatmişti.Yarın bu evde gidişim vardı evleniyordum.
Neden????
Reyyan aynanin karşisinda yarım saatir saçını düzeltip duruyordu.
"Reyyan bi otur artık vallahi başım döndü ya "
"Pardon ya nasılsın iyimisin "
"Değilim "
"Vallahi bende bu bindallinin içinde olsam çok ağir be ezilir insan bunun içinde "
"Allah canını almasın hemi Reyyan benim derdim ne senin derdin ne yaReyyan yanıma gelmiş bana sarılmiş beraber sarılı oturmuştuk.
"Ne yapcam be Reyyan "
"Geçecek inan bana "diyerek sarılü üzüntülü duruyorduk.
Babannemin zoruyla dışarıya çıkarılmış yarım saat sonra kızlar etrafımda dönüp duruyordu ben ınadına ağlamayacaktım işte ama bitsin artık saçmalık diye ağlamiştim tabi zorla evlendirildim için ağlıyordum.
Azerıde yanıma oturmuşlardı."Selam güzel kız"
"Gelin kızımız elini açmıyor"
"Yoo açıyorum ya Reyyan ya"
"Kız sus "Reyyanin uyarısı ile susmuştum Azerde ister istemez hoşuna gitmişti ki bu durum ben öyle deyince gülmuştu
Fadik hanım altını elime koyduktan sonra susmak bilmeyen davullar eşlik etmişti geceye...
Bugun de bitmiş hemen üzerimi çikarip yatağa atmiştim kendimi bu odada son günümdu artık benim istemeye istemeye gidiyordum artık ama yanıma hiçbir şey almayacaktım nasıl olsa dönecektim buraya
~~~~Ertesi gün ~Karaca ve Azerin dügününe hoşgeldiniz~~~~~
Sabahın köründe babannem sağ olsun yine odamı basmişti."Kız hala uyuyon mu "
"Ya bırakın beni uyucam ya "
"Kız ne uyuması düğun varya senin bugun"
Makyajim bitmişti.Ayna başında mal mal kendime bakiyordum şaka maka güzel olmuştum ha
"Reyyan "?
"Efendim canım "
Oda da yalnızca ikimiz vardık.Ben neden Azerle evleniyorum Bunu artık söylecekmisin
"Üzgünüm canım ama söyleyemem "
"Off "
"Sabırlı ol"
"Böyle diye diye gidiyorum farkında misin misin sence Azer ben istemeden birşey yapar mı "
"N-ne yaparmı "Bazen bu Reyyanin zekasını sorgulamam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDA
General Fiction"Sen " Sevdiğim adam mıydı gerçekten şu an karşımdaki adam canlı bir şekilde bana bakıyor yetmiyor üzerime geliyordu. "Yaklaşma " sesimin acizliğini küfredeyim" "Neden,Özlemedin mi beni;Ben seni çok özledım ama" Yeni bir kurgu hepinize şimdiden iyi...