Anyways, school works been draining me so..
Have this unfinished story?
ͲᎻᎬ ՏᎬΝՏᎬ ϴҒ ᎬΝͲᏆͲᏞᎬᎷᎬΝͲ,
"𝑰 𝒏𝒐𝒘 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆! 𝒘𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒓𝒖𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒏 𝒊𝒓𝒐𝒏 𝒈𝒓𝒊𝒑. 𝑻𝒉𝒆 𝑶𝒗𝒆𝒓𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝑵𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏𝒔𝒕 𝒐𝒖𝒓 𝒏𝒆𝒘𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓! 𝒘𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒖𝒍𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒆𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆𝒔!."
ᎽϴႮᎡ ᏆΝᎪΝᎬ ᎷϴͲᏆᏙᎬՏ.
"𝑷𝒂𝒓𝒅𝒐𝒏, 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒕𝒐 𝒆𝒏𝒉𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒊𝒕, 𝑳𝒐𝒓𝒅 𝑳𝒂𝒏𝒄𝒆."
𝑻𝒉𝒆 𝒍𝒂𝒅𝒚 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒃𝒐𝒖𝒓𝒏𝒆 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒆𝒅, 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒂𝒔 𝑳𝒂𝒖𝒓𝒆𝒕𝒕𝒂. 𝑨 𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏, 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒊𝒏𝒌 𝒎𝒂𝒓𝒌𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒄𝒆, 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒂 𝒈𝒓𝒆𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒐𝒖𝒕𝒇𝒊𝒕, 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒑𝒂𝒍𝒆-𝒈𝒐𝒍𝒅 𝒍𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈𝒔, 𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒔 𝒂 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒃𝒍𝒊𝒏𝒅𝒇𝒐𝒍𝒅, 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒔𝒖𝒏𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒕𝒖𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒔𝒊𝒅𝒆. 𝑺𝒐𝒇𝒕 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆𝒏 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒊𝒏 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒖𝒔𝒖𝒂𝒍 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒔𝒆𝒆 𝒅𝒖𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒊𝒏𝒅𝒇𝒐𝒍𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒐𝒓 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒖𝒓𝒓𝒐𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒐𝒖𝒏𝒅𝒔 𝒐𝒇 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅𝒓𝒆𝒏 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒂 𝒏𝒆𝒂𝒓 𝒃𝒚 𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒌𝒊𝒏𝒈𝒅𝒐𝒎. 𝑨𝒓𝒄𝒉 𝑳𝒖𝒙𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆𝒓, 𝑴𝒂𝒕𝒓𝒊𝒂𝒓𝒄𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑳𝒊𝒈𝒉𝒕𝒃𝒐𝒖𝒓𝒏𝒆 𝑰𝒔𝒍𝒆𝒔. 𝑵𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒆𝒔𝒕𝒊𝒎𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓.
"𝑾𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒍𝒊𝒗𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒂𝒏𝒄𝒊𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔, 𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒘𝒂𝒓-𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒅𝒊𝒎𝒆𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒗𝒆𝒓𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓. 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒐𝒍𝒆𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒆𝒂𝒄𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅. 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖, 𝑽𝒐𝒊𝒅 𝒍𝒐𝒓𝒅."
𝑺𝒌𝒚𝒍𝒐𝒓, 𝒕𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒅𝒚 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒕𝒆𝒘𝒂𝒚𝒔, 𝒊𝒔 𝒂𝒏 𝑬𝒏𝒅𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒓𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒕𝒆𝒌𝒆𝒆𝒑𝒆𝒓𝒔. 𝑯𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒐𝒍𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒕𝒆𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅. 𝑺𝒌𝒚𝒍𝒐𝒓 𝒊𝒔 𝒂 𝒑𝒂𝒍𝒆 𝒔𝒌𝒊𝒏𝒏𝒆𝒅 𝑬𝒏𝒅𝒆𝒓𝒌𝒊𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒕, 𝒑𝒖𝒓𝒑𝒍𝒆 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝑬𝒏𝒅𝒆𝒓 𝑬𝒚𝒆𝒔. 𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒂𝒓𝒎𝒐𝒓 𝒊𝒏 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌, 𝒑𝒖𝒓𝒑𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒑𝒊𝒏𝒌 𝒄𝒐𝒍𝒐𝒓𝒔, 𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒐𝒆. 𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒈𝒆𝒏𝒆𝒓𝒂𝒍 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒂 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓, 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒏𝒇𝒂𝒄𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆, 𝒔𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕. 𝑯𝒆𝒓 𝒈𝒍𝒂𝒓𝒆𝒔 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒃𝒆𝒕𝒓𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔, 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒇𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒐𝒓𝒆, 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝑽𝒐𝒊𝒅 𝑳𝒐𝒓𝒅. '𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒓𝒚 𝒊𝒕.'
𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒗𝒐𝒊𝒅𝒔, 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒏𝒐 𝒘𝒂𝒚 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒊𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒄𝒍𝒆𝒂𝒓. 𝑯𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒎𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒊𝒔𝒂𝒑𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒗𝒂𝒏𝒊𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒓𝒅𝒔.
"𝑵𝒐 𝒘𝒂𝒚, 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒇 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒊𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒔 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒘𝒂𝒓𝒔 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒅𝒊𝒎𝒆𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏𝒔? 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒍𝒆𝒂𝒓 𝒐𝒇 𝒘𝒉𝒚 𝒘𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒐𝒖𝒓 𝒐𝒘𝒏 𝒄𝒓𝒚𝒔𝒕𝒂𝒍."
𝑴𝒂𝒓𝒄𝒆𝒍 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒄𝒉𝒊𝒎𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎. 𝒕𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒅𝒚𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒎𝒐𝒄𝒌 𝑳𝒂𝒏𝒄𝒆.
𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒇𝒖𝒆𝒍𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓.
YOU ARE READING
𝙾𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜 - 𝚁𝚊𝚒𝚗𝚒𝚖𝚊𝚝𝚘𝚛
Fanfiction𝑪𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒓𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒐 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚. ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕..𝒔𝒎𝒖𝒕? 𝑳𝒆𝒎𝒐𝒏? 𝑾𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈�...