Selamlar.....
15.Bölüm "
💝
"GEL YARALARINI BEN SARAYIM""Tekrar merhaba "diyerek girdi.Doktor içeriye yanında hemşire ile girdi."Şimdi bir kaç yere dikiş atalım."
Doktor hemşireye talimatlar vermişti."Önce narkoz yapalım"
"Derin nefes alın kasmayın kendinizi"hemşirenin talimatları yapti.Karaca.Karaca narkozun etkisiyle biraz kendinde biraz baygindi.Azer sıkı sıkı elini tutuyordu.
"Geçmiş olsun yaralar iyileşene kadar üzerine basmasın sargisini da ara da bi değiştirin suya tutmayin dikişler zamanla atacaktır.Sadece bir dikiş atmaz oda derin yara damara denk geldiği için orasi biraz tehlikeli bu yazdığım ilaçları ve kremi alın.Tekrar geçmiş olsun."
Azer,Başıyla doktoru onayladıktan sonra,Karaca uyanınca çıkış işlemlerini halletti."Yürümek istiyorum Azer,kucağında taşımak da neyin nesi ya "
"Susar misin,Yavaş dikkatli otur."Karacayı ön koltuğa özenle oturdu.Azer.
"Ameliyat olmadım.Vurulmadım da sadece ayağı-"
"Ayağının her yeri kesik dikişler içinde sargıda Karaca eve gidince konuşalım lütfen kalbini kırmak istemiyorum"
"Sebep ne yaptım"Azer bir yandan yola bakıyor.Bir yandan da Karacaya bakıyordu."Soruyor musun bide o bardağı bilerek yere attıp üzerine bastığını biliyorum çünkü bunları yaparken bilinçin yerinde değildi."
"Ne,Ne saçmalıyorsun Azer,Sen ne dediğin farkında misin şu an nasıl vardın bu kanıya saçmalıyorsun"
Azer,daha birşey dememiş direk eve doğru sürmuştu.Azer,Yine Karacayı kucağına almiş.Karaca somurtarak inmişti.
Azer direk karacayi odasına getirip yatağa yatırdı.
"Evet konuşalım şimdi bak doktorun söylemesine göre kırıklar bilerek üstüne basmanın sonucunda o şekilde batabileceğini söyledi.Neden Karaca,Nasıl kendine bu şekilde zarar verirsin "
"Ben-"diyebilmişti.Karaca sadece biliyordu hatasını.
"Sen,Bir anda beni yanında bulamadın gittim sandım ve sonra bardaği yere attin o sinirle de cam kırıklarının üzerine bastın öylemi ulan ben dokunmaya kıyamıyorum başina her an birşey gelecekmis korkusuyla gözünün içine bakıyorum Sen ne yapıyorsun kendi kendini canına kastediyorsun.Napıyorsun sen ya ne!?"
"Azer,Hayır bir dinle bak özur dilerim kafam yerinde değildi tamam mı ben sadece seni göremeyince ve eski yaşadıklarım aklıma geldi."
"Anlat ne yaşadın,kendini parçalayacak kadar be yavrum paylaş benimle neden evliyoz biz o zaman "
"Tamam,Haklısın Ama ben sadece"
"Inanmıyorum sana ya Ne olursa olsun kendine bunu yapamasın ya sana birşey olsaydı."
Azer oturduğu koltuktan kalkıp kapıya yöneldi."Nereye gidiyorsun,Azer hayır gitme ya bırakma beni"
Azer,Sinirle kapıdan çıkıp gitmişti.Karaca da arkasından yatakta ağlayıp duruyordu."Karaca sakin ol ve sakın yataktan kalkma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDA
General Fiction"Sen " Sevdiğim adam mıydı gerçekten şu an karşımdaki adam canlı bir şekilde bana bakıyor yetmiyor üzerime geliyordu. "Yaklaşma " sesimin acizliğini küfredeyim" "Neden,Özlemedin mi beni;Ben seni çok özledım ama" Yeni bir kurgu hepinize şimdiden iyi...