3. Bölüm

6.4K 16 11
                                    

(Kerem beni en son koltuk altımdan tutup odasına götürmüştü.)

Götürdü,kapıyı kitledi, perdeleri kapattı ve ışıkları açtı. Kerem abim gibi acımasızca davranmayacaktı. Çünkü o iyi bir çocuktu diye düşünüyordum. Saat gece 02.29'du.Beni hemen sertçe yatağa fırlattı ve yataktan ses gelmişti.Ben istemiyor gibi bakış atıyordum ama aslında istiyordum.

"Ahh güzelim yapma şunu sende istiyorsun biliyorum"

"İstediğimi nerden çıkardın Kerem ?"

"İstemeseydin tanganla oturmazdın." dedi ve başladı o yaparken onu rahatsız etmeyeyim diye ellerimi kelepçeledi.Kerem bana bu gece ailesinin gelmeyeceğini söyledi bende tamam dedim.

Kerem tangamın iplerini çıkardı ve sütyenim kopçasını tek seferde çıkardı. Göğüslerim artık özgürdü. Kerem içime girdi ve o inlemiyordu sanırım zevk almadı.

"Kerem dur" dedim.

"Ne oldu güzelim?" dedi.

"Zevk almıyor musun?" dedim.

"Kızım bu süt gibi tenle pespembe amın nesinden zevk almayayım? He ama zevk almıyorsun falan dersen zevk alacağım şeyleri sana yapmama izin verir misin? " dedi bende güldüm.

"Bedenim şu an senin elinde zaten;;))" dedim.

O hem içine girmiş hem de beni kucağına almış kalçamdan tutup beni at koşturur gibi zıplatıyordu. İnlemelerimi duyunca daha daha daha hızlı zıplatıyordu beni.

Gözüm kapıya kayınca Keremin babasının bizi izlediğini gördüm ve "Kerem baban bizi izliyor" dedim.
Kerem endişelenmişti kendini hızla içimden çıkarıp beni yatağa bıraktı bir an da babası bize doğru geliyordu ve Keremin babası da erkekliğini ortaya çıkarmıştı.

"Kerem dağıtalım şu orospunun amını"dedi keremin babası. AHHHH KAHRETSİN ARTIK ZEVKİM İKİYE KATLANMIŞTI. Kerem tekrardan içime girmişti bende ellerimi onun boynuna doladım. Kerem yine az önce ki gibi beni kucağında zıplatıyordu ve böylece memelerim sallanıyordu. Babası da götümün iki yanağını ayırdığında ne yapacağını çok ama çok iyi anladım. Arka deliğime girdi babası tek seferde ve kuru bir şekilde. Bağırmıştım. Babası duvardan destek alarak arka deliğime köklüyordu ve ikisi de içime boşaldı. Onlar hızlandı ve benim amım kanamaya başladı.

Ben bayılmıştım. Uyandığımda Keremin babası yok sadece Kerem var ve o hala içimdeydi. Saat 05.44'dü. 3 Saat boyunca ikisiyle seks mi yapmıştım. Olamaz. Kereme sakso çektim ve o yaklaşık iki çay bardağı kadar ağzıma boşaldı.Ben de yarısını yuttum diğer yarısı da ağzımdan boynuma,boynumdan göğüslerime, göğüslerimden vajinama kadar akmıştı.

Sabah olmuştu ikimizde okula gitmedik ve sekse devam ettik. Kerem dildo ve  vibratör getirdi. Beni önce yüz üstü yatırdı sonrasında bacak aramı açıp vibratörü bacak arama sabitledi ve son ayardaydı. Yaklaşık 2 saat böyleydik. Sonrasında Kerem beni hem kendi erkekliğine hem de dildoya oturtucaktı.

Önce birini çağıracağını söyledi erkekse tamamdır dedim ve ikimizde güldük. Bir erkek geldi bu Keremin azgın arkadaşıydı. İsmi de Berkmiş." Berk hadi şunun amını yırtalım" Dedi Kerem. Başımı onaylarcasına salladım.

Kerem önce Dört parmağını aynı anda kuru şekilde içime gönderdi. Ardından arkadaşına ve o dildoya yer açtı. Berkin siki dimdikdi. Ben berkin sikine oturdum ardından Berkin sikinin olduğu yere de dildo gönderdi. Duydunuz mu? İki tane erkekliği vajinama almıştım.Kerem de durur mu o da benim içime girdi ama önden girmişti bu sefer. Yoksa vajinama üçüncü erkekliği alamayacaktım. Berk beni kucağında zıplatmaya devam ediyordu ardından da Berk ve Kerem film izliyorlardı. Ortamı bir düşünün. Ben berkin kucağında vajinama iki tane sik almış bir şekilde zıplıyordum.


Yeni bölüm yarın gelcek. Fikirleri alalım?

Ecrinin Fantezi Dünyası +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin