ملك ماهر جاد الالفي.....
بنت لطيفه و قصيره الي حد ما شعرها طويل و لونه بني و عنيها بني بتعرف تدافع عن نفسها بس مش اوي عندها 20 سنه و في كليه طب جامعه عين شمس.......أدهم محمد ساجد الهلالي....
شاب عنده 25 سنه طويل و عنده عضلات شعره بني فاتح و عنيه بني غامق عصبي شويه بس حنين على الي بيحبهم اجتماعي شويه بيشتغل دكتور في كليه اعلام بس شغله الحقيقي ظابط مخابرات و لقبه:الامبراطور.....مليكة ماهر جاد الالفي......
بنت عندها 18 سنه اخت ملك بنت لطيفه بس لو حد داسلها على طرف بتزعله شعرها طويل و لونه بني فاتح و عنيها عسلي مخلوط ب بني قويه و مرحه و بتحب اختها جدا و بتكون برضو في سنه اولى طب جامعه عين شمس......نوح ماهر جاد الالفي......
شاب عنده 18 سنه تؤام مليكة مرح و تافه الي ابعد الحدود بس زي اخته لو حد داسله على طرف بيزعله شعره بني و عنيه بني غامق اجتماعي و بيحب اخواته و برضو في طب جامعه عين شمس........ساره ماجد جاد الالفي.....
بنت عم ملك و مليكه و نوح و كمان صديقتهم بنت عندها 20 سنه بنت مرحه و شخصيتها قويه و عندها اخ واحد شعرها بني فاتح و فيه خصلات شقراء و عنيها لونها اخضر برضو في طب جامعه عين شمس مع ملك و اخواتها........اسامة ماجد جاد الالفي.....
شاب عنده 27 سنه شاب هادي و مرح في بعض الاحيان او نقول لما يكون مع عيلته شعره بني و عنيه بني بيشتغل معيد في كليه اعلام مع ادهم و برضو بيشتغل في المخابرات و لقبه: الشبح........
( ملحوظه: ملك و ادهم متجوزين🙂)
.............................
و بكده نكون خلصنا الشخصيات و اكيد في شخصيات تانيه هتظهر و هنعرف الي هيكملوا معانا منها....
اولا: بما ان دي اول روايه اكتبها ف اكيد ممكن يبقى في اخطاء كتير ممكن تبقى اخطاء املائيه او اخطاء في الروايه او السرد مش احسن حاجه بس برضو بحاول اطلعها باحسن ما يمكن و لاني طبعا متاكده ان سردي مش احسن حاجه بس اتس اوكي و ان شاء الله يعجبكم.....
و بصراحه يعني انا مكنتش هاخد الخطوه دي من غير تشجيع صحابي لان انا كنت عامله جروب على الواتس و الروايه عجبتهم اوي على حسب قولهم ف يا رب تعجبكم زي ما عجبتهم و ان شاء الله البارت الاول ممكن بنزل قريب اوي ف فوت بقى عشان تشجيع😂 وفي مفاجات كتييير في الروايه و يا رب بس متشتمونيش لو عرفتوا انا عايزه اعمل ايه في الاخر😂✨
............................
"لَعْنَةُ الحُبْ"
بقلم: Mona
أنت تقرأ
"لعنة الحب"
Misteri / Thrillerبصراحه دي اول روايه ليا ف ممكن تكون مش جامده او حلوه اوي و السرد كذلك و انا مكنتش هاخد الخطوه دي من غير دعم صحابي لانهم اول من قرأوها وممكن كمان تلاقي في اخطاء املائيه بس هحاول على قد ما اقدر اطلع لكم روايه جامده+شويه معلومات عن الروايه( الروايه مكت...