"ATAA AÇ GÖZÜNÜ" dedim panikle ama nafile açmıyodu "Abiiiii noldu sana! nolur aç gözlerinii!" yanımdaki ağlayan elçine baktım gözleri kızarmıştı, korkuyodu... Dışardan ambulans sesi geliyodu. bi yanda içeri görevliler girdi, abim elçini ayağı kaldırıp yanına çekti, bi yanda havalandığımı hissettim yanıma baktığımda ege'nin beni kucağını aldığını fark ettim normalde yapsa kızardım ama şuan kızmamıştım çünkü ayağı kalkcak gram halim yoktu. Nerdeyse yarım saat geçmişti ama hala bi haber yoktu ayrıca niye ameliyata almışlardı ki çok saçmaydı, ameliyatlık bişi yoktu ki. Biraz sonra doktor çıktı"Ata beyin yakınları" dedi abim hemen cevap verdi "Biziz!" dedi hepimiz evet dercesine kafasını salladı "Ata bey tam karnının yan bölgesinden bıçaklanmış gelirkende kan kaybetmiş ama sağsalim hallettik." dedi hepimizin yüzüne gülümseme geldi "peki ne zaman görebiliriz" dedi gece. "Birazdan odaya alıcaz sonra göre bilirsiniz, ama kendini çok yormasın dikişleri açıla bilir. geçmiş olsun çocuklar." diyip gitti doktor, bi yanda ameliyat hanenin kapısı açıldı ve içerden sedyede yatan ata çıktı onu öyle görünce ağlama isteği geldi bi yanda taki gece'nin ataya sarılmasına dek,"ata iyimisin canım arkadaşım çok korktuk sana bişi olcak diye" ne çok mu korktun bok korktun ben ağlamaktan, meraktan ölüyodum sen burda intagramda geziyodun, bunu içimden değilde yüzüne söylemek çok isterdim çünkü ata'yı benim umursadığım kadar o da umursasa telefonumu kırcam "beliz gelsene" diyen abime baktım geliyorum diyip peşlerine gittim. Yarım saat geçmişti ama ata hala uyuyodu ilacın etkisi sanırım. "uyanıyo" diyen emreye baktım sonra ata'ya cidden yavaş yavaş uyanıyodu, "nerdeyim ben" dedi ata "hastanedeyiz dangalak herif madem dayak yicen bana niye haber vermiyon salak" dedi ege "ege bi boş yapma ya... dur bu gördüğüm sen misin sinan?!" dedi abime bakarak "ta kendisi benden başka sinan mı tanıyon dallama" dedi gülerek ata'da güldü sonra gözü bi yanda beni buldu ela gözlerini gözlerime hapsetmişti resmen, o bana baktıkça içimde bir şeyler oluyodu sanki sanki "ataa çok korkuttun salak çocuk" aman be gece çekimin içine ettin he "korkmadığına eminim gece" dedi ata kendimi gülmemek iiçin zor tuttum, ela gözleri gene beni bulunca baştan aşşağı süzdü beni "alaçatıya hoş geldin beliz çok değişmişsin, ama gözlerin hala aynı ve hala aynı bakıyo" dedi içimde bi yanda bi kıpırtı oldu hala ona bakmaya devam ediyodum "zaman insanı değiştiriyo ata ama bakışlar değişmeye biliyo " dedim bi yanda gözüm gece'ye kaydı bi bana bi ata'ya bakıyodu onu daha önce hiç böyle görmemiştim bi gariplik vardı. "doğru bakışlar değişmiyo beliz gözler yalan söylemez." bi dakka ne ima etti şimdi bu çocuk?! . Bir süre sonra içeri doktor girdi ve taburcu olduğunu söyledi doktor gittikten sonra abimler ata'ya yardım ederek onu tekerlekli sandalyeye oturtdular, "ne gerek var buna ya" dedi ata bu niye bu kadar söyleniyodu ya "işte doktor yormasın kendini dedi" ata göz devirip konuşmaya başladı "banane doktordan taburcu oldum mu oldum yüricem" bu sfer ben göz devirdim ata bi yanda ayağı kalkıp bana yaklaştı o benim gözlerimin içine bakıyodu ben onun "oturucaksın dedim o kadar inatçılık yapma" dedim sinirle hala gözlerimize bakıyoduk "o-tur-mi-cammmm var mı bi diyiceğin inatçılık yapmıyorum sen yapıyorsun" dedi bana biraz daha yaklaşmıştı bi yanda sırtımı soğuk duvara verdim beni duvarla kendi arasına aldı Allahtan şuan odada kimse yoktu dur bi saniye benim kalbim niye şiddetlendi "ben inatçılık etmiyorum inatçılık eden sensin" dedim gözlerine bakarken bana biraz daha yaklaştı nefesini tenimde hissedebiliyodum "hım öyle mi?" dedi "öyle" dedim biraz daha yaklaştı biraz daha yaklaşsa olucakları düşünemiyodum "gitmemiz lazım" dedim "kalbin çok hızlı atıyo duyabiliyorum" dedi salak bende duyuyom dur kalbim gerçekten çok hızlı atıyodu "hadi gidelim bizi bekliyolar" dedi ve tekerlekli sandalyeye oturdu bana göz kırparak. "Nerde kaldınız ağaç olduk" dedi abim "gece, ege, emre nerde" dedim "onlar gittiler, emre ile gecenin provası varmış yarın onun için dinlenmeleri gerektiği için gittiler ege de onlarla gitti" dedi elçin "neyse bizde gidelim artık çok açımmm" dedim elçinde beni onayladı ve arabaya bindik eve yol aldık.
--------------
"eee bize gelin isterseniz" dedi elçin "olur zaten evde hiç yicek bişi yok" dedim o sıra ata abime döndü "sizin ev bizimkinin yanı mı?" dedi şokla "evet mal her dakka ensendeyim" dedi ata'ya hepimiz güldük ve içeri geçtik, abim atayı odasına çıkardı sonra yanımıza geldi "ayyy abimin ilaçlarını almadıkk" dedi elçin panikle "ben alırım ver reçeteyi" dedi abim elçin ona reçeteyi verdi "ay yada bende geliyim yemek malzemesi de alıcam zaten çok bişi kalmamış" dedi abimde kafasını salladı "abim geliriz biz sen otur bizim dangalak da yatıyo zaten" dedi abi kafamı sallayıp telefonumu açıp instada gezmeye başladım o sırada abimlerde gitti. bir kaç dk sonra yukardan sesler geldi telefonu kenara bırakıp yukarı çıktım, sesler ata'nın odasından geliyodu kapıyı açıp içeri girdim ata kabus görüyodu sanırım "ata uyan geçti yok bişi hadi uyan" dedim onu sakince uyandırmaya çalıştım "g-gitme nolur nolur GİTMEEEE" bi yanda sıçrıyarak uyandı "şiii geçti yok bişi" diyip sarıldım odakarşılık verdi "tamam sen yat ben iniyim artık" dedim tam kalkarken ata bileğimi tutdu "gitme kal nolur yanımda kal" kafamı olumlu anlamda salladım, ata bana yer ayırmak için yana kaydı sonra yanına oturdum kafasını dizime yasladı istemsizce ellerim hafif dalgalı kıvırcık saçlarına gitti ben saçlarıyla oynarken o çoktan mayışmıştı ve geri uykuya dalmıştı biraz sonra banada bi ağırlık çöktü gözlerimi kapattım ve bende uykuya daldım. bi yanda gelen sesle uyandım abim kapıya yaslanmış yalandan öksürüyo, elçin ise bizi çekiyodu yanımda bi ağırlık hissettim baktığımda ata bana ahtapot gibi sarılmıştı "ata kalksana be" dedim "ne var ya uyuyom" dedi gözünü açıncaki manzarayı görünce öksürmeye başladı "bi açıklama?" dedi abim "abi göründüğü gibi değil valla bak" dedim "sinan ben kabus gördüm belizde bana bakmaya geldi gidiyodu ben kal dedim konu bu" dedi ben bi ata'ya bi abime bakıyodum "sonra kardeşime yapıştın öyle mi?" dedi elçin yanıma gelerek "sinan abimin sarılma huyu vardır takma bişi yokmuş işte" dedi bana sarılarak "iyi tamam gelin yemek hazır yiyelim" dedi abim ve hepimiz aşşağı indik. Yemek bittikden sonra bulaşıkları yıkayıp biraz sohbet ettik sonra abimle ben eve gittik. "iyi geceler abişş" dedim yanağından öpüp odama gittim, cilt bakımı yaptıkdan sonra pijamamı giyip yatağa girdim telefona gelen bildirimle irkildim;
bilinmeyen numara:
*bugün için teşekkürler inatçı
-sanada teşekkürler ela gözlü
{bu kişiyi ata olarak kaydettiniz}
telefonu kenara koyup uykuya dalmak için gözümü kapattım.
-------------------------------------------------------------------------------------
SİZCE BÖLÜM NASILDI UMARIM BEYENİRSİNİZZZ.YAZIM HATAM VARSA AFFOLA.
ATA İLE BELİZ'İN ARASINDA NE VAR?
GECE'YE NELER OLUYO?
OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUMMM*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIŞIK YAZ
Teen FictionYazlıkda tanışa çocuklar ve okul arkadaşlarının ortak olduğunu öğrenirler herşey güzel giderken kimsenin tahmin edemediği birden fazla olay olur bu çocukların arkadaşlığını sarsar