AÇILMA FİKRİ❤️

2 1 1
                                    

balkonda biraz daha oturduktan sonra mihri ben artık kalkayım geç oldu dedi.mavi peki ben seni yolcu edeyim diyip kapıya doğru yürümeye başladılar.mihriyle sarılıp vedalaştılar.tekrardan balkona geçtikten biraz sonra telefonu çaldı arayan emrey'di mavi telefon biraz çaldıktan sonra telefonu açıp emre'yle konuşmaya başladı.

daha sonra Emre mavi'ye beraber kahve içelim mi diye teklif etti.mavi kafasındaki soruları karmaşıklığı çözmek ve onu biraz daha iyi tanımak için teklifi kabul etmişti.daha sonra emre buluşma yerini söyleyip telefonu kapattı.mavi üzerini giyinmek için odasına gidip spor bir kıyafet giyip evden çıkmıştı.buluşma yeri tam bir saat sürmüştü.buluşma yerine vardığında emre çoktan gelmişti.mavide Emre'ye doğru yürüyüp elini sıkıp masaya oturdu.

daha sonra sipariş verip konuşmaya başladı.mavi mesleğinden dolayı merakına yenik düşüp Emre'ye "Mardin'den buraya sırf evlenmemek için mi geldin" yani babanı ikna ettikten sonra neden Mardin'de kalmadın neden Almanya'ya geldin? diye sordu.emre tabi biraz düşünüp orada kalsaydım babamlar beni ikna edip o kızla beni evlendirmek için ısrar ederlerdi diyip lafı geçistirip başka bir konu açtı.biraz vakit geçtikten sonra siparişleri gelmişti.aradan bir yarım saat geçtikten sonra kalkıp biraz yürümeye başladılar çünkü gittikleri yer gölet kenarındaki bir cafey'di ve mavi ambiyansını çok sevmişti .

biraz beraber konuşarak yürüdükten sonra mavi ben artık gideyim dedi.emre tabi ben seni bırakayım.dedi mavi biraz işkilenmişti . çünkü emre hep maviye biraz daha yakın olmak istiyordu .mavi gerek yok ben giderim diyip yürümeye başladı Emre'nin yüzü düşmüştü çünkü maviyle vakit geçirmeyi çok istiyordu.emre biraz daha yürüyüp yürüdüğü sırada da düşünüyordu.çünkü mavi'ye ondan hoşlandığını söylemek istiyordu.

çünkü mavi'ye söylerse onunda cevabını öğrenirse daha rahat davranıp ona göre hareket etmek istiyordu.ama mavi Emre'yi sadece arkadaş olarak görüyordu çünkü mavi travması olduğundan dolayı bu konulara yanaşmıyordu.

Devamı yarın biraz daha düşünmem lazım 🤭🤭

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin