Doğum Günü

6 1 0
                                    

Daisy'nin "İyi ki doğdun Melody." demesi ile uyanmıştım. Esnedim ve Daisy'ye baktım. Ardından şarjdaki telefonumun üzerine tıkladım, bugün yirmi dokuz Temmuz'du, gerçektende doğum günümdü.

"Teşekkürler. Bu arada günaydın." dedim. "Ablamın yanına gidip hasta-

neye gitmek için izin alacaktık değil mi?"

"Günaydın. Doğru, hadi gidelim." dedi Daisy. Yataktan kalktım ve tuvale-

te doğru ilerledim.

"Tuvalete gidip geleceğim. Ardından gidelim." dedim ve tuvalete gittim. Birkaç dakika sonra tuvaletten çıktım ve Daisy'nin yanına gittim. "Geldim, hadi gidelim.

"Günaydın! Doğum günün kutlu olsun Melody." dedi Olivia. Bilgisayarın-

da birşeyler bakıyordu. Bir yerden çıkış yaptıktan sonra bakışını bize çe-

virdi.

"Günaydın. Teşekkürler abla." dedim. "Biz Amy'yi görmeye gitmek istiyor-

dukta, gidebilir miyiz?"

"Tamam gidebilirsiniz ama benim biraz işlerim var Rosé ve Luke ile gider misiniz?" dedi ablam.

"Tamam." dedim, ardından Rosé ve Luke'un yanına gittik.

"Abla, biz hastaneye gitmek istiyoruz de bizimle gelir misiniz?" dedim. Rosé'ye dönerek. Daisy beni göstererek işaret yapıyordu. Anlamıştım, doğum günüm olduğunu anlatıyordu.

"İyi ki doğdun Melody." dedi Rosé. Ardından Luke anlamış bakışı attı.

"İyi ki doğdun Melody." dedi Luke.

"Teşekkürler." dedim gülerek.

"Hastaneye gidebiliriz ama doğum gününü hastanede geçirmek istedi-

ğine emin misin?" dedi Rosé, başımla onayladım. "Gidelim o zaman, do-

ğum günü kızı ne isterse o." Başımla onayladım. Ardından hazırlandık ve hastaneye gittik.

"Siz burada bekler misiniz?" dedi Daisy.

"Neden?" dedi Luke.

"Sormayın." dedi Daisy.

"Tamam." dedi Luke. Onlar bahçede beklerken biz içeriye girdik. Resep-

siyon hemen karşımızdaydı. Resepsiyona doğru ilerledik.

"Merhaba, biz bir hastayı soracaktık da." dedim.

"Merhaba, hastanın adı nedir acaba?" diye sordu.

"Amy Walker." dedim, bilgisayarında arattıktan sonra gülümseyerek bize döndü.

"Hasta taburcu olmuş." Bir anda Daisy ile birbirlerimize baktık.

"Bu kız neyin peşinde?" dedim.

"Bilmiyorum Melody, bilmiyorum." dedi Daisy. Hemen teşekkür edip Daisy'ye döndüm, yürümeye başladık.

"Acaba Max'den intikam mı almayı planlıyor?" dedim. "Amy'i bir an önce bulmalıyız."

"Kesinlikle." dedi Daisy.

"Eve gidelim, plan yaparız." dedim.

"Tamamdır." dedi Daisy. Rosé ve Luke'un yanına gittik.

"Ne oldu? Ne dediler?" dedi Luke.

"Taburcu olmuş." dedim. İkiside şaşırmıştı.

"Eve gidelim bence." dedi Luke.

"Tamam." dedi Rosé.

Çığlığın MelodisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin