Merhabaa kusura bakmayın bölüm biraz geç geldi.
Nasılsınızzz? Umarım iyisinizdir.
Tarih alabilir miyim??
"Kim (ilâhî huzura) iyilikle gelirse ona daha iyisi verilir; o gün onlar kıyamet dehşetinden de etkilenmezler." (Neml,89)
•••
"Evet dinliyorum? Noluyor Liya kimle nasıl evleniyor? Ve benim neden haberin yok?"dedi abim karşımıza oturarak.
Adam haklı sinirlenmekte
Evet azıcık olabilir ama azıcık...
"Şimdi aslında her şey bi anda oldu annecim..." diye annem başladı anlatmaya. "Çifte düğün yaparsınız fena mı annecim" dedi annem.
Abim bana döndü " sen neden sırf kadın istiyor diye böyle bir şeyi hayatını değiştirecek birşeyi kabul etin liye deli misin kızım sen?" Dedi hayretle.
"Abicim yok gerçekten sandığındaki gibi değil yani şey hem istihare namazı kıldım ben olumlu bi rüya gördüm hemde işte ben şikayetçi değilim ki halimden." Dedim utanarak kafamı eğdim. Başka ne diye bilirdim ki?
"Peki öyle diyorsan hayırlısı olsun ama bende konuşmak isterim çocukla kimdir? nedir? necidir? Tanışayım bakalım dediğiniz gibi efendi biri mi?" Dedi abim beni hayrete bırakarak tabi çok mutlu olmuştum o ayrı.
"Abi sen ciddi misin" dedim hayretle.
"Evet neden?" Dedi abim. "Bilmem şaşırdım yani." Dedim.
"Tabi oğlum sen git tanış da nişan var 3 gün sonra hazırlıklar tamam mı değil mi? Bi dünürü arayıp konuşucam beni yalnız bırakın hadi." Dedi annem. Evet nişana 3 gün var ve ben hâlâ istediğim elbiseyi bulamamıştım tabi vakit mi oldu o da ayrı.
"Şey anne bende aslında ondan yanına gelmiştim biz şimdi böyle konuşuyoruz falan ama günah olduğu için ne biliyim olmuyor işte ben diyorum Kİ nişanın olduğu gün dans gibi durumlar var ondan imam nikahını da yapsak olur mu? Bi babamla konuşsan." Dedi abim resmen kıvrana kıvrana konuştu benim o rahat abime noldu?
Utandı utandı ondan msjssk
Bencede ksjdkdk
"Biz babanla konuştuk zaten annecim ben sizin günaha girmenizi ister miyim hiç halledicem ben dünürle şimdi konuşalım söylerim ben sen merak etme." Dedi annem gülerek abimin haline.
Abim bi anda ayağa kalkıp anneme sarılarak "işte benim annem be" derken sulu sulu öpmekle meşkuldü.
"Buğra uzaklaş kaç kere dedim sana beni şöyle öpmeyin diye." Dedi sitem ederek.
"Tamam sultanım sustum." Dedi
•••
Konuşmanın ardından ezan okununca herkes namaz kılmak için dağılmıştı bende namazımı kılmış namazlığımı katlıyordum. Namazlığımı komidinin üzerine koyup kitaplığın en üst rafından kur-an'ı Kerim'i alıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen alın yazımsın
AcakHiç tanımadan sesine aşık olmuştu nasıl olmuştu veya ne zaman o da bilmiyordu ama olmuştu, kaderlerinin belkide beraber yazıldığından habersiz. Sevdiği çocuğun annesinin sayesinde veya abisinin evlenme isteği sayesinde kader onları birleştirmişti. A...