Galiba ben bu butterfly a hiçbir zaman yenilmeyeceğim

16 2 0
                                    

       
                          Gün belli değil yıl 2009

Herşey okulda başlayan bir satranç kursu ile başlamıştı aslında .. sonrasında hırs ve azim öğrenme ve başarma isteği her zaman galip olmayı ve yenilmeyi hazmedemeyen bir ben .
Peki ben kimim bu hikaye kimin baş kahramanları ne yaşadı ve butterfly kim  bu gerçek bir hikaye imkansız olan bir aşk ...
Kendimden bahsedeyim mi size çünki daha lisedeyim sadece kendimi biliyorum size kendimi anlatabilirim daha butterfly hayatıma girmedi .. Ben Gardenone  gerçek ismim yok hikayenin sonuna kadar da olmayacak bilginiz olsun.  Henüz daha lise öğrencisiyim kendi halinde sakin çok fazla sosyal değilim ama hırçınlığım tutunca durdurulamayan birisi . Kız meslek lisesinde okuyorum birkaç arkadaşım var grup halinde geziyoruz . Ayrılmaz dörtlü halinde Zeynep, gamze ,senem ve gardenone . Çok hareketli bir hayatım yok 7 kardeşin en küçüğü boş zamanlarında kitap okuyan dershane  okul ve evden ibaret hayatı olan arada arkadaşlarıyla cafede takılan sakin birisiyim .
Yine aynı rutine başladığım bir okul günü ve ben hazırlanıp okula gittim . Bilemezdim o sabah yataktan kalktığımda verdiğim bir kararın hayatımda ki en güzel olaya vesile olacağını ve tabiki en büyük acıları çekmeme sebeb olacağını .
  Gamze ben ve senem o gün birlikte vakit geçirirken bir anda okul panosuna asılmış bir duyuru gördük . Öğrenmeye meraklı , gelişime odaklı bilgiye aç olan biz yine bir etkinlik kararını o anda verdik . Asılı olan panoda  okula satranç hocasının geldiğini isteyen öğrencilerin satranç eğitim saatlerini ayarlayıp hocaya isimlerini yazdırmaları gerektiğini yazıyordu . Çok fazla düşünmemize gerek yoktu açıkçası . Çünki birkaç gün öncesinden aramızda satranç muhabbeti zaten geçmişti . İlk gidelim diyen Gamzey'di. Kararımızı verdik ve gittik isimlerimizi yazdırdık . Artık haftanın 3 günü okul bitimi 2 şer saat satranç eğitimi alacaktık .
  Çok sakinim demiştim yukarıda kendim için evet öyleyim ama durdurulamayan bir yönüm var savunma Gamze çelimsiz sıska narin ve nazik birisi  ince noktam . Satranç  kursuna gelen okulda çeteler halinde dolaşan  bir grup öğrenciler de vardı ve daha önce Gamze 'nin bu narin görünümünden dolayı sataşmışlar  benden ve senem den çok büyük ve sert bir cevap aldıkları için uğraşmayı bırakmışlardı artık . Ve o gün aramızda çıkan bir tartışmada sırasında olay kavga boyutuna gelince kurs esnasında satranç hocamız devreye girmiş ve kozlarınızı  zekanızla  paylaşın şiddet ile değil demişti . Ve artık satranç ustası olmasak da teknik bilgilerini öğrendiğimiz için 10 gün sonrasına karşı tarafla bir turnuva yapılacağını ve o güne kadar bizim kendimizi daha fazla geliştirmek için zamanımız olduğunu söylemişti .
İşte bu aşamada butterfly girdi devreye nasıl ve ne zaman ne şekilde hemde Kız Meslek Lisesinde bir aşktan bahsediyorsun diyeceksiniz değil mi ?
   Kazanma hırsı ve galibiyet hissi o kadar güzel bir duygu ki onu yaşamanın hazzı bir başka emin olun ama dozunda olursa her insan bazen kaybetmeye mahkumdur ...
O gün eve geldiğimde evde ki herkes evdeydi derme çatma bir çatı katında anne babamla birlikte 7 kişi kalıyorduk . 2 oda var birbirinden bağımsız küçücük çok şanslı değildik . Eve arkadaşlarımı çağıramıyordum utanıyordum çocukluk işte . Küçücük odada 1 abim 2 ablamda birlikte kalıyorduk.  Birde evli olan abimin  bizim baktığımız henüz daha 4 yaşında olan yiğenim . Her evde olan problemler anlaşmazlıklar bizim evde de vardı hemde fazlasıyla ama bir an kısa bir süre hayatıma giren kişiden sonra bütün olumsuzlukların yok olduğuna . Geleceğe umutla bakmanın ne demek olduğuna inanacaktım .
Üzerimi değiştirip hemen ekmek arası birşeyler hazırladım.  Bilgisayarı açıp başına oturdum . Zaten satrançda bilmem gereken terimleri biliyordum teorikte zayıftım ve bunu da ne kadar çok oynarsam o kadar çok hızlı kavrayacağımı biliyordum . Ve bunu indirilen oyunlarla değilde gerçek kişilerle online oynamayı tercih ederek bir online  oyun sitesine üye oldum .  Burada gerçek kişilerle karşılıklı oyun oynayabiliyor ve mesajlaşarak konuşabiliyorduk . Üye olurken bilemezdim hayatımın en büyük acısını yaşatacak kişisinin  de en büyük mutluluğunu  tattıracak   kişinin de bu uygulamada olduğunu . Hoşgeldin hayatıma butterfly ..

HİÇBİR AŞK İMKANSIZ DEĞİLDİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin