(𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑤𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑤𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑀𝑖𝑐ℎ𝑒𝑎𝑙 𝑏 𝐽𝑜𝑟𝑑𝑎𝑛 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑝𝑖 😏 𝑏𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑚𝑎𝑚𝑖 ℎ𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑚 😒)
"𝑌/𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣
"𝑇𝑜𝑑𝑎𝑦'𝑠 𝑚𝑦 𝑏𝑖𝑟𝑡ℎ𝑑𝑎𝑦 𝑏𝑖𝑡𝑐ℎ" 𝐼 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑗𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑤ℎ𝑜 𝑠𝑚𝑎𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑖𝑡 𝑜𝑢𝑡𝑡𝑎 𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡 𝑎 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑜𝑤. "𝑂𝑤 ℎ𝑜𝑒 𝑏𝑎𝑔" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑆𝑡𝑜𝑝 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑜 𝑗𝑎𝑧 𝑤ℎ𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔?" 𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑠𝑎𝑦.
"𝐽𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑤ℎ𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑛 𝑑𝑎ℎ 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑑𝑎𝑑" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑑𝑎𝑚𝑛 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑒 𝑎𝑖𝑛'𝑡 𝑠𝑎𝑦 𝑚𝑦 𝑑𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑠 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑚𝑦 𝑑𝑎𝑑 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒.....𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝐼 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑖𝑚.
"𝐴𝑙𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑗𝑎𝑧 𝐼 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑎 𝑔𝑜" 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝. "𝑊ℎ𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑢𝑐𝑘 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑀𝑦 𝑚𝑎𝑛" 𝑗𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑧𝑒𝑠𝑡𝑦. "𝑊ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑜𝑛𝑒?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑒𝑦𝑒 𝑚𝑒. "𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑦" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝐴𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑚𝑦 𝑚𝑎𝑛 𝑖𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒𝑠" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑒𝑎 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐵𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑔𝑜 𝑠ℎ𝑜𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑌𝑒𝑠 𝑜𝑓𝑐 𝑏𝑒𝑠𝑡𝑖𝑒" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝑊𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠𝑡𝑎𝑖𝑟𝑠.
𝐼 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑜𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑤𝑎𝑠𝑛𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛 𝑐𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑏𝑖𝑟𝑡ℎ𝑑𝑎𝑦 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒𝑠 𝑚𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 100 𝑡𝑜 1000 𝑑𝑜𝑙𝑙𝑎𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑠ℎ𝑜𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔. 𝐴𝑛𝑑 𝑡𝑜𝑑𝑎𝑦'𝑠 𝑚𝑦 𝑙𝑢𝑐𝑘𝑦 𝑑𝑎𝑦 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑎 𝑛𝑜𝑡𝑒.
𝐼 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑡. "𝐽𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑚𝑒𝑎𝑛𝑠 𝑏𝑦 𝑚𝑦 𝑑𝑖𝑠𝑔𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑣𝑒?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝐴 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑚𝑒𝑙𝑙𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑏𝑜𝑢𝑛𝑐𝑒 𝑑𝑎𝑡 𝑎𝑠𝑠?" 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑠 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ.
𝐼 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑙𝑒𝑓𝑡. "𝑆𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑒 𝑤𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡?" 𝐽𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑊𝑒𝑙𝑙 𝑤𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑂𝑘 𝑏𝑒𝑡" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝑊𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎𝑛𝑦 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑒.
YOU ARE READING
𝑇𝐻𝐸 𝑃𝑅𝑂𝐷𝐼𝐺𝑌𝑆- 𝐴 𝑁𝐸𝐿𝑆𝑂𝑁 𝑁𝐸𝑈𝑀𝐴𝑁𝑁 𝑆𝑇𝑂𝑅𝑌
Fanfic𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑑𝑖𝑔𝑦? 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙. 𝑦/𝑛 𝑃𝑎𝑖𝑔𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑓𝑖𝑓𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑢 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑...