V limuzíně mi zavibroval mobil. Kdo by to mohl být. Pomyslím si. Vylovím ho z kapsy a kouknu na něj.
Jackson:
Ahoj, vim, že asi těď máš hodně práce, ale potřeboval bych pomoc. Můžeme se sejít?
Lian:
Mám těď volno. Jedeme s holkama na nákupy. Jestli ti to vyhovuje můžeme se sejít tam. Pošlu ti adresu.
Jackson:
Skvěle. Vyhovuje mi to. Tak zatím Ciao. 😉
Lian přidala srdíčko ke zprávě
Lian:
Adresa: Apm Place Shopping Centre, 276 Eulji-ro, Jung District
Jackson přidal srdíčko ke zprávě
Odvrátím oči od mobilu a vydím, že se Momo usmívá nad svým mobilem. Podezřelé. Pomyslým si. Zajímalo by mě na co se tak usmívá.
"Momo, můžu se tě na něco zeptat?"
"Ehmm, jo jasně. Ptej se."
"Docela by mě zajímalo proč se nad mobilem tak usmíváš?" Teď jsme všechni se zájmem dívaly na Momo, ktrerá se zavrtávala víc do sedadla.
"Momo máš dvě možnosti. Buť nám to řekneš nebo to stebe vypáčím jiným způsobem. Dobře s tou druhou možností si dělám legraci. Ale ty víš, že já nebo holky se na tebe nebudeme zlobit, když nám to řekneš. Jen tě chceme chránit. To je vše." Chvíli zavládlo ticho, které by se dalo krájet.
"Dobře. Řeknu vám to." Povzdechla si Momo.
"Je tady jeden muž se kterým se výdám. Mám ho ráda."
"Jaký muž?" Zeptala se Jisoo.
"To vám zatím neřeknu. Liso než se zeptáš proč, rovnou ti odpovím. Protože by jste ho začaly sledovat, prověřily by jste si ho a možná ho i vyděsily Li metodou. Zatím vám musím musí stačit, že jeho jméno začíná na N."
"Oooooh. Pan Záhadný, pan N." Zasmáli jsme se.
"Dobře, už tě přestaneme pošťuchovat." Ozvala se Rosé.
"Je hodný? Je gentleman? Je to mafián, podnikatel nebo jaké má podníkání? Kolik mu vůbec je?" Začala jsem ji bombardovat otázkami.
"POMALU! Všechno pěkně po pořádku. Takže je mu 32, není mafián a pracuje v kavárně. Je milý a ano je gentleman."
"Cože! On je o deset let starší než ty?!" Podivila se Jennie.
"Jennie není to tak velký problém. 10 let není zas tak velký problém." Podotkla jsem.
"Mimochodem, kam půjdeme jako první? Do Dioru, do Louse Vuittona a nebo do Chanel?" Zeptala se Lisa.
" Já osobně zajdu do Dioru. Zrovna před týdnem jim vyšla nová kolekce šatů a bot." Oznámila Jisoo. Jisoo miluje Dior. Má snad vše od Dioru.
"Já a Lisa se podíváme všude, viď Lis?" Lisa kývla Rosé na souhlas.
"Lian ty určitě jak tě známe půjdeš nejdřív ze všeho do knihkupectví, že je to tak?" škádlila mě zase Momo.
" A co na tom špatnýho? Už týden jsem neměla čas na čtení. Jediný čtení, který jsem za zen tejden četla byly smlouvy, rozpočty a informace o našich nepřátel." Udělala jsem pauzu, abych se uklidnila.
ČTEŠ
Drown The Past [cz]
Teen FictionLian Jung-ssi si nikdy nemyslela, že bude mít čtyři nejlepší kamarádky Jennie, Lisu, Jisoo a Roselinn. Které jí naučily všechno co správná mafiánské holka i šéf podsvětí musí umět. V centru Paříže si otevřela obchod. Ve skutečnosti to je tajné míst...