"Sanırım seni seviyorum Hong Jisoo"
Jeonghan bunu demesiyle saniyeler içinde kendini Joshua'nın altında bulmuştu. Gözlerine baktı Joshua'nın. Parlıyordu gözlerinin içi. Yavaşça eğilip öptü Jeonghan'ın gözlerinden ardından alnını kızarmış yanaklarını ve kiraz dudaklarını acele etmiyordu yavaş yavaş doyasıya öpüyordu sanki dokunsan kırılacak gibi düşündü Joshua kıyamıyordu kırılmasına, Jeonghan'ın gözlerine baktı izin istiyordu ondan. Kabul etti Jeonghan, Joshua dudaklarına yönelmiş yavaşça öpüyor hızlandırıyordu öpücüğünü, öpüşmleri sertleştiğinde sadece öpüşmekle kalmıyor arada diliyle yokluyordu. Joshua'nın bir eli Jeonghan'ın kasıklarına gitmiş daireler çiziyor okşuyordu dudakları açılan boynuna bir çizgi çizdiğinde bir inilti bırakmıştı Jeonghan. Boynuna öpücükler bırakıp bir yandan ısırıyordu vücudunun heryerine kendine ait izler olsun istiyordu kasığındaki eli çekip Jeonghan'ın üstündeki gömleğin düğmelerine gitmiş açmıştı. Boynuna giden çizgi oradan köprücük kemiğine gitmiş orayıda öpüp kendi izlerini bıraktı, Jeonghan'ın inlemeleri fazlalaşmış yaşadığı şeyden zevk almıştı daha fazlasını istiyordu fakat burada yapamazlardı ve çokta hazır hissetmiyordu daha doğrusu korkuyordu.
"Shuaaa duralım lütfen hım burada yapamayız"
Joshua, Jeonghan'ın beline inmekte olan dudaklarını durdurdu. Jeonghan'ın gözlerine bakıp gülümsedi dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp "peki sen nasıl istersen seni zorlamayacağım"
Jeonghan onu anladığı farketti. Onu anlayan adamın gözlerine bakıp gülümsedi Jeonghan.
"Teşekkür ederim Shuaaa, beni anladığın için"
"Sen hazır olana dek bekleyeceğim hanie "
Joshua doğrulup üstünü düzeltti.
" Kalk hadi üstünü giy üşütürsün hava esmeye başlıyor hasta olmanı istemeyiz "
Jeonghan bu düşünceli adamın karşısında kızarmaktan başka birşey yapamadı o kadar tatlıydıki Joshua o yanaklarını yemek için herşeyini verirdi.Ayaklanan ikili saraya gitmiş yorgun ve sarhoş olmanın etkisiyle derin bir uykuya dalmıştı.
_____________________________~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Çok bunaldım yazasım gelmiyor daha doğrusu üşeniyorum ve meşgulüm hemde çok yorgun olduğum için boş bulduğum vakit hemen uyuyorum her gün olmasada iki günde bir atmaya çalışırım.Bu bölüm saçmalamış olabilirim yanlışlarım olabilir kusura bakmayın kısa oldu biraz umarım beğenirsiniz iyi okumalarrr
🎀✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LİTTLE PRİNCE//JİHAN
Fanfic"Güzel yüzünden nefret ediyorum,bunun bir cezası olacak prens Jeonghan "