MAVİ'NİN TRAVMASI

6 1 0
                                    

mavinin travma dönemi çok zorlu geçmişti.ve anlatması kolay değildi mavi için.mihride bunu biliyordu.ve bu dönemde ona en çok destek olan kişi mihri ve guruptaki diğer kızlardı.

(guruptaki diğer kızlar ilerki bölümde yazacağım)

mavinin travması aslında şöyle başlamıştı mavinin üniversite döneminde sevgili olduğu atlas diye bir Genç vardı .maviyle atlas okuldan çıkıp sahil gibi olan küçük bir yere gitmek için yola çıkmışlardı ama yolda başlarına geleceklerden haberleri yoktu.

yola çıktıktan yarım saat sonra karşıdan gelen tır ile çarpışıp bir kaza yapmışlardı.atlas direksiyon hakimiyetini korunmaya çalışsa da başarılı olamamıştı ve o kazada hayatını kaybetmişti.olay yerine gelen ambulans bu acı haberi orada vermişti.mavi o kadar hasar almamıştı ama yinede durumu iyi değildi gelen ambulans ile hemen hastaneye kaldırılmışlardı atlasın cansız bedeni hemen morga götürülmüştü maviyi de acil müdahale odasına alınmıştı.

mavi'ye acil müdahale odasında yapılan müdahale sonrasında ameliyata alınmıştı.ameliyatı gayet iyi geçmişti ama kontrol altında tutmak için iki gün yoğun bakımda tedavisi devam etmişti.ailesi İstanbul'da olduğu için gelmeleri biraz uzun sürmüştü.ama yanında mihri olduğu için biraz daha rahatlamışlardı.

mavi üç gün sonra odaya alındıktan sonra uyanmıştı uyandığında ilk atlası sormuştu ama kimseden ses çıkmıyordu.çünkü bu haberi nasıl vereceklerini kimse bilmiyordu.ve bir süre söylemek istememişlerdi ta ki mavi ısrar etmeye başlayana kadar.mavinin ısrarı sonucunda haberi mihri vermek zorunda kalmıştı.mihri maviye haberi verdikten sonra mavi bağırarak ağlamaya başlamıştı ama bu onun için riskliydi çünkü dikişleri patlaya bilirdi.

mavi haberden sonra sinir krizi geçirdiği için doktorlar hemen sakinleştirirci iğne vurup maviyi uyutmuşlardı.mavi atlasın cenazesine katılamamıştı . uyandığında hala ağlıyordu ama biraz daha sakindi.bir diğer üzüldüğü durum ise atlasın cenazesine katılamamıştı.doktorla konuşup taburcu olmak istiyordu bunu isteme sebebi ise atlasın cenazesine katılamamıştı ve mezarına gitmek istiyordu.ama doktoru onu taburcu edemeyeceğini söyledi .

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin