Syaza membuka video yang dihantar suaminya selepas mesej itu. Dia mengaktifkan earbud phone nya.
Video berdurasi 20 minit itu memaparkan aksi suaminya & Sushila. Shila sedang menjilat-jilat batang Arif dengan khusyuk sekali. Hujung lidahnya menari² di kepala batang Arif yang berkilat² dengan air mazinya.
"I hisap je ya abang, I takut kakak marah nanti. Abang pulak rakam Video, malu la I dengan kakak."
"Don't worry darling, abang & kakak dah ada understanding. Dia ke sana pun with my permission. Sayang pun tengok video tu kan? Takkan kakak nak marah kalau kita fuck. We're an open couple & most important is kakak sayang sangat dengan abang & I love her the same."
Shila tersenyum manis sambil melancapkan batang Arif yang Syaza nampak sedikit gemuk & panjang dari biasa. "Ha ah... ye la abang, batang Mario tu... ayooo macam belalai gajah. Kalau abang boleh terima takkan kakak tak boleh pulak kan," Shila bangun dari menonggeng, dia menanggalkan panties lace hitam kepunyaan Syaza lalu naik mencelapak di atas Arif. Kepala batang Arif mencecah pintu cipapnya yang licin bercukur. Arif menghalangnya menanggalkan bra, katanya nampak seksi bila bra itu menolak buah dada Shila terangkat ke atas.
"Shila tahu, abang nak Shila pakai lingerie kakak ni sebab abang rindukan kakak kann?"
Arif senyum sambil mengusap-usap pinggang ramping Shila. "Yess darling, I hope you're ok with it."
"I'm fine with it abang, I tak kecik hati pun. She's your wife & I'm contented with being just your SEXcretary only hihihi... Kakak balik nanti I teringin sangat nak threesome dengan dia la, she looks so damn hott!!!"
"Haha... well that's my wife, my HOTwife," Arif memulakan tujahan batangnya ke atas membelah bibir cipap Shila.
Terkedu Syaza mendengar perbualan suaminya & Shila. Ternyata dia tersalah anggap dengan Arif malah dengan Shila pun. Shila menghormati dirinya sebagai isteri kepada bossnya. Dia hanya memerlukan sex seperti yang Syaza sendiri experienced di Phuket.
Tiba di airport KLIA Syaza dijemput oleh driver Mario, Pak Salim. Tersengih-sengih Pak Salim berlari mendapatkan kekasih bossnya. Dia mencapai luggage Syaza menariknya ke kereta.
"Flight tadi ok ke Puan, nampak letih sangat tu... kesian Pak Cik tengok," mata Pak Salim liar & dia menelan air liur pahit memerhatikan belahan buah dada mengkal Syaza yang sengaja dibiarkan terdedah di balik leopard print jacket nya.
"Ok je Pakk... cuma sedih lagi sebab teringatkan adik Mario yang baru meninggal tu."
"Ye lah... Pak pun tumpang sedih, boss bagitau dalam mesej dia tadi."
"Pak Salim dah makan tengahari? Saya lapar la, ada tempat makan mana-mana tak yang dekat?"
"Ahh... ada, nanti Pak Cik ikut jalan lalu Putrajaya ada restoran Arab, ok Puan?"
"Ok je... kalau lambat saya makan Pak Salim nanti!"
"Aduhh... ok ok Puan, kejap lagi sampai. Jangan la makan orang tua macam Pak Cik ni... "
"Pak Cik taknak makan sekali ke, saya belanja. Duduk depan renung saya je, ingat kita tak perasan?"
"Alahai... tengok Puan pun dah kenyang, masak sikit kulit Puan balik dari sana. Makin cantik saya tengok" Mata Pak Salim merenung buah dada Syaza sambil membetulkan parking nya.
Syaza sedar yang mata Pak Salim liar mencuri-curi mengintai belahan buah dadanya. Saja dia tunduk mengambil beg duitnya memberi peluang pada orang tua itu menjamu mata. Syaza merasa teruja melakukan aksi teasing mengusik Pak Salim. "Jantan tetap jantan," bisik hatinya.
Pak Salim saja pura-pura menjatuhkan kunci kereta lalu dia tunduk ke bawah untuk mengambilnya. Tujuan sebenarnya untuk mengintai celah kangkang Syaza yang berbalut seluar pendek ketat.
"Mak datukkk! Tak pakai sepender! Tembam gila pantat Puan aku ni!" Detik hati Pak Salim bila melihat ada belahan tersepit di tengah-tengah kangkang seluar pendek Syaza.
"Dah dah..... jom kita gerak, apa la lama sangat Pak Cik amik kunci kereta tu." Syaza sedar Pak Cik mengintai, saja dia nakal mengangkangkan pehanya untuk modal melancap orang tua tu.
Sampai di depan rumah... "Terimakasih Pak Salim," Syaza menyentuh bahunya. Tersentak orang tua tu dari angannya menjimak Syaza.
"Ah... ya ya, sama-sama Puan. Saya pun nak ucap terimakasih kat Puan."
"Untuk apanya... bukan Pak Cik makan pun tadi, minum pun tak."
"Pak Cik berterimakasih pasal Puan jamu mata saya, kenyang saya buat bekal malam ni," Pak Salim memberanikan diri berterus terang.
"Hahaha... Pak Cik ni kan, ada²-ada je la. Teruk la Mak Cik malam nanti Hahaha!!!"
"Aduhh Puan, Pak Cik ni duda tua la. Mampu gear manual je malam ni hihihi," Pak Salim menjawab sambil tersengih menunjukkan gaya menggoncang tangan. "Bukan ada yang nak pun dengan duda tua macam Pak Cik ni."
"Eh... saya tengok Pak Cik masih ok lagi, perut tak buncit. Pakaian pun kemas... bekas tentera kan, malas nak mencari la tu kan? Pak Cik nii.... mentang-mentang boss Mario takde, bukan main berani sembang ya... "
"Heheheh.... maaf kalau Pak Cik mencuba nasib. Eh Puan, sunyi je rumah Puan."
"Ada tu suami saya tidur kat atas," jawab Syaza sambil menghulurkan sedikit duit upah pada Pak Salim.
"Hehe... sporting betul ya suami Puan, bagi izin ke Puan untuk bercuti dengan Boss." Pak Salim tersenyum sambil menghulurkan tangan menerima duit upah.
"Hmmm... kami pasangan yang terbuka, zaman Pak Salim tak ada macam ni kan? Saya nak enjoy dengan siapa-siapa pun boleh. Silap²-silap kalau Pak Salim tanya dia mungkin dia kata ok hahaha," Syaza sengaja mengusik nafsu Pak Salim.
"Aduhh.... Puan, mati saya nanti Puann. Orang lama macam saya mana tau cara orang-orang muda sekarang. Tapii..... kalau Puan nak tolong tanyakan untuk Pak Cik boleh kan?" Pak Salim meramas-ramas batang pelirnya sambil tersenyum menjeling ke cermin pandang belakang kereta.
Terdiam Syaza seketika mendengar rayuan Pak Salim itu. Dia teringat sewaktu di Phuket di mana dia mengizinkan Wut menjilat & menghisap cipapnya. Arif pun nampak aksi itu di dalam video....
"Hmmm.... tengok la nanti," Pendek jawapan dari Syaza sambil dia melangkah keluar dari kereta.
Pak Salim tersenyum gembira, jawapan ringkas bersahaja dari Puan Syaza itu sudah cukup bermakna baginya.
Bersambung, Syaza, Arif & Shila.................
YOU ARE READING
SYAZA'S STORY ~ My Beloved Husband
NonfiksiSyaza isteri muda berumur 24 tahun & baru setahun mendirikan rumahtangga bersama Arif seorang akauntan. Syaza berdarah kacukan Cina di sebelah ayah. Berwajah menawan & berkulit putih mulus. Sayang Arif pada isterinya mungkin keterlaluan. Dia sentia...