5.BÖLÜM YELLOZLAR

84 7 12
                                    

HOPPP YAKALADIM SİZİİ!!

TİKTOKTAN GELENLER KENDİNİ Bİ GÖSTEREBİLİR Mi????

...

Hemen taksiye atlayarak halamların olduğu yere vardık. Burası 2 katlı bir villaydı. Bahçede kameralar olmasına rağmen demir kapı dışında bir güvenliği yoktu. Demir kapı korku filmlerdeki gibi açılınca hepimiz bir adım geri gitti. Halamlar sürekli konum değiştirirdi. Sabit bir yerleri yoktur. En ilginç yerlerinide görmüştüm ama burası biraz ıssızdı.

Kenarda duran şifre yerinden nergiz halamın sesi duyulunca "Hadi gelin içeriye"  içeri doğru adımladık.

Ergin en son girerek kapıyı ardından kapanınca hepimiz tekrardan yerimizde zıpladık.

Koskocaman bahçe bizi karşıladığında villaya doğru yürüdük.

"İpek kafana sıçım senin. Onlar gelseydi yanımıza ne olurdu sanki."

"Of serra sus. Ne güzel bir iki aksiyon yaşıyoruz işte."

Benim konuşmama gerek bile kalmamıştı ergin serraya cevabını vermişti.

Villanın kapısının önüne geldiğimizde kapıda bizi halamlar karşıladı.

İkiside hepimize sarılarak bizi içeri buyur etti.

İçerisi direk koskocaman salona açılıyordu. Halamlar bizi salondan direk arka bahçeye çıkardığında gözlerim kocaman oldu.

Arka bahçede kocaman bir havuz ve çevresinde en az 10 kadın vardı. Hepside halamların yaşlarındaydı.

Ergin arkamdan kulağıma doğru "bu yaşlılar bizi çiğ çiğ yer çok sağ ol ipek." Diyerek serranın koluna girip havuzun bir köşesine doğru gitti.

Bende arkalarından "ya ama ben nerden bilebilirim." Diye söylene söylene yanlarına gittim.

Halamlar bizi şezlonga oturtturduktan sonda içecek bir şeyler de getirdiler. Daha sonra karşımıza oturdular.

"Kusura bakmayın gençler. Bizde arkadaşlarla toplantıdaydık sonra eğlenceye geçtik."

Ergin " Keşke bizede haber verseydinizde hazırlıklı gelseydik." Dediğinde sera dirseğiyle ergine vurdu.

Halamlar hiç ergini takmadan devam ettiler. "Ee havadisler sizde bizi arayacak kadar nasıl delirdiniz anlatın bakalım."

Derin bir nefes alarak abimin cezasından çağrının yellozla olan olaylarına kadar anlattım. Uzun sürmüştü ama beni rahatlatmıştı.

Naloş halam nergiz halamla bakışarak sürekli imalı bir şekilde dinlemişlerdi beni. Ben bitirincede beni ayağa kaldırıp etrafımda döndürdüler.

Daha sonra nergiz naloşa dönerek "Sende onu düşünüyorsun değil mi?" Dedi.

Naloşta cevap olarak "Başka türlüsü olmaz gibi." Dedi.

Ben onlara ne anlatıyorsunuz bakışları atarken naloş kadınlara doğru dönerek " kızlar yeğenimi bir adama hazırlıyacağız. Hadi başlayalım." Diye bağırdı.

Ben serrayla ergine göz büyüterek baktığımda onlarda bana bittin sen bakışları atıyordu.

...

Tam anlamıyla mükemmel. 15 kadın etrafımı çevrilemiş bedenimi ayak numaramı ölçüyordu. Çok hızlı bir şekilde de o numaralara göre bir tasarımcıdan 2 saate elbise ve ayakkabı istemişlerdi.

Ben bu hıza yetişemiyorken erginle serra halamların özel kokteylini yudumlayıp bana kadeh kaldırıyorlardı.

Bir saate yüzüme makyaj saçıma maşa yapılmıştı. Daha sonrada elbise ve ayakkabı gelmişti. Gözlerimin renginde uzun saten aşırı sırt dekolteli bir elbise ve ona yakışacak taşlı çanta ve topuklu ayakkabı vardı.

UYUMAK YOK (abimin arkadaşı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin