Efendim beni banyodan çıkarıp tekrar kendi odasına getirdiğinde öfkeyle yatağa attı.
V : Hoşuna mı gidiyor sana ceza vermem ?
E : H-hayır efendim.
V : O zaman neden yutmadın ?
Elindeki zinciri biraz daha dolayıp boynumdaki t*smanın sıkışmasını sağladı.
E : Ahh ! Beni bo*acak mısınız efendim ?
V : Hayır ama bo*mamı yeğlerdin.
E : Ef-
V : Konuşma, kes sesini.
Efendimin bağırması ile yatağa sindim.
Gözleri ç*pl*k vücudumda gidip geliyordu. Ne yapacağını düşünüyor gibiydi.
V : Yat.
Daha çok kızmaması için hemen dediğini yaptım. Üzerime eğilip boynumdaki t*smayı çıkardı.
V : Bacaklarını aç.
Ve kolların...Bu dediğini yaptıktan sonra yatakta x şeklindeydim.
V : Gözlerini tavana dik.
Yukarı bakıp ne yapacağını beklemeye başladım.
V : Bu şekilde tavana bakacaksın sürekli. Kafan bile kımıldamayacak. Parmaklarını oynattığını dahi görmeyeceğim.
E : B-bağlamayacak mısınız efendim ?
V : Yoo, böyle daha eğlenceli. Seni delirtmek istiyorum.
E : Ama imkansız efendim. Böyle duramam ki siz dokunurken...
V : Dokunacağımı kim söyledi ?
E : N-napacaksınız ki efendim ?
V : Daha dayanılmaz bir şey. Böyle bekle beni.
Efendim birkaç dakika sonra elinde küçük bir aletle geri geldi. Tam görmesem de göz ucuyla görüyordum.
E : Bu ne efendim ?
V : Bu benim oyuncaklarımdan biri. Küçük bir v*bra*töre benziyor ama tam olarak öyle değil. İçinde sürekli hareket edip gezecek. Her hareketini hissedeceksin. Vaj*nan karıncalanacak, ıslanacaksın ama öyle çok zevk veren bir şey değil v*b*atör kadar. Tam tersi çok aşırı rahatsız eden bir şey. B*şalm*n için değil yani, sadece rahatsız olman için.
E : B-ben yerimde duramam ki efendim.
Ses çıkarmam da yasak mı olacak efendim ?V : Evet. Her şey yasak. Bunu başaramadığın taktirde bağlanacaksın.
Bu arada... Ben öyle çok normal bağlamam. Onu da söyleyeyim. Bileklerinin acısından göz kapaklarını bile kaldıramazsın. Çok sıkı bağlarım. Kölemin birini sadece bağlayarak bayıltmışlığım var . O yüzden sözümü dinlersen senin için iyi olur.E : S-siz nasıl isterseniz öyle olsun efendim. Kımıldamayacağım, sesim çıkmayacak.
V : Aferin benim köleme. Canımı sıkacak bir şey yapmazsan cezan kırk dakika sonra biter.
Efendim oyuncağı içime s*ktuğunda, onu bayağı ilerde hissediyordum. Galiba bir de kumandası vardı. Çünkü henüz çalıştırmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLI (+18)
No FicciónHikaye "bdsm" hakkında olacaktır. Anlamını bilmeyenler araştırıp ondan sonra okusun. Kitabımda "Aşk " yok. "Romantizm" yok. Sadece köle sahip ilişkisi var. Bu ilişki kitaptaki karakterlere zorla dayatılmadığı gibi, sansürleyerek yazmamın sebebi de s...