(𝑌/𝑛 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑝𝑖𝑠𝑜𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜𝑑𝑎𝑦)
𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣
"𝑌𝑜 𝑤𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑡" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝑇ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑖𝑡 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑚𝑒. "𝑌𝑜 𝑁𝑜𝑎ℎ ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑡?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑜𝑜𝑚.
"𝑁𝑜 𝐼'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜𝑜" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐻𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦'𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑒𝑟𝑒?" 𝑀𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛. "𝑈ℎ𝑚 𝑛𝑜 𝑤𝑎𝑖𝑡 𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑛𝑖𝑙𝑒𝑠?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑.
𝑊𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑒𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝑊𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑤 𝑦/𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑒𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙. "𝑌𝑜 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑑" 𝑁𝑜𝑎ℎ 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐻𝑒𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑤" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝑂𝑜𝑝𝑠" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑁𝑜 𝑖𝑡'𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑡 𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑒𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤" 𝑁𝑜𝑎ℎ 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐵𝑜𝑡ℎ 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑛𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑝𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑙𝑙 𝑑𝑜𝑤𝑛. "𝑁𝑜" 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑.
𝑇𝑖𝑚𝑒 𝑠𝑘𝑖𝑝
𝑌/𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣
"𝑈ℎ𝑚 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑒𝑎𝑡 𝑎 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑡 𝐼 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑜𝑡 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑛 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐼'𝑚 𝑠𝑜𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑠ℎ𝑖𝑟𝑡 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑤𝑒𝑎𝑟" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑡𝑜𝑤𝑒𝑙. "𝑊𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑠𝑜𝑛 𝑙𝑒𝑎𝑟𝑛𝑒𝑑?" 𝑇ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝑁𝑜 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑠𝑠 𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑓𝑜𝑟" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑂𝑘 𝑠𝑜 𝑜𝑢𝑟 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑦/𝑛 𝑎𝑘𝑎 𝑚𝑦 𝑔𝑖𝑟𝑙𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑" 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑢𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟.
YOU ARE READING
𝑇𝐻𝐸 𝑃𝑅𝑂𝐷𝐼𝐺𝑌𝑆- 𝐴 𝑁𝐸𝐿𝑆𝑂𝑁 𝑁𝐸𝑈𝑀𝐴𝑁𝑁 𝑆𝑇𝑂𝑅𝑌
أدب الهواة𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑑𝑖𝑔𝑦? 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙. 𝑦/𝑛 𝑃𝑎𝑖𝑔𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑓𝑖𝑓𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑢 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑...