Arkadaşlarrr hükümet wattyi kapattığı için yoktum bayağı artık böyle yaparım yeni bölümler ama artık daha uzun olur öncekilerinden. 💞💞
En son Büşra mutfakta kek yapacaktı.
_________________________________________Büşra mutfakta kek yaparken bende kızlarla salonda abur cubur yemeye içeriye gittim. Biz film izlerken bir sohbet açıldı.Konu Büşra'nın bugün konuştuğu doktor beydi.
Rüya: Kızlar bir şey dicem
*Doğa ağzına 4 cipsi birden sokarak*
Doğa: Ho conom söyloRüya:Yavaş ol orospu boğulacaksın
Doğa:Yok conom boğolmom ben
Rüya:Kızlar sizce bu Massimonun sevgilisi var mıdır?
Tuğçe:Kesin vardır amına koyayım. Tek başına doktorluk yapmıyordur o.
Ece:Bencede,bunu biz Büşraya çaktırmadan öğrenelim bencee.
Ecrin:Ee Ece anlatsana o planlarını nasıl Büşraya çaktırmadan öğrenicez şunu.
Ece: Çok kolay. Şimdi ilk olarak gruplara ayrılmamız gerek.
Asmin:Neden amına koyayım sorunlu musunuz
Ece:Asmin bir susta planımı uygulayalım kesin işe yarar.Hadi herkes ayrılsın gruplara.İki grup olacak şekilde. Bir grup Büşrayı oyalar diğer grupta öğrenir. Tabiiki de ben kurucam takımları.
Rüya:Ya bi siktir git amına kodumun orospusu her şeyi sen yapıyorsun. Bırakta ona da biz karar verelim.
Ece:peki.
Rüya: Birinci takımın başkanı benim diğer takımın başkanı kim
Ecrin:BEN TABİİİ Kİİİ
Rüya:Ecrin takımına birisini seç bende seçicem.
Ecrin:Asmin gel buraya.
Asmin:Eskortun takımındayım Off
Ecrin:Sus lan sen
Rüya:Doğa gel bakalım buraya kuzişşş
*Doğa o sıra ağzına iki çikolatayı birden sokmaya çalışıyordu.*
Doğa:Tomom aşkom(Doğa ağzı dolu olduğu için aşkom dedi yoksa aşkım diyecekti.)
Ecrin:Tuğçe gel bakalım
Tuğçe:Off ya tamam
Rüya:Ece de bana kaldı. Gel bakalım buraya Ece hanım.
Ece:geldi-
Derken odaya Büşra elinde kek ile salona girdi. Büşra kesin bize parmaklarımızı yalatacak kadar güzel bir kek yapmıştı. Bundan emindim.
Büşra:Ne yapıyorsunuz burada herkes ayakta böyle.
Ece:Hiiççç aşkımm hadi gelde o yaptığın lezizzz keki gömelim.
Büşra:Tamam da biz çok fazla abur cubur almıştık yarısı bitmiş. Kim yedi bu kadar abur cuburu?
Doğa ağzındaki 12 jelibon ile Büşraya el salladı.
Büşra:Doğa senin gerçekten doktora görünmen gerek. Kızım ne bu hal 12 jelibon ağıza birden sokulur mu iyi misin?
Doğa:🙂👍🏻
Biz yarım kalan abur cuburları bir yandan gömerken diğer yandan da Büşra'nın yaptığı harika keki gömerken kapı çaldı. Hay allahım bu gecenin bir vaktinde kapıya gelen kimdi. Dilenci mi? Yok canım o kadar da değil ne işi var dilencinin bizim evimizin kapısında. Yoksa Büşra'nın konuştuğu doktor mu geldi?
Büşra:Ben bakarım.
*Büşranın ağzından*
Kapı çaldı. Kapıyı açmadan önce deliğe baktım. Siktir bu gelen Massimoydu. Ne işi vardı gecenin bu saatinde. Neyse açayım bari.
Büşra:Buyrun. Sorun nedir?
Massimo sarhoş görünüyordu. Umarım başına kötü birşey gelmemiştir.
Massimo:Ahh canım benim aşık olduğum kadın ahh
Ben hiç bir şey anlamadım. Ne oldu ki buna böyle.
Büşra:Ne diyorsunuz beyefendi.
Massimo birden bana sarıldı. Anlamadım ne yaptığını ama onu hemen üstümden atıp odama götürdüm. Yatağıma yatırdım. Bu gece başına bir şey gelmeden uyusaydı iyi olurdu. Hemen aşağıya salona indim.
*Ecrinin ağzından*
Büşra koşarak salona inmişti. Ne oldu da bu kadar korktu ki.
Büşra:KIZLAAAARRRR
doğa:noluyo la
Ece:Ne bok yedin Büşra
Büşra:Massimo geldi. Sarhoştu bende onu hemen eve aldım odamda uyuyor şuan.
Ecrin:aptal mısın sen aq niye aldın eve onu.
Büşra:Almasaydım başına kötü bir şey gelecekti.
Rüya:Ee kanka sonra ne oldu
Büşra:Kapıyı açtığımda hemen üstüme atladı ve bana "Ahh canım aşık olduğum kadın" gibisinden şeyler söyleyerek sarıldı bana.
Asmin:Ooo fanteziye bak sen
Rüya:Neyse ben de bir ara odamın duvarlarına falan Büşra 💞Massimo diye yazılar asarım.
Büşra:Susun bir de napacağız bunu.
Ece konuşmuyordu. Sanırım bize anlattığı planı yapacaktı. Ahahhaaa bu çok komik olurdu sanırım.
SON.
Şuan çok müsait değilim o yüzden bu kadar yazabildim ama söz veriyorum 13.Bölüm daha uzun olucakk. 😭
_________________________________________13.BÖLÜM İÇİN TAHMİNLER? 😭
SİZCE ECE NE YAPACAK? 😈
DOĞA NEDEN BU KADAR OBUR? 🙂
MASSİMOYA NE OLDU? ☹️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ecrinin Fantezi Dünyası +18
FantasyMerhaba ben Ecrin.18 yaşında yeni reşit olmuş bir öğrenciyim. Lise sona gidiyorum. Değişik Fantezilerimi okumaya hoşgeldiniz...🫠