14☆

22 5 0
                                    

Uzun bir aradan sonra tekrar beraberiz..
Bölüm atmayalı baya oldu burayı çok özlemişim neysee fazla konuşmayacağım.Sizi bölümle başbaşa bırakıyorum.💗

-Ertesi gün-

Aybars:Günaydın bebeğim.

Lavinya:Günaydın askim ne yapıyorsun?

Aybars:Daha hiçbir şey yapmadım yeni uyandım.Ben diyorum ki bugün bir kafede mi buluşsak?

Lavinya:Olur o zaman hangi kafede buluşacağımızı sen seç  bana haber ver buluşalım ama  çok popüler olmayan bir yeri seçmeyi unutma sayende basın her yerde hadi kaçtım ben hazırlanacağım askim.

Aybars:Tamam bebeğim her şey ben de sen hiçbir şeyi dert etme sadece hangi elbiseni giyeceğini düşün.
Mesaja"💕"ifadesi bırakıldı.

Telefonumu yanımdaki komidine koyduktan sonra üstümdeki pikeyi diğer tarafa attıp ayaklandım.Sabah erkenden uyanıp rutin işlerimi yaptığım için rahattım Aybarsın bana verdiği kısa sürede hazırlanabilecektim.

Önümdeki dolabın kapağını açıp  içinden beyaz elbisemi alıp giyinmeye başladım.Giyindikten sonra hızlıca makyaj masama doğru ilerleyip oturdum.Sabah biraz makyaj yaptığım için sadece kapatıcı ve rujumu tazeledim.

Az sonra apartmanın önünde korna sesi duyduğumda son kez kendime bakıp anahtarımı ve çantamı alıp kendimi dışarı attım.

Bana gülen gözlerle bakan bir Aybarsla karşılaştığımda istemsizce gülümseyip yanına doğru yürümeye başladım.

Ben arabaya varmadan arabadan inip bana kapımı açan sevgilime teşekkür edip arabanın rahat koltuğuna yerleştim.

Bu davranışına karşı içim kıpır kıpır olurken arabaya biner binmez gülümseyip yanağına bir buse kondurdum.

Busemle beraber Aybarsın göz kapakları saniyelik olarak kapandı ve rahatladığını hissettim.Ben çekilip önüme döndükten sonra Aybarsta arabayı çalıştırdı ve gideceğimiz kafeye doğru gitmeye başladık.

Yolumuz çok uzun olmadığı için kısa sohbetler edene kadar kafeye çoktan varmıştık.

Aybars az önce yaptığı gibi benden önce inip kapımı açmıştı tam kafeye doğru beraber ilerleyecekken aklına bir şey gelmiş gibi durdu ve bana doğru dönüp konuşmaya başladı.

"Yavrum ben arabada bir şey unuttum sen git ben geliyorum."

"Tamam ben bize bir masa tutayım."diyip kafeye doğru yürüyüp içeri girdiğimde burnuma filtre kahve kokusu gelmeye başlamıştı.Kokuyu içime çekip cam kenarında olan bir masaya doğru ilerleyip oturup etrafı incelemeye başladım.Aybarsın seçtiği kafe çok şirindi içerde bir çok çeşit bitki ve kahve maketleri vardı.

Ben mekanı incelerken önüme gelen bedenle kafamı yukarı doğru kaldırıp kimin geldiğine baktım ama Aybars değildi.Aynı apartmanda oturduğumuz üst komşum olan Berk Beydi.Ben ona bakmaya devam ederken gülümseyip izin bile istemeden yanıma oturup konuşmaya başladı.

"Ne güzel bir tesadüf değil mi Lavinya Hanım?"

"Ne demezsiniz."

Şarkılar Sana AitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin