Dnes se máme sejít u Natana v kavárně. Je to na den přesně pět let co se znám s Lisou, Rosé, Jisoo a Jennie. Jsem za ně moc ráda.
Od toho dne se můj život změnil k lepšímu. Pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Před těmi pěti lety byl můj život, který bych nikomu nepřála, temný a bolestný. Ale od té doby co jsem jim řekla o nevlastní matce, se to všechno obrátilo ve fajn život. Teď nejen, že mám nejlepší kamarádky, ale taky sestry. Sice nevlastní ale já je beru jako vlastní. Možná si říkáte o jakých šestnáct to mluvím. Nebojte vysvětlím vám to. Tak tedy: Asi o týden později mě holky pozvaly do jejich sídla, tenkrát tam ještě bydlely s rodiči, aby si se mnou o něčem velmi důležitém promluvit. Když jsem pak zjistila, že mě jejich rodiče chtějí adoptovat byla jsem nadšením bez sebe. Eoma a appa jak jim teď říkám slíbili mé nevlastní matce, že jí dají 5 milionů, když mě nechá napokoji a už mě nikdy nekontaktuje. Samozřejmě souhlasila. Je strašně chamtivá po penězích. A od té doby žiji s nimi.
Před rokem nám koupili sídlo, abychom měly prostor a soukromý. Tenkrát jsem byla proti, protože nás dům byl velký až až, ale appa a eoma na tom trvali a tak jsem se s holkama nastěhovaly do naše sídla.
Právě jedu v autě, když v tom mi zazvoní mobil.
"Jo Liso? Hoří snad? Budu tam tak za 10 minut." Řekla jsem a snažila jsem se soustředit na silnici.
"Však v poho. Nic a nikde nehoří. Jen Momo taky přijede. Prej má něco důležitého co nám chce říct."
"Okay, budu tam za chvilku."
"Dobře. Měj se." Řekla Lisa a položila telefon.
Dojela jsem a zaparkovala a zamířila si to ke kavárně. Před kavárnu stáli dva bodyguardi, což je nezvyklé, je vidět stát před kavárnu. Momo nám určitě chtěla říct něco co se týká mafiánských záležitostí.
Pozdravila jsem je je, zeptala jak se mají a vkročila dovnitř.
Vevnitř, jako obvykle, touhle dobou nikdo nebyl.
U stolu už seděly Jennie, Rosé, Jisoo, a Lisa. Momo nikde.
"Momo tady ještě není?" Než mi stačila některá z nich odpovědět přiřítíla se Momo na své motorce.
"Sorry, vim jdu pozdě, ale ten kretén mi nechtěl dat informace, který chci. A to jsem vyzkoušela všechny metody, které jsi mě naučila, Lian." Naštvaně si sundala helmu a sedla si na levou stranu stolu a já si sedla do čela (stolu.).
"Co kdybych se na toho, jak říkáš, kreténa podívala?" Nadhodila jsem.
"Nechci ti prodělávat práci, ale to bys vášně pro mě udělala?" Rozzářila se Momo.
"Se ví. Pro mě je to trénink." Ušklíbla jsem se. Momo by mě nejraději objala. Věděla však, že se musí chovat profesionálně. Momo u nás není moc dlouho, za týden to budou 2 roky co jsme ji vzaly k Black Angels co. pod svá křídla. Momo tenkrát byla roztomilé koťátko. Hodně se změnila. Už se chová chladně k cizím lidem, zachází dobře se zbraněmi a za ty dva roky se už naučila sebeobranu.
"Tak jo, můžeme zahájit meeting.," Udělala jsem rychlou odmlku, abych si odkašlala. "Momo co jsi nám chtěla říci?" Z tašky vyndala štos dokumentů.
"Vím, že je dnes vaše výročí seznámení, ale toto je velmi důležitý." Momo udělala dramatickou pauzu. Otevřela první složku a pronesla.
"Takže... ehm nechci Vám kazit radost a den hned ze začátku. Hlavně klid ano. Máme u nás krtka. Shromáždila jsem všechny informace, které jsem mohla, o této situaci." Hodila do prostřed stolu otevřenou složku. Podívala se na mě, jestli může pokračovat a já ji dala znamení ať pokračuje.
ČTEŠ
Drown The Past [cz]
Teen FictionLian Jung-ssi si nikdy nemyslela, že bude mít čtyři nejlepší kamarádky Jennie, Lisu, Jisoo a Roselinn. Které jí naučily všechno co správná mafiánské holka i šéf podsvětí musí umět. V centru Paříže si otevřela obchod. Ve skutečnosti to je tajné míst...