16.Bolum 💞final

6 1 0
                                    

Herkese okuduğu için çok teşekürler ""

⭐👏🏻😤🍎🕋💉🧿(Başindan beridir yazmamda bana yardımcı olan iyi ki tanıdığım harika bir yazar (emojilerin baş harfleriyle ismini yazdım(Bence yazdığı hikaye bir göz atın derim )

Yassmincicegi

"Duru.Karan .Ekim"

"Duru"

"Merhabalar ben Duru,Duru kurtuluş 20 yaşında ailenin büyük kızı ve Karan gibi baş belası bir kardeşin ikizi,Ekim gibi minnak bir kızın ablası ,Aşka inancım var mı diye sorarsınız eğer maalesef yok ya ben anne ve babamın ki gibi bir aşk istiyorum onların ki gibi birbirlerini sevmelerine rağmen asla vazgeçmeyen anne ve babamın hikayesini büyük annenimiz Zühre anneden dinledim.Zamanin da yanliş anlaşılma yüzünden babamı vurmuş inanabiliyormusunuz ne aşk be hayrandim. Onların aşkına aşk belki bir anda gelip bulurdu beni kim bilir.Meslek olarak her ne kadar zengin bir ailenin torunuda olsam Doktor olmuştum.kimi mi örnek aldım tabi Reyyan teyzemi....

"Karan...."

Evin en büyük oğlu şımarık ve bir o adar merhametliyim bence öyle düşünüyorum.Motor ve araba düşkünü ki bu yüzden araba ve motor galerim var...Normal sıradan bir hayat

"Ekim"

Ben de ailenin en küçük öğesi abim ve ablamla mutlu geçinen bir kız evin en küçüğü olmanın avantajları diyelim abim ve ablam hic anlasamazlar ama Ben güzel anlaşiyorum ikisiyle ve iksini de çok seviyorum.

............

Duru'

Akşam evde kimse yoktu.Anne ve babam yemeği gitmişlerdi.Ekim ve Karan da dışarıya çıkmişlardi.Ekim'in en sevdiği bir yazar vardı.Yasssmincicegi diye onun imza günü varmiş.Bende evde tektim işte.bir anda ışıklar gitmişti."Hayda nereye gitti bu ışıklar ya"

Mutfakta kendime sandivinç hazırlıyorum.Evde kimsede yoktu neden kaldım ki sanki evde tek Kapı açılma sesimiydi o.Annemler mi acaba annemler olsa konuşurlar herhalde elime tavayı aldım hirsiz evet bu kesin hirsizdi.Biraz daha ortaya doğru yaklaşınca tavayı kafasına geçirdim .Aferin bana ya kimin kızıyım ben

"Ahhh Napiyorsun kızım ya "

"Kimsin sen be niye gizli gizli giriyo eve "

"Ne gizli gizli be gormuyon mu elimde anahtar var " Alalhtan ışıklar gelmişti

"Kimsin sen "

"Furkan ben "

"Eee yani "

"Meke'nin oğlu "

"Meke kim ya ne saçmaliyorsun"

"Geç otur şöyle "

"Ohaa silah mı o kızım indir şunu bir kaza çıkacak şimdi "

"Otur kimsin necisin bu saate eviminiz anahtarı neden sende "

KARA SEVDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin