HAYAL KIRIKLIĞI

4 1 0
                                    

tabi mavi çok üzülmüştü ama hala sakinleştiricinin etkisi olduğu için daha sakin karşılamıştı bu durumu.bir hafta sonra hastaneden taburcu olmuştu ve ilk gittiği yer atlasın mezarıydı.mezarın yanına oturup saatlerce ağlamıştı mihri daha fazla dayanamayıp maviyi mezarın yanından kaldırıp eve götürmüştü.

mavinin gözleri ağlamaktan "kan çanağı'na dönmüştü"mihri onun bu durumuna çok üzülüyordu.ve hep mavi'nin yanında duruyor başından hiç ayrılmıyordu.aradan bir buçuk ay geçmişti mavi daha yeni yeni toparlıyor hayata yeni Yeni dönüyordu resmen.

işte mavinin travması bu şekildeydi.sabah olmuştu emre mavinin travması'nı bilmiyordu ve açılmak istediğini mihriye'de söylememişti.maviyi arayıp onunla önemli bişey konuşmak istediğini söyleyip onu sahile çağırmıştı ama çok heyecanlıydı mavi önemli dediği için merak edip yanına sahile gelmişti emre önce nasıl başlayacağını nasıl lafa gireceğini bilmiyordu.

daha fazla beklemeden lafa girmişti mavi'ye onu ne kadar çok sevdiğini ondan hoşlandığını söylemişti.mavi şok olmuştu ve o mavi gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı çünkü aklına yılar önce kaybettiği sevgilisi atlas aklına gelmişti.ağlamasını bir türlü durduramıyordu.ve emre neden ağladığını anlamamıştı.

ve ona soruyordu neden ağlıyorsun diye ama mavi cevap vermeden ağlayarak yanından ayrılıp eve gelmişti ama hala ağlıyordu.çekmecesinin içinde sakladığı gizli kutuyu çıkarmıştı bu kutudan kimsenin haberi yoktu o kutunun içinde mavi'ye atlasın beraber fotoğrafları ve anıları vardı.mavi onları yılardır saklıyordu.kutudan çıkardığı fotoğraflara uzun uzun bakıp ağlamaya devam ediyordu.daha sonra aklına geçirdikleri trafik kazası gelmişti.ellerini kulağına kapatıp ağlamaya devam ediyordu.

daha sonra emre mihriye haber vermişti.mihri emre naptın sen diye yüksek sesle bağırmıştı .daha sonra mihri emre mavi nerede nereye gitti demişti.emre bilmiyorum bişey demeden gitti dedi.mihri daha sonra telefonu kapatıp maviyi aramıştı.mabi telefonu açtığında ağlamaklı bir sesle mihri demişti mihri mavi nerdesin dedi mavi evdeyim lütfen yanıma gel dedi.mihri beş dakikaya ordayım dedi. mavi daha fazla dayanamayıp ayağa kalkıp evde ne var ne yoksa duvara fırlatıp kırmıştı ama ayakta duracak hali bile yoktu dayanamayıp dizlerinin üzerine düşüp bağırarak ağlamaya devam etti.mihri mavi'nin evine gelmişti kapıyı çalıp mavinin açmasını bekledi.

daha sonra mavi kapıyı açıp kıpkırmızı olan gözleriyle mihri'nin suratına Bakarak ağlamaya devam etmişti.mihri maviye sarılarak içeriye girmişti etrafa göz gezdirip korkmuştu çünkü mavi tramvayı çok zor atlatmıştı.etraftaki kırıklara bakarak mavi bir yerini kesmeden onu balkona çıkarıp koltuğu oturmuştu.tabi emre neler olduğunu anlamamıştı ve birşey dende haberi yoktu.ve bir nebzede olsun hayal kırıklığına uğramıştı çünkü mavi'nin onu orada hiçbir şey demeden ağlayarak yanından ayrılması Emre'nin hiç beklemediği bir şeydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin