𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣
𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑐𝑎𝑚 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑐𝑎𝑠𝑒 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑗𝑎𝑐𝑘𝑒𝑡 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑣𝑒 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ. "𝑁𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑖𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛" 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡. 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑙𝑦 𝑚𝑢𝑓𝑓𝑙𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒.
"𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑑𝑛𝑎𝑝 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑢𝑑𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡" 𝑐𝑎𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑐𝑎𝑠𝑒. "𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑜𝑤 𝑓𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑖𝑠?" 𝐶𝑎𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑦/𝑛. "𝐴𝑦𝑒 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑚𝑦 𝑔𝑖𝑟𝑙𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝐴𝑛𝑑 𝑦𝑜 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑚𝑎𝑚𝑎" 𝑙𝑎𝑣𝑎𝑟 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑. "𝑊𝑎𝑖𝑡 𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒 ℎ𝑜𝑤 𝑑𝑖𝑑 𝑦'𝑎𝑙𝑙 𝑘𝑛𝑜𝑤?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑀𝑒𝑙𝑜" 𝑐𝑎𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑒. "𝐻𝑒𝑙𝑝 𝐼 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑏𝑙𝑜𝑎𝑡𝑒𝑑" 𝑦/𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒" 𝑙𝑎𝑣𝑎𝑟 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝐻𝑒𝑦 𝑢ℎ𝑚 𝑙𝑒𝑡'𝑠 𝑛𝑜𝑡" 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑦/𝑛'𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑚𝑎𝑐ℎ. "𝐻𝑒𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑚𝑖𝑛𝑒" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑒. "𝑂ℎ ℎ𝑢𝑠ℎ 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑦/𝑛 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑. "𝐼'𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦" 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝑊ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑?" 𝐶𝑎𝑚 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑀𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑 𝑎𝑟𝑒 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑖𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑜𝑢𝑡" 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑒𝑎 𝑑𝑒𝑓𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑑" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑒𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑏𝑒𝑡 𝑦𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑" 𝑐𝑎𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝐹𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟?" 𝐿𝑎𝑣𝑎𝑟 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑟𝑎𝑦 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚. 𝐻𝑒 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑚. "𝑆𝑜 𝑦'𝑎𝑙𝑙 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑔𝑜𝑡 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑 𝑘𝑛𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑢𝑝 𝑡𝑤𝑖𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑡𝑖𝑚𝑒 ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑎 𝑑𝑎𝑑" 𝑐𝑎𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝑈ℎ𝑚 𝑦𝑒𝑎 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑒𝑥𝑎𝑐𝑡𝑙𝑦 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐴𝑛𝑑 𝑦'𝑎𝑙𝑙 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑏𝑒 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑦 𝑤𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑤𝑒𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑙𝑢𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑔𝑜𝑜𝑓𝑦 𝑔𝑖𝑟𝑙𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑤𝑒𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑖𝑛𝑘" 𝑐𝑎𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑊𝑎𝑖𝑡 𝑟𝑎𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑖𝑛𝑘?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑.
YOU ARE READING
𝑇𝐻𝐸 𝑃𝑅𝑂𝐷𝐼𝐺𝑌𝑆- 𝐴 𝑁𝐸𝐿𝑆𝑂𝑁 𝑁𝐸𝑈𝑀𝐴𝑁𝑁 𝑆𝑇𝑂𝑅𝑌
Fanfiction𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑑𝑖𝑔𝑦? 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙. 𝑦/𝑛 𝑃𝑎𝑖𝑔𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑓𝑖𝑓𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑢 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑...