Dívky došly ke kavárně pana Slytherina. Budova byla porostlá kolem oken a dveří břečťanem.
Lian si řekla ať se uvolní, hodí starosti za hlavu a užije si zbytek dne se svými novými kamarádkami zajímal.
Vešly dovnitř. Uvnitř to příjemně vonělo. Pan Slytherin byl za pultem.
"Hned jsem u vás dámy." Řekl pan Slytherin, který právě dodělával kávu. V kavárně překvapivě nikdo nebyl, jen na kraji u okna seděli dva starší muži okolo padesáti. Pan Slytherin jim donesl kávu a přišel k nám.
"Ahoj Natane. Jako vždy pětkrát horkou čoko se šlehačkou." Objednávala Lisa
"Dobře. Koukám, že máte v partě někoho nového" Zajímal se pan Slytherin.
"Tohle je naše nová kamarádka Lian Jung-si" Vysvětlila Jisoo.
"Dobrý den pane Slytherine" Pozdravila zdvořile Lian.
"Ahoj, můžeš mi klidně říkat Natane" ochotně se nabídnul pan Slytherin s úsměvem. Lian přikývla a lehce se usmála.
"Bude to takhle vše nebo si dáte ještě něco?" Všichni se na sebe zamyšleně podívaly. Nakonec Lian odpověděla
"Daly bychom si sendviče, prosím."
"Dobře. Tak tedy pětkrát horká čokoláda se šlehačkou a pětkrát sendvič. Hned to bude." Informoval pan Slytherin pardon teď už Natan.
Než přinesl jejich objednávky, prosadily se vzadu do pohodlných kožených křeslech.
"Hele holky, jak to, že se nás Natan nezeptal jaké sendviče chceme?" Podivila se Lian.
"No to máš tak, Natan ví skoro všechno o svých zákaznících. A to je na tom to pozoruhodné." Vysvětlila Jennie.
"Aha, ale jak to dělá, že ví o jeho zákaznících skoro všechno?" Řekla Lian nechápavě.
Jennie a ostatní dívky se na sebe podívaly. Mám jí to říct nebo ne? Zatím jí to neřeknu. Problesklo Jennie hlavou.
"Prostě umí dobře odhadnout lidi. Nikdy jsem to nezkoumala" Odpověděla s nervózním úsměvem. Zdálo se, že je Lian s odpovědí spokojená.
"Zde jsou horké čokolády se šlehačkou a vaše sendviče. Dobrou chuť" poděkovaly mu a pustily se do jídla. Lisa měla avokádový, Jisoo a Rosé měly tuňákový a Jennie s Lian měly lososový sendvič.
"Takže," odkašlala si Rosé. "Tímto bych chtěla připít na nové přátelství a na novou členku naší potrhlý bandy" Rosé dala svému prípitku na dramatičnosti když ještě dodala; "A na tvoji první oběť, Li." Nakonci se nezapomněla lišácky ušklíbnout a mrknout na Lian.
"Rosé! Neděs jí! Lian ona to tak nemyslela. Dělá si jen legraci" Uklidnila jí Jisoo. I když ona to zas taková lež není. Pomyslela si Jisoo
"Tak na zdravý holky." Řekli jednohlasně
Dnešek byl pro Lian novým začátkem v jejím dosud temném životě.
ČTEŠ
Drown The Past [cz]
Teen FictionLian Jung-ssi si nikdy nemyslela, že bude mít čtyři nejlepší kamarádky Jennie, Lisu, Jisoo a Roselinn. Které jí naučily všechno co správná mafiánské holka i šéf podsvětí musí umět. V centru Paříže si otevřela obchod. Ve skutečnosti to je tajné míst...