11. Bölüm

2.9K 5 30
                                    

*En son yabancı adam kendini tanıtıyordu.*

----------------------------------------------

Adam: Benim adım Massimo. 27 yaşındayım.

Dedi ve ben kendime geldim. Demek ismin massimoydu hayatımın aşkı,ruh eşim benim. Seninle harika bir hayatımız olacaktı. Seni çok seviyordum.

Büşra: Harika.

Massimo: Harika olan ne?

Büşra: Hayatın, mesleğin ve kendin.

Massimo:Sadece bunlar mı güzelim:)

Ben korkarak ne demek istediğini anlamıştım sanırım.Tir tir titreyerek cevap verdim.

Büşra: E-evet doktor bey.

Massimo: Hmm ben doktorsam sen de benim hastam olmalısın.Söyle bakalım küçük prenses, şikayetin ne?

Büşra: Her yerim ağrıyor bu aralar.

Massimo:Nereler mesela?

Massimo bunu diyerek ayağa kalkıp yanıma doğru minik minik adımlar atmaya başladı.

Büşra: Omuzlarım.

Massimo da hemen omuzlarıma masaj yapmıştı. Eli çok hafifti.

Büşra: Aaa neyse benim gitmem lazım kızlar beni evde bekliyor. İstersen sana numaramı vereyim öyle konuşuruz.

Massimo: Olur ver numaranı.

Büşra: +90 5** *** ** **

Massimo: Peki güzelim peki şimdi gidebilirsin izin verdim. Hoşçakal.

Büşra: Hoşçakalll.

Dedim ve odadab çıktım. Hafif hafif sırıtıyordum. Massimo çok yakışıklı ve iyi birisiydi. SİKTİR ONA SORMAYI UNUTTUM. YA ONUN SEVGİLİSİ VARSA? Eyvah! Aman canım onun sevgilisi olsa bana güzelim falan demezdi değil mi?

Bir taksi çağırdım ama gelmedi ve mecburen yürüyerek gitmek zorunda kaldım. Yürüyordum,yürüyordum ama önüme köpek çıkana kadar yürüyordum. Bu köpek çok tatlıydı. Çok sert asi bir köpeklere benzese de içi hiç öyle değildi. Köpeği sevip yoluma devam ettim.

*1 saat sonra*

Şaka mı? Bir saat boyunca bu yolu mu yürüdüm ben.. Of çok yorgundum. En iyisi zile basıp eve girmemdi.
Basıyorum basıyorum kimse kapıyı açmıyor. En son ecrine mesaj atmaya karar verdim.

Büşra: Ecrin nerdesiniz amına koyayım. İki saattir zile basıyorum açdasanıza şu kapıyı.

Ecrin: Kanka biz evde değiliz.

Ecrin bunu dediğinde beynim durar gibi olmuştu.

Büşra: Kanka nerdesiniz çok yorgunum eve girmem gerek.

Ecrin: Sen eve gelmeyince biz de kızlarla alışverişe çıktık. Merak etme yoldayız 2 dakikalık yolumuz kaldı geliyoruz.✔️✔️

Ecrinin Fantezi Dünyası +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin