5. bölüm

4.7K 6 16
                                    

Saat 14.00 olmuştu. Ben ve Büşra üvey abim ve tuğçe için tatlılar,kurabiyeler ve çörekler hazırlayacaktık. Ece ve Doğayı markete gönderdik. Derken kapı çaldı. Bu gelen Rüyaydı! Bizim arkadaş grubumuzdan birisiydi.

Arkadaş grubu derken kerem,efe,ben,derya ve rüyanın olduğu arkadaş grubu. Rüya bana Kerem ve Efe ile ilgili olanlardan bahsetti. "Kerem ve Efenin amacı o anlam da değil" dedi bana Rüya.

"Madem değil gecenin bir saatinde elinde sopa ve silah ile neden geziyorlardı?" dedim ve Rüya sustu sessiz kaldı.

" Ecrin ben seninle olan arkadaşlığımın bitmesini istemiyorum, yeter ki o gruptakilerle iletişimi keserim ama seninle küsmek istemiyorum." dedu rüya.

Ben rüyaya sarıldım ve ona akşam abimle sevgilisinin geleceğini ve Rüyanın da burda olmasını söyledim. Doğa ve Ece geldi ve bize lazım olanları getirdi ve hemen evi toplamaya başladılar. Rüya ben ve Büşra yemek hazırlıyorduk.

Saat 16.30 olmuştu.Abimle Tuğçe gelecekti. Çok sabırsızlanıyordum Tuğçe ile tanışmak için. Kapı çaldı. Abim ve tuğçe geldi. Aman tanrım bu ne güzellikti. Tuğçenin harika bir güzelliği vardı. Erkek olsaydım ben de Tuğçeye aşık olurdum.

Tuğçe ve abim içeri geçtiler "Ecrin ben burda durmasam iyi olur siz kız kıza konuşun" dedi ve dışarı çıktı.Ben salona geçtiğimde bir de ne göreyim! Bu kızlar hemen Tuğçe ile samimileşmiş, Sanki 25 yıldır arkadaşlar.

"Ee sevgilileriniz yok mu?" dedi Tuğçe. Doğa telefonunu açtı ve Yiğiti gösterdi. Ece telefonunu çıkardı ve Can Yamanı gösterdi. Büşra telefonunu çıkardı ve bir anime karakterini gösterdi. Hepimiz birer kahkaha attık. Ama Büşranın odası bu anime karakterinin posterleri ile kaplıydı.

Rüya ve ben hiç bir şey göstermedik. Çünkü ikimizinde sevgilisi yoktu.Herkes bize dik dik bakıyor, Doğa ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. "Ne bakıyorsunuz bizim sevgilimiz yok" dedi Rüya bende başımı onaylarcasına salladım. Sonra konu kapandı ve film izlemeye başladık. Herkes filmi izlerken Rüya telefonunu çıkarıp bana bir şey gösterdi. Bende onu görünce çok şaşırdım...

SİZCE NE GÖRMÜŞ OLABİLİR...??💗

Ecrinin Fantezi Dünyası +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin