𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣
"𝑂𝑘𝑎𝑦 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑤𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑜𝑓 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑟𝑒𝑐𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑐𝑎𝑚 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑒𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙 𝑐𝑜𝑎𝑐ℎ" 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑑𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑒𝑎" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑆𝑜 ℎ𝑜𝑤 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑠𝑖𝑡𝑢𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛?" 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑.
"𝑂𝑘𝑎𝑦 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚'𝑠 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝐶𝑖𝑎𝑟𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑦/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑜𝑙𝑙, 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝐶𝑖𝑎𝑟𝑎 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑.
𝐹𝑙𝑎𝑠ℎ 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑎𝑐𝑘~
𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣
"𝑁𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑜𝑤 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝐼 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑌𝑜𝑢 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑓𝑎𝑡𝑎𝑠𝑠" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐴𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑒𝑎𝑑𝑎𝑠𝑠 𝑜𝑟 𝑖𝑠 𝑖𝑡 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑. "𝑊ℎ𝑎𝑡𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑒" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑.
𝑆𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝐼 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑜𝑛𝑒. 𝑆𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑛𝑜𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐶𝑖𝑎𝑟𝑎 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑃𝑎𝑑. "𝐿𝑜𝑜𝑘" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠ℎ𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑃𝑎𝑑. "𝐼'𝑚 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑎𝑚𝑒.
"𝐿𝑜𝑜𝑘" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛. "𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝑆𝑢𝑒 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑛𝑖𝑙𝑒𝑠 ℎ𝑒𝑟 𝑜ℎ 𝑠𝑜 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑢𝑛𝑐𝑙𝑒. "𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑖𝑠" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑊ℎ𝑎𝑡?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑝𝑎𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑚.
𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑒𝑜 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎 𝑝𝑟𝑒𝑣𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑙𝑖𝑣𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑐𝑎𝑚 𝑠𝑜 𝐼 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑖𝑡. "𝑆𝑜 𝑦'𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑟𝑒 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑖𝑙 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘 ℎ𝑒 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑖𝑠𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑘𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟" 𝑐𝑎𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑢𝑐𝑘" 𝐼 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑. "𝑆𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑤 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑏𝑢𝑡𝑡 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑡𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑠 𝑓𝑎𝑢𝑙𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔" ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑.
YOU ARE READING
𝑇𝐻𝐸 𝑃𝑅𝑂𝐷𝐼𝐺𝑌𝑆- 𝐴 𝑁𝐸𝐿𝑆𝑂𝑁 𝑁𝐸𝑈𝑀𝐴𝑁𝑁 𝑆𝑇𝑂𝑅𝑌
Fanfiction𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑑𝑖𝑔𝑦? 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙. 𝑦/𝑛 𝑃𝑎𝑖𝑔𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑓𝑖𝑓𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑢 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑...