"En sevdiğin ton demek."
Gülerek onayladım. "Öyle."
"Niye davet etmedin, onu da bırakırdık."
"Sormadığımı sanmana gülerim Chan. Yük olduğunu hissetti artık," dedim ve önüme bakmaya başladım. Sağ elimin üzerindeki küçük yaraların kabuklandığını gördüm. "Herhalde öyle hissetti yani. Teşekkürlerine rica etmekten asıl konuya giremedim bile."
Direksiyondaki parmakları keyifle gerindi, vücudu dahi koltuğunda diklendi.
"Asıl konu derken?" diye sordu.
"İş arıyormuş."
Bir saniyeliğine bana döndü. "Tahmin etmiştim," dedi gülerek. "Ee, ne zaman görüşmeye gelecekmiş?"
"İşte," diye yanıtladım onu. Derin bir iç çektim. Hyunjin'in bana kalan çiçeksi kokusunu alamıyor gibiydim. "Sorun da bu. Teklif edemedim ama son anda kartvizitimi verebildim."
Chan sessizce gülümsedi.
"Gel, bizim şirkete başvur demedim, diyemedim daha doğrusu. Kararı ona bırakmak istedim. Belki de yolculuk boyunca beni gıcık, kendini beğenmiş biri olarak görmüştür, bilmiyorum ki."
"Yuh artık," diye söylendi bitirdiğimde. Tepkisi yüzünden şaşkınlıkla ona bakmaya başladım. "Kendini beğenmiş biri mi? Sen? Dünyanın en mütevazı ve cömert insanı Seo Changbin. Kafada kurmasana oğlum."
İltifatına güldüğümde o da gülümsedi, ekledi. "Hem gıcıklıkta seni sollayacak birini tanıyorum maalesef."
Grup sohbetini açarken Chan'ın sözlerine kıkırtımla karşılık verebildim. "Neler yaptınız ben yokken?" Bu sırada yazıştıklarını okuyordum.
Omuz silktiğini hissettim. "Neler neler! Her zamanki Han işte," dedi, virajı nazikçe alıp yavaşladı. Sormama izin vermeden söyledi. "Kuru temizlemede eşyalarım vardı, geliyorum hemen."
"Tamamdır."
business with buddieschangbin
jisung
KAMNSKWMSOANSOWNSjisung
mrb abiim
güldürdük cimcimeyi😉changbin
mrb canım
ne yapıyorsunjisung
seni dört gözle bekliyorum🙏🏻🌹changbin
onun farkındayım canım
ne yapıyorsun diyorum
hani
tam şu an ne işle meşgulsünjisung
abim prologu okumadın mı
CJC Holding'te ceo'yum evelallahchangbin
neyjisung
hazırlanıyorum kanka işte şirkete gelicem
takım elbisemi çektim üzerime
ne jantiyim ama bi görsen🥵changbin
başkaları görür umarım jisungcuğum
geçeriz biz beş dakikaya
seni almaya da şoför gelecek
onun için yazdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
big jet plane - changjin
Fanficchangbin: benim insanlara adıyla seslenememe gibi bir problemim var da sana sevgilim diyebilir miyim [texting, düzyazı] [love at the first sight] [yan ship: chansung]