9 Bölüm FINAL

564 10 5
                                    

Yağmur: silah sesi duyulmuştu ve canın yere düşmesi bir oldu tam kendimi vurucaken efe bir hışımla silahı elimde aldı. Gözlerimin dolması bir oldu bana sarılıp kucağına aldı alamaya bağırmaya başladım BEN O YERE GERI DÖNMEM BRAK BENI BEN O YERE GITMEM SENI SEVMIYORUM PISLIK HERIF!

Ne kadar vursam da bir işe yaramıyordu
en sonunda arabaya pinmiştik hala kucağındaydım çok fazla ağlıyordum bağırıyordum beni olabildince sıkı bir şekilde tutu kucağında.

Kafasını kapıya döndürüp gel dercesine saladı noluyodu anlamamıştım ve arabayın içine mert girdi elindeki iğneyi görünce anlamıştım bana kulanacağını çırpınmaya debelenmeye çalıştıkça beni dahada sıkı tutu efe en sonunda mert iğneyi vurdu.

YEETEER BEN BIKTIM BU ISKENCEDENDE SENDENDE NE YAPTIM BEN BUNU HAKEDECEK BRAKTA ÖLEYIM KURTULIM BALI YASAMAK IÇIN BIR SEB...

sebebim demeye kalmadan göz kapaklarım ağırlaştı uyku ve sakinlik bastı kendimi saldım ve efeyin kucağına sinip uyudum

Gözlerimi açtığımda o lanet olası o nefret etim o iğrenç o kötü odadaydım şiddete kullanılan o garip cinselik eşyalarının yanında bana yine bir şey yapıcaktı o belliydi ama ben canı düşünüyordum o ölmüştü hemde benim yüzünden benim artık mutlu olabileceğim bir sebebim yok.

Sevdim kimse yok bıçak silah çakı gibi bir şey bulsam ilk işim kendimi öldürmek

Kapı açıldı ve içeri efe girdi artık o kadar nefret ediyordumki ondan o kadar tiksiniyorum o kadar ona doluydum.

O kapıda durmuş bana bakıyor ben ise ona nefret ile bakıp beni yetimhaneden aldı güne lanet ediyordum doğdum güne lanet ediyordum hayatım zaten iyi değildi iyice içine etmişti artık edebileceği bir şey kalmamıştı artık daha ne yapabilir gözyaşlarımı durduramadım hepsi o kadar hızlı akıyorduki bu odada 1 hafta böyle kalasam oda su ile dolurdu bali boğulup kurtulurdum efeyin ıslak yanaklarımı silmesi ile irkildim ve kendime geldim ondan uzaklaştım.

DOKUNMA BANA PISLIK ADAM NEFRET EDIYORUM SENDEN OLMAYAN HAYATIMIDA ELIMDEN ALDIN ARTIK BENDE SENIN ALABILECEĞIN BIR ŞEY KALMADI VICUDUM DIŞINDA GIT ARTIK BRAK BENI KENDIMDEN NEFRET EDIYORUM IĞRENIYORUM TABBI SEN NERDEN BILIRSIN SEN TAM BIR PISLIKSIN BIR PIC SIN NEFRET EDIYORUM BUNLARI DÜŞMAN OLAN BIR ERKEK DÜŞMANI OLAN BIR KADINA YAPMAZ SEN NASIL BIR KALPSIZSIN IÇINDE BIR SEVGI BILE YOK BIR ÜZGÜNLÜK BIR ENDIŞE BÖYLE DUYGULAR YOK SENDE BU YÜZDEN ANLAMASIN SEN BENI SENDE TEK OLAN ŞEY SINIR ACIMASIZLIK BAŞKA BIR ŞEY BILMESIN SEN BAŞKA BIR ŞEY HISETMEZSIN SEN BENIM GÖZÜMDE BITIKSIN ARTIK SENDEN NEFRET EDIYORUM SEN BIR ŞEYTANSIN ARTIK SENI SEVECEĞIM VARSAYDIDA YOK ARTIK INŞALLAH ÖLÜP GEBERIRSINDE YANARSIN O CEHENNEMDE  BU ZAMAN KADAR KIMIM CANINI YAKTIYSAN ÜZDÜYSEN NE KADAR GÖZ YAŞI AKITIYSAN O KADAR YANARSIN EĞER YAŞARSAM SEN ÖLDÜĞÜN AN BENIM GÜLDÜĞÜM GÜLÜMSEDIM VE MUTLU OLDUĞUM ANDIR!

derin derin nefes aldım bunları söylerken nefes alamadım için ve yüzüne baktım yüzü ifadesizdi ama gözleri hem sinirden kırmızı olmuştu hemde gözleri doluydu. (gözyaşı ile)

Odadan çıktı bir 1 2 dakika sonra geri geldi

Kalk yağmur gidiyoruz

Ben senle bir yere gilmem

Hayır geliyorsun

Beni belimden kavrayıp omuzuna atı ve ayağımı tutu ama çok sıkıyordu canım acıyordu BRAK YA CANIMI ACITIYORSUN

çoktan dış kapıya varmıştım araba hazırdı

Brak beni kendim yürüyebiliyorum

Demesiyle braktım hızlı hızlı arabaya adımladı ve pindi

Ardından bende pindim araba gitmeye başladı ama yağmur yüzüme bile bakmıyordu camdan dışarı bakıyordu

Nereye götürüyorsun yine beni

Ölmek istemiyor muydun sen ölümüne götürüyorum seni

Neeee

Sen istedin bunu bende bende yapıyorum

Sustum doğru diyordu bana daha iyiydi ölüp kurtulurdum

Ormanın bir yoluna girmiştik bir tabela vardı uyarı uçurum gibi en sonunda durdu araba

In geldik

Efeyin demesiyle kapıyı açtım burası bir uçurumdu

Yağmurun arkasından indim

Yavaş yavaş yürüdüm uçurumun sonuna gelince durdum bir adım daha atarsam ölürdüm

Yağmurun arkasından bende ilerledim sonuna gelmiştik

Öylece önüme baktım güneş batıyordu ve harika bir manzara vardı büyülenmiştim resmen

Ölmeye hazır mısın diye sordum yağmura yüzüne bakarak ama gözümden 1 damla düştü onun bana baktığı an

Bana ölmek için hazır olup olmadığımı sordu efe yüzüne baktığımda 1 damla göz yaşı akıyordu

Tekrar sordum ölmeye hazır mısın diye

Tekrar sordu bu sefer evet dedim
arkama adımladı ve iki elinide sırtımda hisetim ve son .....

Piskopat KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin