𝑌/𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣
"𝑀𝑟𝑠. 𝑀𝑜𝑚𝑚𝑦 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑎 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑒𝑎𝑡 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑒𝑎𝑡?" 𝐶𝑖𝑎𝑟𝑎 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑌𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑜𝑛𝑜𝑟" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑐𝑟𝑜𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑎𝑟𝑚𝑠. "𝐴𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑟 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔?" 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑.
"𝑌𝑒𝑠" 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐴𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑦'𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡?" 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑌𝑒𝑎 𝑤ℎ𝑦'𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝐼𝑣𝑒 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑚𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝑖𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑒𝑎𝑡 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝑊𝑒𝑙𝑙 𝐼'𝑚 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝐷𝑖𝑠𝑛𝑒𝑦 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑓𝑓" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑒𝑎 𝐼 𝑡𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑜𝑜" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠. "𝑆𝑒𝑒 𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑎𝑝" 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑒.
"𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒?" 𝑠ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. 𝐺𝑟𝑒𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑠𝑎𝑑 𝑛𝑜𝑤. "𝑈ℎ 𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒. "𝑁𝑜 𝑖𝑡'𝑠 𝑜𝑘 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑚𝑚𝑦'𝑠 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝐷𝑎𝑑𝑑𝑦 𝑔𝑒𝑡𝑠 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑒𝑛𝑐𝑒𝑑 𝑡𝑜 10 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑤ℎ𝑦?" 𝐻𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝐴𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 3 𝑑𝑎𝑦𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑒𝑎𝑡 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑝𝑜𝑡 𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑒𝑛𝑐𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎 𝑤𝑒𝑒𝑘 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑐ℎ" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝐵𝑟𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑙𝑙𝑠ℎ𝑖𝑡" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑂𝑘 𝑏𝑒𝑑𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑏𝑦" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑑 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑤𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑜𝑜𝑚. "𝑀ℎ𝑚 𝑤ℎ𝑎𝑡𝑒𝑣𝑒𝑟" 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑑𝑎𝑚𝑛 𝑤𝑒𝑙𝑙 ℎ𝑒 𝑎𝑖𝑛'𝑡 𝑚𝑎𝑑.
"𝑀𝑜𝑚𝑚𝑦 𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑑𝑑𝑦 𝑚𝑎𝑑 𝑎𝑡 𝑢𝑠?" 𝐶𝑖𝑎𝑟𝑎 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑁𝑜 𝑏𝑎𝑏𝑦 ℎ𝑒'𝑠 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑖𝑡𝑖𝑣𝑒" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑊𝑒𝑟𝑒 𝑦'𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑚𝑒?" 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑌𝑒𝑠 𝑤𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑤𝑒 𝑎𝑟𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑖𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑.
YOU ARE READING
𝑇𝐻𝐸 𝑃𝑅𝑂𝐷𝐼𝐺𝑌𝑆- 𝐴 𝑁𝐸𝐿𝑆𝑂𝑁 𝑁𝐸𝑈𝑀𝐴𝑁𝑁 𝑆𝑇𝑂𝑅𝑌
Fanfiction𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑑𝑖𝑔𝑦? 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙. 𝑦/𝑛 𝑃𝑎𝑖𝑔𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑓𝑖𝑓𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑢 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑...