"Bu da nesi?"

14 3 0
                                    

*Yazarın anlatımı:

"Isabel!"

Aşağıdan kıza bininci kez seslenen adam artık bıkmıştı ve söylene söylene kızın odasına çıkmaya başladı.

"Tanrım. Bana başka bir ızdırap gönderemez miydin?"

Nihayet kızın odasına ulaştığında, kapıyı baskın yaparcasına açarak içeri daldı. Hâlâ uyuyan kızı görünce ellerini beline koydu ve onu azarlamaya başladı.

"Isabella Diaz! Sen benim imtihanım mısın çocuk?"

Saçlarını gözlerinden çekerken uykulu sesiyle homurdanmaya başladı kız.

"Çemkirmeyin isterseniz Bay Stark. Daha kargalar kahvaltısını etmedi."

Dedi ve kafasını tekrardan yastığa gömdü. Kıza gıcık olan Tony Stark komodinin üstünde duran bardağı aldı ve kızın kafasından aşağı bocaladı. Neye uğradığını şaşıran kız hızlıca yatakta doğruldu ve başından aşağı akan suları, yorganıyla yüzünden sildi.

"Sen delisin!"

"Sayende"

Diyebildi Tony sadece.

"Kalk artık. Bir prensin gelip seni öpmesini bekliyorsan avucunu şimdiden yalayabilirsin. Seni kimse çekemez."

Kız yorganı yatağından aşağı fırlattı ve yataktan kalkıp kızgın gözlerle Tony'ye baktı.

"Sen iyiki bebek bakıcısı olmamışsın. Yoksa aç kalırdın."

Dedi ve banyoya gitti kız. Adama daha ilk günden sinir olmaya başlamıştı. Tabi ikisinin de duyguları karşılıklıydı.

Isabella, Tony'nin üniversitede tanışıp borçlandığı bir dostunun kızıydı. Mezun olduklarında Tony Amerika'da kalmış, adam ise İtalya'ya sevdiği kadının yanına gitmişti ve bu yüzden yolları ayrılmıştı. Ama Isabella'nın babasının işlerinden dolayı İtalya artık onun için tehlikeli durumdaydı. Bu yüzden de adam çaresiz kalmış ve kızıyla bir süre ilgilenmesi için Tony'nin yanına yollamıştı.

Isabella Amerika'ya cuma akşamı varmıştı. O gelmeden önce ise Tony onun kayıt işlemlerini halletmişti ve haftasonunun ardından kızın okula gitmesi gerekiyordu.

Banyodan çıkan Isabella, üstünü giyindi ve mutfağa Tony'nin yanına gitti. Kızın geldiğini görünce yediği lokması boğazında kalmış Tony öksürmeye başladı.

"Bu da nesi? Farkındaysan Fast&Furious çekmiyoruz hayatım. Okul için uygun birşeyler giy."

"Senin Toretto olmadığının oldukça farkındayım, ama hayır. Ben beğendim. Bunları giyicem."

Dedi kız ve kahvaltısına başladı. Isabella çok asi büyümüş bir kızdı. İtalya'dan sonra buradaki düzene alışmak onu epey zorlayacaktı. Onu zorladığı gibi Tony'de zorlanacaktı. Adam şimdiden kendine sabırlar diliyordu.

"Tony arabam geldi değil mi?"

Tony kızın kendisine ismiyle seslenmesine bir anlık şaşırsa da aldırış etmedi.

"Evet. Senin için Happy dün gece kapıya çekti."

Kız kafasını salladı. Tony bir teşekkür bekliyordu ama bu sabah bu kadar Isabella yeter diye düşündü ve tek kelime etmedi. İkili kahvaltılarını bitirdikten sonra Tony ayaklandı. Isabella da kalkıp ceketini giyindi ve evden çıktılar.

"Seni okula ben bırakıcam. Müdürle de tanıştırırım."

Kız hızlıca Tony'ye döndü.

"Ne? Çocuk muyum ben? Konumu atsan kendim giderim."

Tony arkadaşı için sabretmeliydi ve bu yüzden derin bir nefes aldı. Isabella'yı arkasında bırakarak kendi arabasına ilerledi ve ona seslendi.

"Takip et. Ama okuldan önce bir yere uğrayacağız."

Isabella da kendi arabasına bindi ve önden giden aracı takip etmeye başladı. Anlaşılmıştı. Amerika onu bayağı bir zorlayacaktı.

—————————————

Herkese selam! Bu benim ilk fanfic kurgum. O yüzden umarım ilk bölümden sizi boğmamışımdır.

Bu bölüm hakkında sorularınız varsa bu kısımda sorabilirsiniz.

Diğer bölümde görüşmek üzere!

SEVGİLİ GÜNLÜK: PETER PARKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin