Mavi, garsona teşekkür ederim dedikten sonra garson afiyet olsun deyip masadan ayrıldı.Yağmur yavaşlamaya başlamıştı.Mavi kahvesini bitirdikten sonra garsona hesabı alabilir miyim diye seslendi.Garson tabi efendim hemen geliyorum dedikten sonra mavi hesabı ödeyip cafeden ayrıldı.Mavini'n gideceği yer pek uzak olmadığı için yürümeye başladı.Mavi, Almanya'nın en büyük şirketinin önünde durup kafasını kaldırıp binayı baştan aşağıya doğru süzdü daha sonra onu kapıda birisi karşıladı.Adam hoşgeldiniz mavi hanım diye konuşmaya başladı EMRE bey sizi yukarıda bekliyor mavi hanım dedi.daha sonra maviye yolu gösterdi.Mavi aslında buraya bir dava için gelmişti.Bu dava onun için çok önemliydi ve davanın ilerleyişi hakkında bilgi vermek için Emre Bey'in yanına gelmişti.Aslında Emre'yi bir nebzede olsun tanıyordu.çünkü emre aslında en yakın arkadaşı olan mihri'nin kuzeniydi.mihri de aynı mavi gibi avukatı.ama mihri'nin alanına girmediği için maviye devretmişti davayı.Mavi en üst kata çıkıp Emre'nin odasının önünde durmuştu.Daha sonra kapıya hafifçe tıklatıp içeriye girmişti.Emre oturduğu masasından kalkıp maviye elini uzatıp hoşgeldin dedi.mavi hoşbuldum deyip masanın önünde duran sandalyeye oturdu.Emre bişey içermisin dedi mavi'ye mavi sade Bir Türk kahvesi alırım dedi.Emre hemen telefonu eline alıp odama iki sade kahve deyip kapattı daha sonra mavi ile önce normal günlük şeylerden daha sonrada dava ile ilgili konularda konuştular.Mavi ben artık kalkayım bi gelişme olursa sana haber ederim dedi ve ayağa kalktı emrede onunla birlikte ayağa kalkıp kalsaydın biraz daha oturup konuşsaydık dedi mavi evde halletmem gereken işler var belki daha sonra dedi ve odadan ayrıldı.Emrenin bunu deme sebebi aslında maviden hoşlanmasıydı onun için onunla biraz daha fazla vakit geçirmek istiyordu.Aslında Mihri'de bunu biliyordu ve Emre rica ettiği için davayı başkasına değil de maviye devretmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
RomanceAşk nedir deseler bu sorunun cevabını yıllar önce sevdiğim adamın gözünün içine bakarak verebilirdim.tâki ben onu kaybedene kadar... Şimdi ise aşk benim için üç harf bir heceden oluşan sıradan bir sözcük gibiydi tâki o hayatıma girene kadar. Emre SA...