Abim beni odasına çıkardı ve dudaklarımı kanatırcasına kadar öptü. Beni hızla yatağına fırlattı. "Sinirimi senden çıkaracağım." dedi. Korktum beni sikeceği belliydi kaçmaya çalıştım ama ellerimi başımın üstüne getirerek kelepçeledi ve ağzıma bir bez soktu ve üstünü koli bandı ile bantladı. Gözlerimi de unutmadı. Uyku bandıyla kapattı gözlerimi. Ne konuşuyor ne de abimin ne yaptığını görebiliyordum.
Abim hızlıca üstümdeki şortu ve crobu yırttı. Sütyen giymemiştim.Siktir. Gülümsedi. Tangamı yukarı çekerek yırttı.Ama ağzım bağlı olduğu için çığlık bile atamadım.
Boxerını çıkardı. Ağzımı açtı."Abii bırak beni yalvarırım bıraaakkk çıkmak istiyorum" dedim ve karşılık olarak" Bu gece pardon sabah ancak yırtık amın ve götün ile bu odadan çıkarsın Ecrin" dedi. Sanırım işten zevk almalıydım kaçmayacağım ortadaydı.
Göğüs uçlarıma meme klipsi taktı. İnledim.Beni yüz üstü yatırıp bacak arama vibratör koydu ve son ayara aldı. Artık zevk almaya başlamıştım çok eğlenceliydi. Abim çığlıklarımı duymak için ağzımı açtı açar açmaz tüm apartmanı inletecek şekilde bağırmıştım.
"Ahhhh abicim özür dilerimm bir daha ahhh yaramazlık yapmayacağıma söz veriyorum ahhh" dedim ve beni bir anda kaldırdı,kelepçelerimi çözdü ve gözümdeki uyku bandını çıkarmadan üstümü giydirmeye başladı. Giydirdi de pijamalarımı giydirmişti. Ben bu sapık ile bu evde kalmak istemiyordum. Annem eve gelene kadar Kerem de kalmaya karar verdim. O çok iyi bir çocuktu. Pijamamı ve telefonumu alıp evden ayrıldım ve hala abimin beni neden hızlıca bıraktığını çözemedim.Keremi aradım.
Ben: Alo Kerem evde misin?
Kerem: Evet, evdeyim de sorun ne ?
Ben: Gelince anlatırım sende bir günlüğüne kalabilir miyim?
Kerem: Tabii gel.
Kereme gittim ve o beni karşıladı. Evi kocamandı. O bir apartman da değil bir villa da yaşıyordu. Harikaydı bu ev. Neyse Kerem bana acıktın mı diye sormuştu ve bende reddetmemiştim. O yemek yaparken bende Derya ve Rüyayı özlemiştim
Kerem yemek masasını hazırlarken Keremle sohbet ettik.
"Kerem" dedim.
"Efendim" dedi.
"Sabah olunca Deryayı görmeye gidelim mi hem sevgilini özlemişsindir sen" dedim. Derya ve Kerem sevgiliydi.Çok yakışıyorlardı. Keremin suratı yemek dolu tabağına düşmüştü.
"Sorun mu var ?" dedim.
"Derya beni aldattı, Ecrin." dedi irkildim.
"Ne" dedim.
"Olayı anlatır mısın" dedim kereme ve beni salona götürdü. ikimiz de aynı kanepe de oturmuş ben kereme kerem de bana bakıyordu.
" Onu bir erkeğin altında inlerken yakaladım. Ondan nefret ediyorum" dedi.
Ben üzülmüştüm açıkçası. Çünkü ikisi de benim en yakın arkadaşımdı. "Kerem senin dinlenmen gerek gözlerin çok morarmış ayakta zor duruyorsun" dedim aslında Derya için üzülmesin diye dedim bunu.Keremi yatağına bıraktım ben de bir kanepe de uzandım.Film açtım. Aksiyon du şuydu buydu hiç sevmem. Ben porno severdim. Porno açtım ve çok garipbir pornoydu bu. Bir kızı üvey babası ve üvey abisi sikiyordu ama nasıl biliyor musunuz? Kız abisinin kucağında at koşturur gibi zıplıyor, abisi de erkekliğini onun içine sokmuş kızla öpüşüyor. Arkadan da üvey babası gelip kızın iki kalçasını ayırıyor arka deliğine geçiriyor ve bir yandan da göğüslerini sıkıyordu kızın. Kız babasından kaçmaya çalışırken yani abisinin boynuna sarılıp git gide abisine yaklaşınca abisinin erkekliği de onun duvarlarını eziyordu.
Fena azmıştım.Bende istedim.İyi de kimle yapacaktım ? Cevap netti ya eve geri dönüp abimle devam etmek ya da Kerem. Düşündüm taşındım. İki seçenek de sevgilisinden ayrılmış ve birilerinin onu rahatlatması gerekiyordu değil mi ? Ben iki şıkkı da seçtim ve önce Kerem sonra üvey abimle sabaha kadar. Bir dahakine ne zaman keremin evine gelebilecektim ki ? Kerem zaten su içmek için aşağı iner. Ben de üstümü çıkarıp sadece tangam ve sütyenim ile kalmıştım. Porno izliyordum az önce anlattığımı.
Sonunda Kerem aşağı indi boxerlı haliyle. Benim tangalı ve sütyenli halimi görünce fena azdığı belliydi çünkü gözlerini benden alamıyordu.
"Kerem iyi misin ?" dedim.
"İyiyim güzelim de sen bu halin ile ne yapıyorsun?" dedi.
"Bilmez misin ben hep böyle yatar uyurum peki sen neden boxer ile geziyorsun?"
"Seni.." dedi ve kelimesi yarım kalmıştı. Koltuk altlarımdan tutup beni kendisine hızla çekip odasına götürdü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ecrinin Fantezi Dünyası +18
FantasyMerhaba ben Ecrin.18 yaşında yeni reşit olmuş bir öğrenciyim. Lise sona gidiyorum. Değişik Fantezilerimi okumaya hoşgeldiniz...🫠