Rüyanın telefondan bana gösterdiği şeyi görünce dondum, ağladım.
Derya..
Çok sevdiğim arkadaşım Derya..
Derya beni ve Rüyayı bırakıp, Kerem ve Efenin tarafını tutmuştu. Ben filmin ortasında ağladım ve hızla odama çıktım.
Kızlar beni teselli etmeye çalışıyordu. Ama ben teselli olmadım çünkü ben kendimden çok sevdiğim arkadaşım:
".DERYA."
Derken Tuğçenin telefonu çaldı ve bu arayan abimdi. Tuğçe geç olduğu için gitmesi gerektiğini abimin onu evine bırakacağını söyledi ve kapıyı kapatıp evden çıktı.Gece geç olduğu için Doğa ve Ece de evlerine gitti doğa çok yorgundu ve nerdeyse düşüp bayılacaktı.Ece doğayı evine bıraktı ve iki lezbiyeni evlerine göndermiştik.Ben, Rüya ve Büşra kalmıştık tek. Ben rüyaya yatak hazırladım. Büşra benim odamda, Rüya Büşranın yan odasında ben ise salonda uyuyordum.
Uyku gelmiyordu bana bir türlü.Bende salonun kapısını kapatıp film açtım filmin sesi kızlara gitmesin diye. Önüme gelene bastım ve o da korku filmi çıktı şansıma. Ben hiç korkmuyordum. Diye düşünüyordum. Derken aniden gelen ayak sesleri ile irkildim. Bu gelen Rüyaydı ve onu da uyku tutmamıştı sanırım. "Bu saatte bu film ile ne yapıyorsun?" dedi Rüya."Görmüyor musun uyku tutmadı ben de bunu izliyorum." dedim sert ses tonumla.
Rüya yanıma uzanıp birlikte o korku filmini izledik. İkimiz beraber olduğumuz için hiç korkmadık ve bizi uyku bastırdı.
Uyandığımda saat 10'u geçmiş ve Büşra yeni uyanmıştı. Rüyayı uyandırmadan Büşranın yanına gittim ve beraber kahvaltı sofrası hazırladık. Rüya uyandı ve orosbuluk yapıp bize kahvaltıyı hazırlamamıza yardım etmedi. Büşra beni ekmek almaya gönderdi. Gitmeden de bi Rüyaya bakayım dedim. Birde ne göreyim eline almış o telefonu birisiyle flörtleşiyordu. Hemen rüyaya seslendim. "Markete gidiyorum bir şey istiyor musun?" dedim ve beni duymadı. Bağırdığımda anca duydu ve cevabı ise
"Hayır!" oldu.Markete gitmek için hazırlandım.O harika nike ayakkabılarımı giydim ve markete doğru yöneldim. Market iki sokak ötede ki binanın altındaydı. Gidiyordum ve birini gördüm. Bu Efeydi.
Bana dik dik sanki beni öldürecekmiş gibi bakıyordu. Görmemezlikten geldim.
Markete geldim ekmeği ve bir kaç abur cubur aldım akşam birlikte film gecesi yaparken yemek için. 2 ekmek,3 jelibon ve 3 tane kola 180tl tutmuştu. Oha ya Oha bu ekonominin hali ne böyle.Eve gelmeme 1 sokak kalmıştı ve yine o lanet Efeyi gördüm.Yine baba dik dikve beni öldürecekmiş gibi bakıyordu ve bende tekrardan Görmemezlikten geldim. Eve geldim ve eve girdiğimde "Ben geldimmm" diye bağırdım. Büşra bana kızdı ödümü kopardın dedi. Bende elimde poşetleri masaya bıraktım ve Büşraya sofrayı hazırlamasına yardım ettim derken kapı çaldı...
SİZCE KİM GELMİŞ OLABİLİR ?...🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ecrinin Fantezi Dünyası +18
FantasyMerhaba ben Ecrin.18 yaşında yeni reşit olmuş bir öğrenciyim. Lise sona gidiyorum. Değişik Fantezilerimi okumaya hoşgeldiniz...🫠