karakter tanımı

18 2 4
                                    

{Ana Karakterler}

Beliz Ak : sarı saçlı, mavi gözlü, 1.68 boyunda, 16 yaşında, dalgalı saçlı, abisi sinan ile birlikte yaşamaktadır küçük kardeşi deniz ise yazın onları görmeye gelir sonra geri anneleri ve babalarının yanına yurt dışına dönmektedir, en yakın arkadaşı ilkokuldan beri elçin ve gece'dir.

Sina Ak : kumral saçlı, kahverengi gözlü, kıvırcık saçlı, 1.83 boyunda, 17 yaşında, kardeşi beliz ile yaşamaktadır küçük kardeşleri deniz ise yazları onları ziyarete gelmektedir, en yakın arkadaşları ilk okuldan beri ata, ege ve emre'dir.

Ata Yılmaz : kumral saçlı, ela gözlü, 1.83 boyunda, dalgalı-kıvırcık saçlı, 17 yaşında, kardeşi elçin ile birlikte yaşamakta onlarında ailesi beliz'lerinki gibi yurt dışındalar, en yakın arkadaşları emre, ege ve sinan.

Elçin Yılmaz : kızıl saçlı, abisi gibi ela gözlü, düz saçlı, 1.69 boyunda, 16 yaşında abisi ata ile birlikte yaşamaktadır, en yakın arkadaşları gece ve belizdir.

~~~~

Ege Ateş : esmer saçlı, siyah gözlü, dalgalı saçlı, 1.82 boyunda, 17 yaşında, en yakın arkadaşları emre, sinan ve ata onları ilkokuldan beri tanıyo.

Emre Arslan : esmer saçlı, ela gözlü, düz saçlı, 1.79 boyunda, 17 yaşındadır, enyakın arkadaşları ege, ata ve sinandır ilkokuldan beri aynıdır.

Gece Soylu : kahverengi gözlü, gece mavisi rengi düz saçlı, 1.62 boyunda, 16 yaşındadır, en yakın arkadaşları elçin ile belizdir.

Deniz Ak : kumral saçlı, yeşil gözlü, dalgalı saçlı, 11 yaşinda,  1.56 boyundadır, abisi ve ablası'nın yanına sadece yazları gelir okul açılmaya yakın annesi ve babasının yanına yurtdışına gider.

KARIŞIK YAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin