10🎀

56 6 50
                                    


Seungkwan, Joshua'nın söylediği sözle çakılmış kendine geldiğinde Jeonghan'a kendisini affettirmek için binbir türlü güzel sözler söyleyip özür dilemişti bu hali o kadar tatlı ve komiktiki arkadaşı ve sevgilisi bu haline gülmüşlerdi Jeonghan ise sorun olmadığını bir yerdede haklı olduğunu belirmişti yinede Seungkwan kendini bu konuda kötü hissetmişti.

Bir masaya geçip oturan dörtlü tatlı yiyip sohbet etmişlerdi tabii bu süreçte Seungkwan arada özür dilemeyi unutmuyordu, Jeonghan en sonunda dayanamamış "özür dilemeye devam edersen gerçekten kuduz köpek olup seni ısıracağım" demiş masadakileri güldürmüştü böylelikle özür dilemeyi bırakmıştı Seungkwan.

Sohbetleri koyulaşırken Vernon içmek için fikir sunmuş diyerleride kabul etmişti.

Dükkanı kapatıp sadece üçünün bildiği artık Jeonghan'ında bildiği dere kenarına benzer oldukça güzel bir yere gelmişlerdi Jeonghan bu güzel manzara karşısında ağzı açık bir şekilde bakınıyordu daha önce hiç görmemişti bu kadar güzel bir manzarayı ay'ın ışığı suya karışıyordu ve bu dahada güzelleştiriyordu Joshua'ya dönüp " burası çok güzel Joshua" diyip gülümsedi aya bakarken Joshua ona döndüğünde Jeonghan'ın gülen yüzünü görmesiyle donakalmıştı ayın ışığı yüzüne çarpıyordu tekrar aşık oldu Joshua " sen daha güzelsin" diye mırıldandı Jeonghan azda olsa anlamıştı dediğini, utanıp kafasını eğdiğinde Joshua kıkırdayıp çenesini kaldırdı ve dudaklarına öpücük kondurdu " çok güzelsin ve ben bundan nefret ediyorum"

Jeonghan şaşkın şaşkın ona bakarken yüzünün kızardığını hissedip kafasını çevirip karşıya baktıki bakmaz olaydı onları izleyen iki çift göz karşısında kendisine lanet etmiş kafasını diğer tarafa çevirmişti.

Üçlü Jeonghan'a haykırarak güldüğünde Jeonghan sinirle Joshua'nın koluna vurmuş " haykırdamayı kesin yoksa hepinizi kuduz köpek gibi ısıracağımmm" bunu demesiyle Seungkwan somurtup kollarını bağlamış mırıldanmıştı" Neden tek ben yanıyorum" Vernon sevgilisinin tatlı haline gülmüş büzüşmüş dudağına öpücük kondurmuş " çiftleşmeyi bırakında gelin buraya birşeyler içmeye geldik çiftleşmenizi izlemeye değil" demiş be somurtan sevgilisine sarılmıştı Vernon.

" bize diyene bak" diyip yanlarına gitmişti Joshua.

Birlikte içip eğlenirken hepsi körkütük sarhoş olmuştu Seungkwan deli deli ortalıkta dans ederken takılıp yere düşmüş düştüğü yerde uyuyuya kalmıştı Vernon onu kucağına alıp gitmeleri gerektiğini söylemiş salına salına gitmişlerdi.

Arkada kalan iki sarhoş içip içip iç çekiyorlardı. Jeonghan'ın ayaklanmasıyla Joshua ona bakmıştı.

Jeonghan içkisini almış dere kenarına gidip oturmuştu ay ışığının suya yansımasını sevmişti, ona huzur veriyordu bu görüntü, derin bir nefes alıp verdi. Yanında hareketlenmeyle o yöne çevirdi kafasını Joshua yanına gelmiş uzanmış aya bakıyordu yüzüne çarpan ay ışığı onu çok güzel yapıyordu. Jeonghan hayranlık duymuştu bu adama, bir şeyler hissediyordu ona karşı fakat bunu söyleyecek cesareti yoktu ama şöyle bir şey var ki Jeonghan şuan sarhoştu ve sarhoş bir adam herşeyi söyleyebilirdi.

"Sanırım seni seviyorum Hong Jisoo"


_____________________________~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bir adet güzelmi güzel Jeonghan 🌕

Çok meşgulüm bu yüzden bölüm atamıyorum yinede elimden geldikçe yazıp atmaya çalışacağım umarım beğenirsiniz iyi okumalar🎀✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Çok meşgulüm bu yüzden bölüm atamıyorum yinede elimden geldikçe yazıp atmaya çalışacağım umarım beğenirsiniz iyi okumalar🎀✨

MY LİTTLE PRİNCE//JİHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin