4. Bölüm- buluşma

16 4 4
                                    

Merhabaa nasılsınız? umarım iyisinizdir.

Tarih alabilir miyim??

İyi okumalarrrrr 💞

"Kim evlenirse imanının yarısı tamamlanmış olur; kalan diğer yarısı hakkında iste Allah'tan korksun!" (Heysemî, IV, 252)

•••

Ne garipti oysaki hayat olmaz dediğin ne varsa olur du. Olur dediğin ne varsa olmazdı. Hoş hayat garip değil ya Allahın taktirinde gelişiyordu her şey annemden veya hayattan öğrendiğim en büyük şey asla asla demememiz gerektiğidir. Çünkü ben bugüne kadar neye asla böyle olmaz, asla bunu yapmam dediysem hep ya öyle olmuştur yada yapmam dediğim şeyi yapmışımdır şu an olduğu gibi. Çok kınardım görücü usulu evliliği peki şu an mı noluyor evet sesine garip bir şekilde aşık olduğum adam la buluşmaya gidiyorum nasıl mı? anlatıyım hemen.

O gece gördüğüm rüya üzerine sabah annemle konuştum ve babamın da müsade etiğini öğrendim belçim yengemle konuştum o da numaradan önce bi buluşmanın daha mantıklı olucağını idea eti ilk başta kabul etmesem de düşününce mantıklı gelmişti. Belçim abla benle beraber gelecekti ama 3 gün sonra olucak nişanı için hazırlıkları bitmediği için gelememişti onun yerine Zeynep gelmek istemişti.

Öğrendiğim üzere sadece iki sokak aşağımızda oturdukları için yakın bi kafede buluşmanın daha uygun olduğu için annemlerde onaylamıştı. Ve şu an yanına gidiyorum, ne giydiğime gelirsek fıstık yeşili tonlarında pileli bir etek, içine beyaz tişört, üstüne beyaz gömlek, etekle aynı tonlarda olan bir şal takmıştım ve beyaz spor ayakkabılarımı giymiştim.

 Ve şu an yanına gidiyorum, ne giydiğime gelirsek fıstık yeşili tonlarında pileli bir etek, içine beyaz tişört, üstüne beyaz gömlek, etekle aynı tonlarda olan bir şal takmıştım ve beyaz spor ayakkabılarımı giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gözlük, poşet ve içeceği görmeyin Kejsk)

Kafe tam karşımdaydı ve sabahtan beri üzerimde olan heyecan yüzünden her an bayılabilirdim. Zeynep'te cabasıydı habire ima yapıp duruyordu.

"Merak etme abla bayılırsan tutarım seni ama artık kapıda durmasak mı? adam istemediğini düşünüp gidicek" dedi.

"Af Allahım af, rabi... bil hayr (Allahım kolaylaştır zorlaştırma.) hadi bismillah gidelim." Dedim ve önden ben girdim gözlerimde olduğu yeri aradım nerden yüzünü hatırladığıma gelirsek istemede gördüğüm için hatırlıyorum. Ve oradaydı beni görünce ayağı kalktı en sağ tarafta canım yanındaydı.

Kız bu seni nerden tanıyor da seni görünce ayağı kalkıyor.

Ay ne biliyim belçim abla fotoğrafımı göstermiştir.

Çok mantıklı

Biliyorum.

Daha fazla bekletmek istemediğim için yanına ilerledim Zeynep'de beni takip ediyordu.

Sen alın yazımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin