21.ve 22.

4 1 1
                                    

Rüzgar'dan ...
Neden ya neden kız sevgilisinden ayrılmış işte sen neden direk sevgilisiyle ayrıldığı için onunla sevgili oluyorsun neden diye düşünürken aklıma beni uğurlarken hayla elindeki telefonla birileriyle mesajlaşırken ki görüntüsü geliyordu hem neden ben onu tutarken ulgaz'a seslendi neden onun arkasına geçti yada neden hemen sevgili yaptı diye düşünürken turuncu arabanın sağa döndüğünü gördüm ve bende sağa dönüm aynı yere gidiyor olabilir miydik yok canım daha neler en sonunda bir villanın önünde durunca arabayı kenara parketti fakatbu kız neden benimle aynı yere geliyordu yoksa
YOKSA O ARES BU ARES MİYDİ???????  Hiç zannetmiyorum onun benden gizlisi saklısı olmaz arkadaşlardır diye düşünmeye devam ederken ilk önce ona bir şeyler söyledi sonra ise yanaklarını öptü ve elini tutarak içeri geçti ben ise neden arabamda oturmuş onları izliyordum peki??? Çünkü ARES ile güzel bir kahvaltı yaptık sonra ise bende yayın açacağım için eve gidecektim fakat o turunç arabayı görünce takip etmeye başladım çünkü o turunç arabadaki kızı seviyordum hemde çok ....

Deniz'den..
On beş dakikadır aralıksız siyah camlı siyah şık bir araç beni takip ediyordu ama neden??? Arabanın camı siyah olduğu için beni takip eden kişiyi göremiyorum  Ares'in evinin  yakın olduğunu fark edince mandalinamla oraya doğru gittik ben aracı park edip hızlı adımlarla Aresin evine girmek için zile bastım inşallah vardır yoksa kapıda kalırdım ve o adam beni belki öldürebilir, şiddet uygulayabilir, organlarımı çalabilir, taciz edebilir herşeyi yapabilirdi  diye düşünürken kapı açıldı olayın kısa bir özetini geçtikten sonra sarıldım ve yanaklarından öptüm göz ucuyla o adama baktım hayla orada olduğunu fark edince Ares'in kolundan tuttum ve içeri geçtik o siyah arabadaki adamı sevmiyordum hemde hiç....
22. Bölüm
Yazar'dan...
İkisinin de arabadaki kişiye duyguları farklıydı Rüzgar çok ama çok seviyordu Deniz ise çok ama çok nefret ediyordu ....
Deniz ve Ares içeri geçince siyah arabayı görebilen bir yere geçtiler ve camdan dışarıya baktılar adam kimdi bilmiyorlardı fakat adam hayla da Deniz'in çıkmasını bekliyordu ikiside konuşmayınca Ares
"Nasıl oldu anlatsana " diyerek Deniz'in gözlerinin içine baktı Deniz'in yanakları kızarmıştı ama neden Ares ise bu durumdan zevk alıyor gibiydi
Deniz ise daha fazla rezil olmamak için anlatmaya başladı,"kitapçıya gitmiştim istediğim kitaplar falan gelmiş mi diye -"
"Wattpad mi?"
"Nereden bildin "
"Nereden acaba küçüğüm "
"Olayı dağıtma Ares"
"Emir edersiniz komutanım "
"Ya Ares "
"Tamam sustum"
"Bende aldım işte kitaplarımı eve gideyim diye biliyorsun Arda zaten hastaneden çıkalı 1 ay oldu evde tek kalabiliyor ama ulgaz ise Arda iyileştikten  sonra doğru  kendi evine gitti yanii evde  tek bende daha demin arabadan inmeden önce onu buraya çağıdım sanada şeyi sorucam bir süre bizde kalmaya ne dersin? "
"Olur "
"Çok teşekkür ederim neyse ben anlatayım sonra bu adam on beş dakikadır
beni takipediyordu burası da olduğum yere çok yakın olduğu için buraya geldim "
"Peki bu kişinin bir adam olduğunu nereden anladın "
"Gelmeden önce sizin araya girerken arabası çizildi adamda bir küfür sıralıyor hay böyle işin anasını satayım arabanın kalıbına tüküreyimve en önemlisi ne dedi biliyormusun? Kız gidiyor amına koyayım "
"Neğğğ"
"Evet "
Zing zongg zing zongg
"Arda gelmiştir " kapıyı açtıktan sonra olayları Arda'ya da anlatırlar ve planları değişir Arda misafir odasında Ares ve Deniz ise yatak odasında yatarlar.
"Ya Ares biz neden böyle birlikte aynı yatakta uyuyoruz? "
"Wattpad'den biliyorsundur. "
"Öf oda doğru ve arda'nın anlamaması gerekir  o zaman iyi geceler sevgilim"
"İyi geceler güzelim .. "
"

Eski Yayın Evi⭐texting⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin