*Yazarın anlatımı:
Tony'nin arabası kendi evinden 2 sokak ötede bir apartmanın önünde durunca Isabella'da arkasında durmuştu. Arabadan inip Isabella'ya da gelmesini işaret edince kız da arabadan indi ve adamın yanında durdu.
"Seni tanıştırmak istediğim biri var."
Dedi Tony sevecen ve heyecanlı bir tavırla. Isabella onun bu heyecanına anlam veremesede o da heyecanlandı ve beklemeye başladı. Geçen yaklaşık 5 dakikanın ardından Tony elini beline attı ve bağırdı.
"Pijamalı çocuk!"
Onun bağırmasından hemen sonra apartmandan hızlıca genç bir çocuk çıktı. Çocuk Isabel'i fark etmeden Tony'ye yönelik konuşmaya başladı.
"B-bay Stark ben üz-
Çocuğun lafını kesen Isabella'nın daha fazla tutamayıp serbest bıraktığı kahkahası olmuştu. Peter kızı fark ettiğinde zaten mahcup bir haldeyken şimdi utancından yer yarılsa da içine girsem diyordu. Kız gülüşünü durdurup konuştu.
"Pijamalı? İyiymiş."
Tony, Peter'ın utancına son vermek adına konuşmaya başladı.
"Sizi tanıştırayım. Peter bu gördüğün cadaloz Isabella. Çok yakın eski bir arkadaşımın kızı. Bir süreliğine buraya taşındı. Isabella bu da Peter. Kendisi oğlum gibidir."
Peter, Tony'nin söylediği ile gülümsedikten sonra kıza döndü ve elini uzattı.
"Peter Parker. Memnun oldum."
Kız, çocuğun uzattığı eli sıktı.
"Isabella Diaz. Ama Isabel diyebilirsin."
Tony'nin öksürüğü ile ikili ellerini ayırdıklarında Isabella kendi arabasına ilerledi.
"Sen bizimle gelmiyor musun?"
Peter'ın sorusuyla kız ona döndü.
"Hayır. Ben okula yeni bebeğimle gelmek istiyorum."
Peter kafa salladıktan sonra arabalara bindiler ve Isabel onları takip etmeye başladı. 10-15 dakikalık yolun ardından okulun önüne gelmişlerdi. Midtown Lisesi..
*Isabel'in anlatımı:
Tony'nin arabasının yanına bende kendi arabamı park ettim ve indim. Çevrede ki tüm gözler üçümüzün üzerindeydi. Peter Tony ve benle vedalaşıp sınıfına gitti. Ben ve Tony'de müdürün odasına girdik.
Geldiğimizi gören müdür ayağa kalktı ve Tony'ye elini uzattı.
"Ahh, Bay Stark bu ne şeref? Hoş geldiniz."
Zevkten dört köşe olduğunu tahmin ettiğim Tony müdürle el sıkıştıktan sonra karşılıklı koltuklara oturduk.
"Bay Murphy bu kayıt işlemlerini hallettiğim öğrenci Isabella Diaz."
Müdür bana döndü ve elini uzattı.
"Merhaba Isabella. Okulumuza hoş geldin."
"Hoş buldum Bay Murphy."
Tokalaşmamız bittikten sonra Tony konuşmaya devam etti.
"Isabel benim kızım gibidir. Burada kaldığı süre boyunca bir sıkıntı yaşamamasını sağlamanızı umuyorum."
Tony kızım gibidir diyince şaşırmadım değil. Ona döndüm ve gülümsedim. O da bana göz kırptı.
"Siz hiç merak etmeyin Bay Stark. Isabella ile ilgileneceğimden şüpheniz olmasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİLİ GÜNLÜK: PETER PARKER
Fanfiction"Anlamıyorum, nedir bu?" Kalbi karmakarışık olan kızın sorusu yanıtlandı: "Aşk..." Bir Peter Parker kurgusudur. Kendisine hayran olan bir yazar tarafından eğlencesine yazılmaktadır.