1. bölüm

8K 18 28
                                    

Bir gün yine lanet olası pazartesi sabahıydı. Hiç sevmezdim bugünü çünkü kimya dersi vardı ve ben kimyadan nefret eden bir kızdım. 12. sınıfın ilk günüydü. Ailem ile yaşıyordum. Ailem derken üvey babam yurtdışındaydı sadece ben,annem ve üvey kardeşim kalıyorduk. Annem bir şirkette çalışıyordu. Üvey abim ise 27 yaşındaydı ismi de Berat idi.
Üvey abim ile aram da hiç abi kardeş ilişkisi yoktu. Birbirimizle hiç konuşmazdık çünkü o her sabah erkenden kalkar işe giderdi ve eve geldiği an uyuyordu bu yüzden çok konuşmuyorduk...

----------------------------------------------
Bizim bir arkadaş grubumuz vardı. İsmi henüz belli değildi,kız erkek karışık bir gruptu. Gruptakiler ise Ben,Kerem,Efe,Derya ve Rüyaydı.5 kişiydik.

Okula gidiyordum. Derken arkamdan birisi bir kolunu boynuma doladı. Kim bu derken arkama dönüp baktım. Bu Keremdi. O benim en yakın arkadaşımdı. Aramızda hiç birşey yoktu.Biz sadece arkadaştık.

İkimizde beraber okuka ilerliyorduk.Okula geldik ve okul kapısında bizi bekleyen coğrafya hocası yani Erdem hoca ile karşılaştık. Erdem hoca bizi neden bekliyordu ? Çok garipti ve Erdem hoca bizimle konuşmak istediğini söyledi. Sanırım yine derslerimiz hakkındaydı çünkü ben ve keremin coğrafyası berbattı. Hep o dersten kalıyorduk.

Derken Erdem hocanın odasına yöneldik.
Erdem hoca kapıyı açıp dudakları kıvrıldı ve "Buyrun geçin" dedi sırıtarak.Ben gerilmiştim. Bu tür olaylarda hep geriliyordum zaten. Şaşırmadım.

Erdem hoca derslerimiz hakkında konuştu."Böyle giderse mezuna kalabilirsiniz gençler. Cografya ile biraz da olsa ilgilenmeniz gerek." dedi bizde keremle başımızı onaylarcasına salladık ve Erdem hocanın odasından çıktık.Olamaz ders Kimyaydı! Ahh tanrım nefret ediyorum bu dersten.

Sınıfa geçtik ben yine her zamanki gibi uyuyacaktım. Benim uyumama göz deviren birileri vardı. Yağmur. Nefret ediyordum ondan o da benden nefret ediyordu. Yağmur kısacık eteğini her zaman yukarı çekerdi ve kalçaları zor kapanırdı. Resmen erkeklere gel benibecer diyordu. Bazı afacan erkekler de ona azıyordu zaten. Yağmur okuldaki bir çok erkek ile çıkmıştı ve çıktığı erkeklerden bazılarıyla seks yapmıştı.Bu kız bir garipti. Onunla seks yapanlardan duydum. Kızın amı kara lahana gibiymiş ! Onunla seks yapanlar pişman oluyormuş resmen. Olmayanlar da Yağmur ile seks yapmayı hayal ederdi. Ama Yağmur da okulun eskortu gibi bir kızdı amına koyayım. Herkes onun kapkapara amını yalamış, genişletmiş ve becermişti. Yağmuru beceren birinden duydum. Yağmur fena inlediği için Yağmurla seks yapıyorlarmış. Vay be sadece bir "ahh,yapmaaa,ohh,devam ett,becer beniii sevgilimm ahhh"gibisinden sesleri duymak içinmiydi be.

Yağmur bana göz devirirken onun da amına göz diken birisi vardı. İsim vermeyeyim. Yağmur dönüp onun amına bakan erkeğin erkekliğine baktı. Teneffüs olunca onları tuvalette yakalamışlar. O kişi yağmuru domaltıyordu.Yağmurun ağzına ise kağıt sıkıştırılmış inlemesi önlenmişti. Ah Yağmur o güzel vücuduna acıyorum be kızım.

Okul bitince

Arkadaş grubumuzla beraber evlerimize yöneldik. Ben eve geldim ve zile bastım. Annem evde yoktu ve kapıyı üvey abim sadece boxerı ile açmıştı. Saçları ıslaktı. "Gel içeri ne bekliyorsun" Dedi sinirle. Sanırım sevgilisinden ayrılmıştı.Bana Annemin bu gece gelmeyeceğini, Şirkette işleri olduğunu ve bu yüzden şehir dışına çıkacağını söyledi. Yemek yedik ve üvey abim beni odasına çağırdı...

KIZLAR DEVAMI İÇİN OYA GEREK YOK HER GÜN YENİ BÖLÜM GELECEKK..❤️

Ecrinin Fantezi Dünyası +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin