Sabah uyandığımda yine o adamın kolarındaydım bir kolu belimi diyeri bacaklarımı sarmıştı. Koları ile beni kendi bastırmıştı o nu uyandırmak istemiyodum
ama kalkamıyodum hareket bile zor ediyodum. E-efe diye haykırdım ama uyanmadı onu türtüm bir iki kere ve uyandı.Ne var Yağmur ne diye uyandırıyosun beni.
B-b-ben kalkıcam. HAYIR YATIP UYUYOSUN! N-nolur ben kalkmak istiyorum. 5 dakika içinde geliyorsun
yoksa canını yakarım! T-tamamEllerini saldı hızlıca çıktım yataktan önce banyoya gidip işlerimi haletim ardından giyinme odasına girdim üstüme rahat bir şeyler seçip giyindim ve odaya girdim.
Ona arkamı dönüp oturdum yatağa.
BANA ARKANI DÖNME!
T-tamam bağırma. Diyip döndüm ona doğru ve oturmaya devam etim.
Pis pis bakıyodu bana. Rahatsızca kıpırdandım yerimde. Efe öyle bakmasan
rahatsız oluyorum. Nasıl bakıyomuşum aşkım. Bir şey diyemedim.Elinle yatağa vurdu yavaşça ne demek istediğini biliyodum ama bilmezden geldim sadece yapmamak veya boşvermesi için.
Bana hadi dercesine baktı. Aşkım hadisene n-ne demek istiyosun bilmemezlikten gelme hadi dedim sana!
İstemeye istemeye oturdum gösterdiği yere bana tekrara baktı ne demek istediğini anlamıştım ve geri yatım.
Ayaklarımdan nazikçe çekerek kafamı gögüsüne hizaladı bir elinle saçımı okşuyodu diğer elinle belime sarılmıstı gerçekten çok rahat ve huzurluydu Ama
aklıma bana dün yaptıkları gelince birden soğudum.Efe ben acıktım dedim sadece kaçmak için başka bir şey desem itiraz ederdi veya kızardı mecbur öyle dedim kurtulmak için.
Tamam canım giyinim gelicem diyip kalktı giyinip geldi ve yine o uzun benim için labirenten farksız koridorlarda yürümeye başladık ve asansör ile 10 kata çıktı biraz daha yürüdükten sonra bir kapıdan girdik up uzun bir odaydı girişte bir saat vardı 10 oluyordu saat geçip oturduk o en başa ben ise yanına sofra da yok yoktu resmen her şey vardı kahvaltılık o yemeye başlayınca bende başladım zaten hemen doydum onu bekliyordum ve Luna ile Mert girdi odaya bize selam verdiler ve onlarda oturdu ve Efe kalktı bende arkasından gitim saat 10:20 idi çıktığımız gibi bağırış ve çığlık sesleri duyuldu birden korkmuştum o korkuyla Efeye sokuldum elini belime atı ve korkma korkulacak bir şey yok dedi ama faydasız halla korkuyodum.
Asansöre pindik ve yine aynı kata geldik ve biraz yürüdükten sonra o odaya girdik.
Efe Kendini hemen yatağa atı. Efe sana bir şey sorabilir miyim. Evet sor. O çığlıklar ne çığlı neden bağrıyorlar. Gerçekten öğrenmek istiyo musun. E-evet ama ben söyledikten sonra soru sormak yok konu kapanır tamam m tamam söz dedim.Burda duyduğun çığlık sesleri deneylere ait deney olan insanlara. Neden bağırıyorlar diye sordum? Soru yok demiştin ama hadi bir tanesini cevaplim günde üç defa deney saati olur bir 10 ile 11 arası iki 14 ve 15 arası üç ve son 19 ve 20 arası her deneye farklı bir şey denenir bazı deneylere ise cinsel şeyler denenir bazı aletler ile ne kadar dayanabilcekleri hakkında.
Resmen şok olmuştum ama ne bir şey diye biliyodum ne de soru sorabiliyodum
Oldu mu rahatladın m diye sordu sadece evet anlamında kafamı saladım ama aklıma takılan şeylerden bir tanesi o aletler neler? Sormak istiyodum ama korkuyodum da ama en sonunda merakımı yenik düştüm ve sordum Efe bir şey merak ediyorum ben o aletleri çok merak etim bana göstere bilir misin? Hmm demek merak etin tabbi Ama üstünde bir tanesini denicem ve itiraz etmiceksin. Biraz düşündüm ve evet dedim en fazla ne olabilir ki diye tamam gel benimle diye çıktık odadan hala çığlık sesleri vardı bu sefer asansör ile bodrum kata indik o rasıda çok büyüktü en sonunda bir odaya girdik girmemle heyecanla bakındım etrafa.
Bu bölümlük yeter canlar inşallah beğenirsiniz yorum ve vote atmayı unutmayın ve sizce karakterlerin nasıl gözüktünü atim mi? Neyse size seviyorum hoşçakalın ❤