Hoşgeldin Hayatıma

18 1 0
                                    

Oyunu indirir indirmez okulda ki turnuva geldi aklıma tek düşündüğüm hocanın söylediği cümle idi kozlarınızı şiddetle değil  zekanızla paylaşın . Bu cümleydi işte bu siteye üye olmama sebeb olan ve kazanma hırsı... Oyuna girer girmez santranç tıkladım. Aslında birçok oyun vardı başka . Ama diğerlerinin hiçbirisi o anda dikkatimi çekmemişti. Gardenone nick i ile üye olduğum bu sitede karşımda ki rakibim Butterfly. O andan itibaren Hoşgeldin hayatıma Butterfly . Oyuna başladık birkaç el oynadıktan sonra hamleleri daha mantıklı kullanmaya başlamıştım artık . Kendime güvenim geldikçe siteyi de bir taraftan çözmeye çalışıyordum . Bu sitede aynı zamanda o anda oynadığım kişi ile karşılıklı mesajlaşarak sohbet edildiğini fark ettim . Ve her oyunda Butterfly ın bana yazdığını .
-Merhaba
-Merhaba
-Merhaba
Bir dakika ya sakin ol akıllım ben siteyi yeni yükledim daha bilmiyorum ki siteyi kullanmayı. Bu ne kadar çok "Merhaba" demek böyle . Tabiki bunu yazmadım cevap olarak ama aklımdan geçen buydu . Bilmiyor olmak bana yakışmaz çünki . Ben kazandım bütün oyunları o yüzden ben bilirim  herşeyi .
En sonunda bende cevap verdim .
-Merhaba
- Tebrik ederim kazandınız defalarca ,ancak çok usta değilim bu oyunda
- Fark ettim ama bende öğrenmek için burdayım henüz daha yeni başladım öğrenmeye
-Nerden başladı bu santranç merakı sizde
- Okulda kursuna gidiyorum bir turnuva var onu kazanmak istiyorum  o yüzden siteyi yükledim yeniyim daha .
Tabiki anlatmadım o anda bir grup serseri ile atışıp sırf onları mağlup etmek için siteyi yüklediğimi . Aslında daha sonra ki muhabbetlerimizde birçok olumsuz şeyi söylemediğim gibi bu defa da söylememiştim.
-Hmm, şimdiden zaferini kutlarım yeniyim demene rağmen gayet güzel oynuyorsun , bence sen o turnuvayı kazanacaksın .
- Öyle mi dersin , peki ya karşımdakine benden daha iyiyse
- Sanmıyorum sonuçta sen beni mağlup ettin,  kesin onları da mağlup edeceksin
- Bakalım inşallah diyelim  sonuçta kazanmak için burdayım .
- O zaman Oyuna dönelim
-Olur .

Sonrasında birkaç el daha oynadık  ve tabiki Butterfly beni yine yenemedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonrasında birkaç el daha oynadık  ve tabiki Butterfly beni yine yenemedi . Galiba bu Butterfly beni hiçbir zaman yenemeyecek .
Herkesin bir hayatı vardı benim ayrı Butterfly ın ayrı saat geç olmuştu ve o gün oyunu sonlandırdık. Sevmiştim ben bu siteyi de Butterfly ı da başka kimseyle oynamadım sadece Butterfly ile oynadım santranç ı o gün . Ve geriye kalan tüm günler .
Hislerimi sorarsanız henüz daha bilmiyorum  birkaç sohbet birçok zafer vardı o günden geriye kalan bana . Ama ertesi gün tekrar oynamak için anlaştık ve saat kaçta gireceğimizi birbirimize söyledik . İlk defa birisiyle randevulaştım  sanırım .
Akşam olmuştu mutfağa geçip bizimkilerle birlikte birşeyler hazırlamaya başladım . Çoğu zaman anlatmazdım okulda olanları o gün için kavgayı da anlatmadım . Santranç turnuvam olduğunu da söylemedim . Bizimkilerin kendilerine  göre dertleri vardı . Aile kalabalık olunca dertlerde bitmiyordu ne yazık ki .
Demiştim hikayenin başında yiğenime biz bakıyoruz diye . Bakıyorduk doğru ama ailevi sorunlardan dolayı abim bize gelmiyordu sabah kapıdan bırakıyor , akşam kapıdan alıyordu çocuğu  . Abim yeni bir ofis açmıştı bu süreçte emlak gayrimenkul sektörüne ilk adımlarını atmıştı . Kardeşler olarak hepimiz seferber olmuştuk babamın bir sözü ile "o iş yeri soyadımız ,ayakta duracak sizde ona hizmet edeceksiniz "
Ataerkil bir toplumda büyüyorduk ne yazık ki  . Erkek evlat olunca akan sular dururdu 5 kız kardeş 2 erkek kardeştik . Neden bilinmez ilk erkek olduğu için mi bilmiyorum  büyük abim daha kıymetli ve sözü dinlenirdi diğerlerinin ne yaşadığı pekte önemli değildi . Abime verilen bu değer ne yazık ki bizi kullanma seviyesine gelmiş bir teşekkürü çok görüp bizi köle gibi kullanmaya sebeb olmaya başladığı anda başta küçük abim olmak üzere hepimiz babama cephe almıştık . Ve

babam da bu problemi çözmek için uğraşsa da küçüklükten beri bu davranışı alışkanlık haline getiren abimi çok da yola getiremediği için problemler ne yazık ki aile içinde çoğalmıştı.

HİÇBİR AŞK İMKANSIZ DEĞİLDİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin