Hubert

3 3 0
                                    

Dneska byl perný den. Ještě, že to máme za sebou a můžeme se jít najíst.

"Já mám hlad. Co si dáme k jídlu?" Zeptal se Randall.

"Randalle, ty by jsi jen myslel na jídlo." Podotkl jsem z legrace, jenže jak už bylo zvykem Randall začal ten svůj rap. Že já vůbec něco řekl. V duchu jsem si nafackoval.

"TAK MI SAKRA ŘEKNI JAK S PRÁZDNÝM ŽALUDKEM NEMÁM MYSLET NA JÍDLO! A MŮŽU JEŠTĚ SNAD ZA TO, ŽE JSEM GURMÁN? NE NEMYSLÍM SI." Rozčiloval se tak až byl červený. Když Randall skončil ten svůj rap, rozhostilo se hrobové ticho. Maknae line se snažila nevychnout smíchy, Leovi chyběla postel a klid, Zachary se díval na Randalla se znechucením a já bych se nejradši do země propadl než abych navázal s Randallem oční kontakt.

"Co třeba zajít na jídlo k Paulu Mortinezovi?" Prolomil ledy Leo.

"Ne!! Já uvařím kimchi a tteokbokki."

"Ale Randalle kimchi vaříš skoro pořád."

"Ethan má pravdu. Já si kimchi nedám. Docela bych si dal pizzu."

"Thomasi, já nejsem restaurace, abyste si objednali co chcete. Takže si všichni dáte to co uvařím. Howgh!! Domluvil jsem!!

"Otázka." Jk upoutal na sebe pozornost. "Ozval se ti Jackson, kde vězí?"

"Ráno mi volal, že má nějakou práci s dealerama a potom se už neozval." Vytáhl jsem mobil a zavola Jacksonovi.

Jackson:

Ahoj, Huberte.

Hubert:

Ahoj, Káesko. (smích) Jak to vypadá s těma dealerama?

Jackson:

(smích) Takhle mi neříkej. Zní to divně.

S dealerama jsem to vyřešil. Zrovna jedu zpátky za vámi do kanceláře. Jo a chtěl bych s vámi až dorazí probrat jednu věc.

Hubert:

Tak to jsem potěšen. Nejsme v kanceláři. Jsme zrovna na cestě so sídla, takže přijeď tam.

Jackson:

Dobře. Zatím se měj. Ciao!

Hubert: Ty taky. Ciao!

"Tak jste to slyšeli. Dealery máme vyřešené, ještě musíme vyřešit investora, což bude celkem oříšek. Investor by měl být někdo, komu můžeme důvěřovat a je na něho spolehnutí." Ostatní se mnou souhlasili.

U brány jsme se potkali s Jacksonem. Jakmile jsme si sedli ke stolu, zahájili jsme meeting.

"Tak co jsi s námi chtěl probrat?" Vyzval jsem ho.

"Takže.. víme, že nás náš investor zradil, protože začal investovat do firmy našeho nepřítele. Ale dobrá zpráva je, že jsem sehnal investora, kterému se dá věřit."

"Kdo je to ten investor?" Zeptal se Leo.

"Black Angels company. Znám CEO, této firmy, Jung-si Lian."

"Moment!" Vykřilk Jk.

"Co se děje? Nesedí snad něco nebo co?" Zeptal se Thomas.

"Myslím, že jsem se už s ní potkal. V kavárně co vede nějaký Natan Slytherin."

"Ano, to je Lian." Potvrdil Jackson.

"Nazvala mě pan Nevděčný!" Zamračil se s našpulenou pusou.

"Že by se nám tady někdo zamiloval." Pošťuchoval ho Zachary.

"Vůbec ne!!" Vyprskl Jk.

"Ještě jedna věc. Pozval jsem ji a její společnice na tu oslavu co je za dva dny. domnívám se, že to bude všechno." Dovysvětlil Jackson a zvedl se k odchodu.

"Klidně zůstaň. Za chvíli budu dělat jídlo." Pobídl ho Randall.

"Já už jsem jedl s Lian a holkama, ale jestli mi uvaříš nudle nebo rýži, rád tady chvíli ještě zůstanu." Jakmile to dořekl, sledoval jsem v Jkově chování změnu, jako kdyby snad žárlil. To je divný. Jk nikdy neměl rád holky. Myslel si, že jsou všechny stejné. Peníze. Na to jediné slyší, ale ne zas všechny holky jsou stejné. Třeba Jisoo. Ta je jiná . Má milovaná Jisoo. Trochu jsem se zasnil, když mě ze snění probral Ethanův hlas.

"Doufám, že na něho nežárlíš?" Zřejmě si taky všiml té změny v Jkově chování.

"ETHAN-SSI! Už jsem říkal, že nejsem zamilovanej, a že nežárlím, jasný!!" Rozčíleně vstal od stolu a šel dolů do posilovny.

"Jdeš boxovat?" Na mou otázku jen odpověděl zamumláním.

Takže je zamilovaný. A žárlí. Zajímavé. Potvrdil jsem si. Taky jsem se zvedl a šel pracovat do pracovny v levém křídle.  

Drown The Past [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat