Telefon kapandığında eşyalarımı hazırlamak için harekete geçtim. Bir yandan çok aceleci karar verdiğimi düşünüyordum.
Bunun hayalini senelerdir kuruyordum. Birisinin gerçek anlamda kölesi olmak... Düşüncesi bile beni havaya uçurabilirdi. Fakat Vural ile sadece arkadaş olarak konuşuruz diye düşünmüştüm. Çünkü her şey aniden oldu ve bir anda birbirimize güvendik. Bu biraz tuhaf ve komik geliyordu. Bir yandan da böyle bir fırsatı değerlendirmemek aptallık olurdu. Her şeyi geçtim, o tecrübeli biriydi. Ayrıca sayfalarında binlerce takipçisi vardı. Belki de onun kölesi olmak isteyen çok kız vardı ama o beni seçti. Bu istemsizce gülümsememe neden olduğunda valizime yerleştirdiğim çamaşırlarıma baktım. Hepsi çok sıradandı. Yere oturup sıkıntı ile ofladım. Bu durumu Vural’a nasıl açıklamam gerekiyordu ?
Tekrar telefonum çaldığında onu aramama gerek kalmamıştı.
E : Ben de tam seni arayacaktım.
V : Ne oldu güzelim ? Korkup vazmıgeçtin ?
E :Yok, ıııı... Aslında nasıl desem...
V : Dinliyorum.
E : Ya benim çamaşırlarım, kıyafetlerim çok sıradan. Hiçbiri işimize yaramaz galiba. Zaten geçici bir süreliğine geleceğim. Bunları getirmek mantıklı gelmiyor.
V : Hmm, bakabilir miyim bir ? Arama dursun. Bana fotoğraf at.
Orta tuşa basıp iki tane çamaşır takımımın ve kıyafet dolabımın uzaktan resmini çekip attım.
V : Bence bunların hiçbirini getirmene gerek yok. Kendine yük edinme. Sadece kişisel eşyalarını al. Geldiğin zaman yenilerini alırız .
E : Tamam o zaman . Bence de böylesi daha iyi olacak. Görüşürüz o zaman.
V : Görüşürüz bebeğim.
Daha küçük bir valiz hazırlayıp güneş kremi, saç tarağı, diş fırçası gibi kişisel ihtiyaçlarımı koydum.
Duşa girdiğimde yine suyu en sıcak şekilde ayarlayıp yıkanmaya başladım. Vücudumda çıkan kısa kılları hemen jiletle alıp, saçlarımı yıkadım. Banyo temizliğim bittiğinde sıra cilt bakımına geldi. Hızlı bir şekilde cilt bakımımı yapıp kremlerimi sürdüm. Üstüme pijamalarımı geçirdim ve dolabımın karşısına geçip, yarın ne giyinebileceğime baktım. Altıma siyah kot şortumu üstüme de beyaz tişörtümü seçtim. Şortun altına fileli çorap giyinmeye karar verdim. Bu beni daha s*k*i gösterecekti.
Karnım aç olduğu için yemeğimi pişirmeye başladım. Bu sırada telefonum çalıyordu. Arayan kişi Vural’dı. Beni bir kaç kez aradığını fark ettim.
V : Neden bakmıyorsun aramalarıma ?
E : Kusura bakma, kişisel işlerimi hallediyordum.
V : Neyse ki şanslısın, o sözleşmeye daha imza atmadın. Yoksa cevap verecek bir dilin olmazdı.
E : Dediğim gibi, hazırlanıyordum. Duş aldım. Ki görmemem çok normal. Uygulamadan konuşuyoruz.
V : Aynen onu iyi hatırlattın, sen bana numaranı versene.
E : Bir saniye, yemek yanacak.
V : Ben şimdi istiyorum.
Bir yandan pişen yemeğime bakıp bir yandan ona numaramı yazıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLI (+18)
Non-FictionHikaye "bdsm" hakkında olacaktır. Anlamını bilmeyenler araştırıp ondan sonra okusun. Kitabımda "Aşk " yok. "Romantizm" yok. Sadece köle sahip ilişkisi var. Bu ilişki kitaptaki karakterlere zorla dayatılmadığı gibi, sansürleyerek yazmamın sebebi de s...