Herkes şok içinde birbirine bakıyordu. Sessizlik hala sürüyordu. Biranda ambulans sireninin duyulmasıyla sessizlik bozuldu. Beliz uçurumun kenarında gözyaşlarına hakim olamıyor ve sesini çıkaramıyordu. En son Emre ile Sinan Beliz'i uçurumun kenarından aldı. Kimse olan biteni anlayamamıştı. Herkes çok korkmuş ve endişeliydi...
~~2 ay önce~~
"Belizzz hadi çıkmamız lazım yoksa geç kalıcaz" abimin sesiyle boş olan odama bakmayı bırakmıştı. Bu odada yıllarım geçmişti şimdi ise Alaçatıya gidiyoduk. "Beliz o poponu kaldır ve buraya gel hemen yoksa burda kalırsın" içimden abime söve söve aşşağı indim "ne var abi geldim işte anırmana gerek yok" dedim abim bana bişey söylemeden hemen ordan arabaya kaçtım. Sonunda abimde gelince taksi hareket etti ve bi kaç dk sonra antalya hava alanına varmıştık valizlerimizi alıp taksiden indik ve içeri girip uçuşumuzu bekledik.
~~
1 saat 10dk sonra sonra uçağımız iniş yaptı abimle birlikte valizlerimizi alıp hava alanından çıkış yaptık. birkaç dk sonra yeni evimize vardık. Abimin bütün arkadaşları burdaydı yani sanırım ata burdamı emin değildim, gece benim maviş arkadaşım onların yazlık vardı burda her tatil geliyolardı aynı emre ve ege gibi, elçin neredeydi bilmiyorduk bir kaç aydır ondan haber alamıyoruz aynı ata gibi ikisi bi anda yok olmuşlardı sanki. "beliz gene ne düşünüyon gelsene içeri eşyaları düzenlemişler sadece özel kolilere dokunmamışlar gelde onları halledelim" dedi abim onun bu sözünden sonra içeri geçip kapıyı örttüm. ev çok güzeldi iki katlı sahile yakın bi evdi, kocaman bahçesi, havuzu, garajı, odaları vardı. "abii bura mükemmellll" dediğim anda abim kahkaha atmaya başladı "ne gülüyon be gülmeyi kes de gel şu kolileri falan halledelim ben bi şarkı açamm" diyip telefonumu elime aldım spotifaydan playlist'imi açtım hemen abimle fav şarkımız olan murda ve hadiseden-imdat şarkısını açtım ve işe koyulduk. yaklaşık 1.30 saat geçmişti o kadar eşya bizim neyimize ya " her yerim ağrıyo sanırım gebercem" diye koltuğa yığılı olan abime baktım "aman çok iş yaptın sanki neyse kalk da geceler gelcek bizi almaya sonra sahile gitcez kalk giyin o yüzden" babim teslim olurcasına elini kaldırdı " tamam okey komutanım" diyip gülerek gitti. me giysem diye dolabı açıp bi gözgezdirdim elime gelen mavi bi şort ve üstüne beyaz bi crop aldım. giyindikden sonra saçımı salık bırakam kararı aldım ve sadece maskara ile ruj sürüp, parfüm sıkdıkdan sonra salona izdim ve abimin yanına geçtim. çok geçmeden kapı çaldı açtıkdan sonra bi yanda biri boynuma atladı tabikide geceydi bu sanki karnede hiç görüşmemiştik. " gece sakin kanzi boğacaksın beni sonra demesinler sap gittidiye" deyip gece ile ben gülmeye başladım abim ise ters ters bana bakıyodu, bana bakmayı bırakıp emre ile ege'nin yanına gidip tokalaştı ve geceyede sarıldıkdan sonra evin anahtarını alıp çıktık.
~~
sahile geldik ve bir yer oturup ateş yaktık., aldığımız çekirdek ve içecekleri çıkardık. baya bir süre sahilde oturduktan sonra gece ve ben çöpleri toplayıp attık, abimlerde ateşi söndürüp yanımıza geldiler ve eve doğru yürümeye başladı. " gece elçinden haber varmı?" diye sordum merakıma yenik düşerek "evet onlarda taşındıklarında alaçatıya gelmişler ama bize söylememişler" dedi ve çok şaşırdım nası söylemediler ya "ee nerde oturuyolar?" dedim merakla "sizi villanın yanı. bilmiyo muydun?ohaaa" şok olmuştum nası ya bildiğin aynı sitedeydik "beril kapının önünde biri mi var?" dedi abim oraya bakınca elçini gördüm hemen koşarak boynuma atladı birbirimize sıkıca sarıldık "özledim seni manyak kız niye hiç haber vermiyodun endişelendik" elçin gülmeye başladı yanımdaki abimi görüp ona da sarıldı sonra hep beraber içeri geçtik ve elçin her şeyi anlatmaya başladı. "böyle işte korktumuzak yerde olduğum için benle arkadaşlığınızı bozarsınız diye." çok duygulandım hemen gidip elçine sarıldım benım peşimden herkes sarılmaya başladı. sarılmadan sonra kızlarla herkese soğuk kahve yaptık. kahveler olunca herkes sohbet etmeye başladı. "elçin ata salağı nerde" dedi abimler. "dışardaydı en son sinan gelir birazdan" dedi elçin abim tamam dercesine kafasını sallayıp sohbete devam etti. herkes çok güzel sohbet ederken bi anda kapıdan bir ses geldi herkes kapıya baktı. " ben bakarım abi" dedim ve kapıya yöneldim. kapıyı açtığım an ata kollarıma yığıldı yüzü hep kan içindeydi ve baygın durumdaydı bi anda azımdan bi çığlık koptu "ATAA AÇ GÖZÜNÜ!!!"
-------------------------------------------------------------------------------------------------
BİRAZ KISA OLDU AMA LÜTFEN AFFEDİN SİZLER İÇİN BÖLÜMÜ ERKEN ATMAK İÇİN GECENİN 3'ÜNDE YATIYORUM NEYSE UMARIM BEYENMİŞSİNİZDİR.YAZIM HATASI VARSA AFFOLA.
SİZCE ATAYA NOLDU?
DİYER BÖLÜMDE NOLUCAK?
KİM UÇURUMDAN DÜŞTÜ?
DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZZZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIŞIK YAZ
Teen FictionYazlıkda tanışa çocuklar ve okul arkadaşlarının ortak olduğunu öğrenirler herşey güzel giderken kimsenin tahmin edemediği birden fazla olay olur bu çocukların arkadaşlığını sarsar