(𝑌'𝑎𝑙𝑙 𝐼 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛'𝑠 𝑎𝑔𝑒 𝑡𝑜 16 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑠𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑠𝑜 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑑𝑖𝑔𝑦𝑠 𝑚𝑒𝑒𝑡)
𝑌/𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣 (𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦)
𝐼𝑡'𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐼 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝐼 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑘𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑖𝑡'𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝐼 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑛𝑜 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑠. 𝐵𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑒.
𝐴𝑛𝑑 𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛'𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎 ℎ𝑢𝑔𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑝. 𝑆𝑝𝑜𝑖𝑙 𝑎𝑙𝑒𝑟𝑡 ℎ𝑒'𝑠 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑠 𝑖𝑚𝑎 𝑔𝑜 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑜𝑟 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝐵𝑢𝑡 𝑡𝑜𝑑𝑎𝑦 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚, 𝑗𝑎𝑧𝑧𝑦, 𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛, 𝐽𝑎𝑥 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑜𝑚𝑒𝑙𝑜.
"𝑁𝑜 𝑜𝑛 𝐺𝑜𝑑 ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑏𝑜𝑦 𝑠𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑" 𝑀𝑒𝑙𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑅𝑜𝑚𝑒𝑙𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑖𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 𝑐𝑙𝑢𝑒𝑙𝑒𝑠𝑠" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝑌𝑒𝑎 𝑡𝑒𝑙𝑙 ℎ𝑖𝑚 𝑚𝑎𝑚𝑎" 𝑗𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐽𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑚𝑎 𝐼 𝑎𝑖𝑛'𝑡 𝑦𝑜 𝑚𝑎𝑚𝑎" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐵𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑐𝑖𝑎𝑟𝑎𝑠 𝑚𝑎𝑚𝑎" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟. "𝑁𝑜" 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑏𝑎𝑑 𝑛𝑎𝑚𝑒" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝐶𝑖𝑎𝑟𝑎 𝐽𝑎𝑠𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑃𝑎𝑖𝑔𝑒" 𝑗𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑠𝑞𝑢𝑒𝑎𝑙 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑛𝑎𝑚𝑒. "𝐻𝑒𝑙𝑙 𝑛𝑜 𝑖𝑡𝑠 𝐶𝑖𝑎𝑟𝑎 𝐽𝑎𝑠𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑁𝑒𝑢𝑚𝑎𝑛𝑛" 𝑛𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑎 𝑙𝑜𝑜𝑘.
"𝑁𝑜 𝑖𝑡'𝑠 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑖𝑡𝑠 𝑇𝑦𝑟𝑜𝑛𝑒 𝐽𝑎𝑐𝑘𝑠𝑜𝑛 𝑁𝑒𝑢𝑚𝑎𝑛𝑛" 𝐽𝑎𝑥 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑊ℎ𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑦𝑜𝑢?" 𝐼 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑑. "𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑚𝑦 𝑘𝑖𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑡 𝑡𝑟𝑦𝑟𝑜𝑛𝑒" 𝑗𝑎𝑧𝑧𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑅𝑖𝑔ℎ𝑡" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑.
"𝐿𝑎𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑖𝑠 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑑 𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠𝑘𝑖𝑛𝑛𝑒𝑑 𝑛𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑇𝑦𝑟𝑜𝑛𝑒" 𝑁𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑅𝑖𝑔ℎ𝑡 𝐼 𝑤𝑖𝑠ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑎𝑚𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑇𝑦𝑟𝑜𝑛𝑒 𝐼'𝑙𝑙 𝑏𝑒𝑎𝑡 𝑦𝑜 𝑎𝑠𝑠" 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑠𝑎𝑖𝑑. "𝑅𝑎𝑣𝑒𝑛 𝑅𝑜𝑠𝑒 𝑁𝑒𝑢𝑚𝑎𝑛𝑛" 𝑀𝑒𝑙𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑.
YOU ARE READING
𝑇𝐻𝐸 𝑃𝑅𝑂𝐷𝐼𝐺𝑌𝑆- 𝐴 𝑁𝐸𝐿𝑆𝑂𝑁 𝑁𝐸𝑈𝑀𝐴𝑁𝑁 𝑆𝑇𝑂𝑅𝑌
Fanfic𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑑𝑖𝑔𝑦? 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙. 𝑦/𝑛 𝑃𝑎𝑖𝑔𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑓𝑖𝑓𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑢 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑...